Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-10, 12:07   #2526
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal fly strekningen stavanger-oslo-bodø med to barn på 4 og 6 år. Irriterer meg jo grønn over alle tilleggene til Norwegian, for at vi skal få sitte sammen må jeg altså betale 600 kr ekstra. Men hva om jeg ikke hadde gjort det, hadde de da virkelig satt ungene hver for seg liksom? Ser for meg det hadde blitt en rolig tur for meg men ikke for personalet?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-07-10, 12:38   #2527
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere får sitte sammen uansett, du kan bare ikke bestemme selv hvor i flyet dere skal sitte. Jeg bestiller aldri fast plass når jeg flyr med ungene på 2 og fire, og det har aldri vært noe problem, selv på fulle fly.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
Gammel 13-07-10, 12:44   #2528
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skulle det være farlig, hadde jeg omkommet for lengst!
Har vel spist i hvet fall 10 kg rått bacon i mitt liv! Elsker det, rett og slett! Og rå kjøttdeig, rett fra pakka, ikke noe avansert tartar her i gården, nei!

Godt å høre at vi er flere med både bacon og kjøttdeig... Da fortsetter jeg bare med det jeg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 14:15   #2529
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bør ett besvimelsesanfall alltid undersøkes av en lege?

Dersom man ikke har for vane å besvime og man ikke vet hvorfor(varmen, reise seg for fort, gravid...), så SKAL lege kontaktes over telefon i det minste!!!
Om det er et engangstilfelle, kan det jo være mange grunner, men det er opp til en lege å bestemme/finne ut om det krever oppfølging!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 13-07-10, 21:46   #2530
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis man får pencilin for en ting, kan det også ta knekken på andre ting? (La oss f.eks si.... bronkitt + UVI?) Eller har de blitt så spesifiserte nå at det kun hjelper mot det det er skrevet ut for?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 22:06   #2531
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis man får pencilin for en ting, kan det også ta knekken på andre ting? (La oss f.eks si.... bronkitt + UVI?) Eller har de blitt så spesifiserte nå at det kun hjelper mot det det er skrevet ut for?

Det kan ta knekken på ganske mye! Om penicillinen din har de stoffene kroppen din trenger for å bli kvitt UVI og eller bronkitt så kan det hende at det forsvinner ja Hos meg tar penicillin knekken på alt, til med mange av de gode bakteriene

Kjøpte keramikktopprens i dag, komfyren er nesten så god som ny jo Kisen på Elkjøp hadde ikke peil da, han mente at rensen ikke kom til å gjøre noe annet enn å rense... Det var visst ingen måte å fikse det på mente han. Han er sikkert en høykarboer...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 22:15   #2532
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.


Kjøpte keramikktopprens i dag, komfyren er nesten så god som ny jo Kisen på Elkjøp hadde ikke peil da, han mente at rensen ikke kom til å gjøre noe annet enn å rense... Det var visst ingen måte å fikse det på mente han. Han er sikkert en høykarboer...

Det var han heilt sikkert! at det funka!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 22:17   #2533
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har skapet fullt av sjokolade og snacks etter Sverige-tur for en måned siden og fra flere måneder siden. Skal egentlig spise lav-karbo nå da, men har ikke hjerte til å kaste alt heller :O er det lurest å spise alt nå, og begynne på lavkarbo senere eller spise litt i helgene? har ikke lyst til å ødelegge for mye for vektnedgangen selv om det er snakk om 5-10 kilo.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 13-07-10, 22:22   #2534
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis man får pencilin for en ting, kan det også ta knekken på andre ting? (La oss f.eks si.... bronkitt + UVI?) Eller har de blitt så spesifiserte nå at det kun hjelper mot det det er skrevet ut for?

Det kommer an på hvilken antibiotika du får skrevet ut. Noen er veldig spesifike, mens andre er veldig bredspektrede, og tar knekken på både det ene og det andre. På godt og vondt.

For å kunne skrive ut helt spesifiserte antibiotika kreves det testing for å finne ut hvilken spesifikk bakterie det er snakk om, og hva det er sensitiv for. Bredspektert blir nok oftest brukt, og så kan man hoppe over til mer spesifikke ting dersom det viser seg å ikke fungere.

Vaskeklut:

Sitat:

Han er sikkert en høykarboer...



Vi kjører videre på ferie fra København i morgen, og tenkte vi skulle ta et par dager i Amsterdam.
Noen som kjenner byen, og vet om et par morsomme ting å bedrive dagene med der?

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig.
Gammel 13-07-10, 22:23   #2535
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

er det lurest å spise alt nå, og begynne på lavkarbo senere eller spise litt i helgene?

Det er lurest å gi det bort til familie eller venner

Å spise alt nå: Karbolagrene i kroppen blir fyllt opp, og d vil få ganske store abstinenser (hodepine, svimmel, slapp osv)
Å spise litt innimellom: Du vil ikke få igang fettforbrenninga ordentlig fordi du stadig fyller opp lagrene...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 22:34   #2536
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er lurest å gi det bort til familie eller venner

Det gjorde jeg da jeg begynte! Plukka ut absolutt alt jeg visste jeg ikke burde ha i hus og gav det vekk

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 22:36   #2537
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

okei, takk skal dere ha! er ikke lett dette, har jo kjøpt masse jeg elsker å spise! huff

MEN, hvis jeg trener hardt de dagene jeg spiser godis da? hjelper det noe som helst?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 13-07-10, 22:42   #2538
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Denne tråden var så lang og jeg orker ikke lese hele i kveld..

Men.. Er lavkarbo og ketolyse det samme?

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 13-07-10, 22:43   #2539
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Er lavkarbo og ketolyse det samme?

Lavkarbo er en samlebetegnelse for flere lavkarbo-retninger. Ketolyse er en av lavkarbo-retningene.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 13-07-10, 22:47   #2540
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Oki.. så om man velger ketolysekuren så er man på lavkarbodiett mao?

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 13-07-10, 22:52   #2541
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Det kommer an på hvilken antibiotika du får skrevet ut.

Penomax (billigvariant av Selexid)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 23:04   #2542
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Oki.. så om man velger ketolysekuren så er man på lavkarbodiett mao?

Jepp!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 23:10   #2543
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Penomax (billigvariant av Selexid)


Fra Felleskatalogen:
(Selexid)
Klassifisering: Mecillinam er et smalspektret amidinopenicillin med spesielt høy aktivitet mot gramnegative bakterier tilhørende Enterobacteriaceae som E. coli, Klebsiella, Proteus, Enterobacter, Salmonella, Shigella og Yersinia.

Smalspektret, som tar en viss type batkerier.
Men hvis du får denne mot en UVI og har en betennelse et annet sted i kroppen av gramnegative enteriobacteriaceae, skal du ikke se bort fra at den funker mot de også, men i utgangspunktet er dette et snevert antibiotikum. Det er de som funker best også, mot den infeksjonen de brukes mot.

(www.felleskatalogen.no)

Men husk å bruke hele den forskrevne kuren! Også om du blir symptomfri før kuren er ferdig! Tar du hele kuren, er du sikker på at bakterien blir borte, og ikke bare 'svimeslått' (før den da også kommer sterke tilbake).

For de som blir dårlige i magen av AB anbefales syrlige melkeprodukter (f. eks. biola), samt idoform for de som får løs mage. Viktig å drikke masse vann.

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig.
Gammel 13-07-10, 23:18   #2544
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Men husk å bruke hele den forskrevne kuren! Også om du blir symptomfri før kuren er ferdig! Tar du hele kuren, er du sikker på at bakterien blir borte, og ikke bare 'svimeslått' (før den da også kommer sterke tilbake).

For de som blir dårlige i magen av AB anbefales syrlige melkeprodukter (f. eks. biola), samt idoform for de som får løs mage. Viktig å drikke masse vann.

Jeg gikk mye på antibiotika tidliere, og tåler det helt fint. Men kjøpte faktisk biola til smoothie i dag uten å tenke på penicilinen, så det skader jo ikke å drikke litt av den
Takk for svar forresten. Legen var ikke helt sikker på om jeg hadde "ordentlige" symptomer på UVI, og jeg har slitt med rusk i lungene siden i vinter. Så jeg tenkte at om det ikke er UVI så hadde det vært kjekt om rusket forsvant i det minste

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 23:26   #2545
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg gikk mye på antibiotika tidliere, og tåler det helt fint. Men kjøpte faktisk biola til smoothie i dag uten å tenke på penicilinen, så det skader jo ikke å drikke litt av den
Takk for svar forresten. Legen var ikke helt sikker på om jeg hadde "ordentlige" symptomer på UVI, og jeg har slitt med rusk i lungene siden i vinter. Så jeg tenkte at om det ikke er UVI så hadde det vært kjekt om rusket forsvant i det minste

Bare hyggelig

UVI har ofte få og 'umerkelige' symptomer, så det kan være vanskelig å oppdage det. Det kan være så enkelt som at man må oftere på do, men det er vanskelig å vite. Som dr. House ville ha sagt: Hvis behandlingen virker, var det riktig sykdom vi gjettet på. Det viktigste er at det funker

Håper ting bedrer seg, både med UVI og med lungene!
Lunger løsner ofte med cardio-trening som setter lungene i aktivitet, drikke masse vann for å løse opp slim, og eventuelt slutte å røyke hvis det er aktuelt. Eventuelt spør legen om han kan gi deg noe for rusket også, hvis det plager deg veldig. Ikke godt å gå og være småsjuk!

Masse god bedring

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig.
Gammel 13-07-10, 23:42   #2546
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

eventuelt slutte å røyke

Problemet er at jeg "bare" festrøyker, og akkurat når jeg har blitt nesten bra så ryker jeg på en fest igjen (Eller en dampbadstu, det var heller ikke noen høydare fant jeg ut... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-07-10, 08:48   #2547
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Problemet er at jeg "bare" festrøyker, og akkurat når jeg har blitt nesten bra så ryker jeg på en fest igjen (Eller en dampbadstu, det var heller ikke noen høydare fant jeg ut... )

Bare festrøyking kan gjøre at 'grums' i lungene henger igjen lenge, siden det ødelegger lungenes naturlige 'rensesystem', små hår som transporterer slim og bakterier o.l..

Hvis du klarer å kutte røykinga helt vil disse hårene gro ut, og det vil kanskje hjelpe

(Jeg slutta for et par år siden, og plutselig varer forkjølelsene mine i 4 dager i stedet for 4 uker )

p.s.: Dampbadstu kan brukes for å løsne på slim, på samme måte som å puste inn damp fra en kjele. En typisk quick-fix hvis du er veldig slimete og sliter med å få opp. d.s..

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig.
Gammel 14-07-10, 09:28   #2548
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor jeg får kjøpt store oppbevaringskasser i plast med lokk, rimelig?
Har bl.a jysk, europris, coop obs, biltema og Nille m.m i nærheten, orker ikke dra innom alle for å sjekke priser

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-07-10, 10:08   #2549
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jysk har bra utvalg og dem e rimelig. Vi kjøpte der hvertfall.

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-07-10, 10:12   #2550
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjekke nettsidene deira? Dei aller fleste har vel slikt no?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no