Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Favorittøvelse?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-16, 10:23   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Favorittøvelse?

Hvis du bare kan gjøre èn ting, hvilken øvelse ville du valgt?
Tenker ikke mest på løping og å gå tur, men øvelser man kan gjøre hjemme eller på senter.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 11:44   #2
Slush
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2015
Alder: 44
Innlegg: 21
Slush er på en erverdig vei

Sv: Favorittøvelse?

Benkpress

Slush er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bare lite karbs Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 12:25   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

Svømme👍

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 14:41   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Favorittøvelse?

Umulig å svare på,synes jeg, da variasjon er viktig. Jeg vil svare baseøvelser, tenker jeg
De tar for seg flere muskelgrupper av gangen og man kan bruke mindre tid på å få trent hele kroppen. I tillegg til å få trent de store muskelgruppene, får man med seg stabiliseringsmuskulaturen i mage, rygg, skuldre, hofte og knær, om øvelsene utføres med riktig teknikk og motstand.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 19:10   #5
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Favorittøvelse?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Umulig å svare på,synes jeg, da variasjon er viktig. Jeg vil svare baseøvelser, tenker jeg
De tar for seg flere muskelgrupper av gangen og man kan bruke mindre tid på å få trent hele kroppen. I tillegg til å få trent de store muskelgruppene, får man med seg stabiliseringsmuskulaturen i mage, rygg, skuldre, hofte og knær, om øvelsene utføres med riktig teknikk og motstand.

Det hun sa (jeg begynte å formulere ca.nøyaktig samme svar i hodet da jeg leste førsteinnlegget).

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 19:11   #6
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

Takk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 20:13   #7
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Favorittøvelse?

Kettlebell (og hvis du bare vil ha en eneste øvelse, så kettlebell swing).

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 22:14   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Kettlebell (og hvis du bare vil ha en eneste øvelse, så kettlebell swing).

Spennende Jeg har aldri prøvd det og er usikker på om jeg er sterk nok, og om kroppen min "tåler" det. Har lyst å undersøke mer på dette, takk for tips

EDIT- hehe, når jeg googler kettlebells lokalt, ser jeg at kiropraktorsenteret mitt bruker det på fysioavdelingen. Dit skal jeg 24. mai

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 00:09   #9
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Favorittøvelse?

Dans! Hele familien spiller Just Dance Now og vi er så glad i den at vi abonnerer for å få alle sangene.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 10:19   #10
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Dans! Hele familien spiller Just Dance Now og vi er så glad i den at vi abonnerer for å få alle sangene.

haha det så gøy ut!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 19:26   #11
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Favorittøvelse?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Spennende Jeg har aldri prøvd det og er usikker på om jeg er sterk nok, og om kroppen min "tåler" det. Har lyst å undersøke mer på dette, takk for tips

Det kommer vel helt an på hvor tung(e) kettlebell(s) du velger.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 12:15   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

yoga! Masse fine videoer på youtube, fra helt nybegynner til avansert, og med fokus på forskjellige områder. Og man opplever helt vilt rask porgresjon på det, og får en del tilleggsgoder som bedre sirkulasjon og bevegelighet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:20   #13
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Favorittøvelse?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

yoga! Masse fine videoer på youtube, fra helt nybegynner til avansert, og med fokus på forskjellige områder. Og man opplever helt vilt rask porgresjon på det, og får en del tilleggsgoder som bedre sirkulasjon og bevegelighet.

vet du, jeg har ønsket å begynne med yoga i mange år, men jeg kommer ikke i gang.. èn dag kanskje..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no