Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bio-Drain?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-06, 20:57   #1
mette
Juniormedlem
 
mette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I en liten bygd ved landegrensen...
Innlegg: 14
mette er på en erverdig vei

Bio-Drain?

Kan jeg ta Bio-Drain kuren når jeg går på ketolysekuren?
Et par andre sp.mål også..
Hva anbefales av kosttilskudd/vitamintilskudd til denne kuren? Er det fordelaktig for meg og ta mct-olja eller vita biosa?
Startet nemlig kuren i dag så det er masse sp.mål som dukker opp gitt..

__________________

Målet skal nås!
mette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 21:02   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bio-Drain?

hei! jeg har tatt bio-drain noen ganger, og jeg har best erfaring når jeg følger kost-anbefalingene som står på eska. Vet ikke hvor godt de stemmer med ketolyse, men de er ganske lavkarbo er de ikke? bortsett fra at du skal unngå rødt kjøtt?

husk å drikk masse vann!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 22:51   #3
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Bio-Drain?

de funket på meg, gikk ned ca 3 kilo med vann. tisset nesten dagen lang.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 23:04   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bio-Drain?

Hva er bio-drain? Rensekur?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 23:11   #5
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Bio-Drain?

jupp. rensekur, på enten 2 uker eller 4 eller 6. dess lenger dess bedre.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 23:12   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bio-Drain?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

dess lenger dess bedre.

Or so they say?

*har ikke tro på langvarige rensekurer*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 23:15   #7
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Bio-Drain?

man får renset kroppen best mener jeg langsiktig, de derre korte kurene virker på så si ingen. hvertfall et stort fåtall i min butikk. jeg har kun prøvd den bio drain i 6 uker. den funket. andre som har kun prøvd 2 uker har fått liten til ingen virkning av den. kunder som har kjøpt 4 uker er fornøyd med den.

eks c24. man bør helst smøre vaselin på doskola, for det blir drit å ver gla i nettopp 24 timer. at folk betale 400 kr for magesjau, det ville aldri jeg gjort. men allikvel selger vi ganske bra med den. jaja.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 23:18   #8
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Bio-Drain?

Jeg har prøvd biodrain i 3-4 uker for en tid tilbake. Kan ikke si at jeg merket noe forskjell. Men kan heller ikke si at det ikke virket. Verdt pengene? Ikke for en fattig student som meg.

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-06, 17:57   #9
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Bio-Drain?

Rensekurer er mest for dem som følger vanlig norsk kosthold ikke for oss sunne lavkarbere.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-05-06, 16:26   #10
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bio-Drain?

Jag använder en rensekur i min diet. Det är en 3 dagars kur då jag dricker en speciell dryck morgon och kväll (lätt laxerande) samt äter proteiner och gröna grönsaker de dagarna. Jag märker definitift effekt av detta. Det fungerar särskilt bra när jag är på en platå och det inte sker något.

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tofu middager Marianne Middag 1 01-03-06 16:09
Multivitamin Bio Balanse vs Solary Spektro Tidligere bruker Kosttilskudd 1 12-09-05 16:58
Bio Drain jippijaja Kosttilskudd 2 17-06-05 19:00
Bio Drain mabe Kosttilskudd 3 28-03-05 15:32
Bio soft lady MHM Kosttilskudd 9 19-03-05 17:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no