Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Kyllingfilet med Pesto! Kjempegodt!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-08, 00:52   #1
tulleruska
Nytt Medlem
 
tulleruska sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: en tredjedel inn i landet på langs - sørfra
Alder: 62
Innlegg: 9
tulleruska er på en erverdig vei

Kyllingfilet med Pesto! Kjempegodt!

Kyllingfilet med pesto

Skjær en "lomme" i kyllingfilèet og fyll ca en teskje med pesto i den lommen. Legg filèene i en ildfast form, og bruk fetaost i krydderolje (Apetina)- legg osten på toppen av filèene og dryss litt av krydderoljen over også. Litt salt og pepper over før de stekes i ovnen i 25 -30 min til osten er gyllen. Serveres med salat, fetaost og bernaise saus (fant oppskrift på en god Bernaise saus her tidligere).
(Serverer ris til resten av familien - da blir det kylling og salat igjen til matpakken min neste dag!!!!) Kjempegodt

100 g pesto gir ca 7 g carbo. Her brukes ca 15 g pesto pr filè som igjen er en porsjon. (1 carb i pestoen, ingen i fetaosten, ingen i kyllingfileten, og så kommer det helt an på hva en putter i salaten! - og hvor mye Bernaise saus en forsyner seg med!)
Nam,nam

tulleruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse fersking Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 01:08   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kyllingfilet med Pesto! Kjempegodt!

Åh nam! Jeg kjøpte pesto i dag og har hele fryseren full av kyllingfileter. Må prøves!
Forresten så lager jeg noe lignende med laks. Skal legge ut oppskrift nå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no