Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Nyere oppskrifter - linker

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-12-16, 20:36   #1
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Nyere oppskrifter - linker

Lavkarbo har blitt mye mer allment der ute på nettet de siste årene, det var på langt nær så mye info og oppskrifter å finne på nettet da jeg spiste lavkarbo for 10 år siden. Ikke utenfor dette forumet iallefall.
Nå prøver jeg hardt å finne motivasjonen til å begynne igjen, men drukner veldig i mengden av sider.

Lurer derfor på om det er mulig og samle noen gode oppskriftssider/blogger e.l her? Har dere noen favoritter? Om jeg vet litt hvor jeg bør gå, er det lettere å finne noe bra og holde seg til det.
Ellers bruker jeg såklart alt som jeg finner her inne

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 12:31   #2
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Nyere oppskrifter - linker

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Lavkarbo har blitt mye mer allment der ute på nettet de siste årene, det var på langt nær så mye info og oppskrifter å finne på nettet da jeg spiste lavkarbo for 10 år siden. Ikke utenfor dette forumet iallefall.
Nå prøver jeg hardt å finne motivasjonen til å begynne igjen, men drukner veldig i mengden av sider.

Lurer derfor på om det er mulig og samle noen gode oppskriftssider/blogger e.l her? Har dere noen favoritter? Om jeg vet litt hvor jeg bør gå, er det lettere å finne noe bra og holde seg til det.
Ellers bruker jeg såklart alt som jeg finner her inne

God ide

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttige linker til alt og ingenting Lumpe Generell diskusjon 7 04-05-11 20:15
Forandre navn på linker? Charlott Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 19-02-10 12:33
Linker Soul Kake/dessert og snacks 2 16-08-07 21:14
Interessante internettsider/linker Ani Generell diskusjon 9 27-06-07 21:40
Mange linker Dilly Lavkarbo generelt 0 12-04-07 23:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no