Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Mål med atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-11, 20:41   #1
because91
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
because91 er på en erverdig vei

Mål med atkins

Hei.
jeg er netoop begynt med atkins, å skal sette meg noen realistiske mål for vektnedgang. jeg veier 112 kilo, va er da realistisk å sette seg??
vist det er noen andre her som også nettopp er begynt med atkins så ta kontak så kan vi hjelpe hverandre

because91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:30   #2
idagraarud
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 9
idagraarud er på en erverdig vei

Sv: Mål med atkins.

Hei starter nå i dag med Atkinson ( lavkarbo) har tidligerer spist lav karbo før sommern med godt resultat men pga opperasjon og div økte vekta igjen så setter i gang nå med friskt mot

idagraarud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo ala Atkinson/egenkomponert/Lenabeatrice følger :D Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 12:12   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mål med atkins

Jeg ville satt en halv kilo i uka jeg i snitt Det er en helsemessig sunn nedgang, og kroppen og sinnet får være med på turen ned.

Ikke endre målet om du går ned mer, ta det heller med som bonus! Husk også og vær nøye med MÅLEBÅND, siden du vil kunne oppleve at buksestørrelsen går ned selv om ikke vekta følger med... trener du regelmessig er det nemlig sannsynlig at du øker på med muskelmasse samtidig som fettmassen reduseres, så bruk målebånd i tillegg!

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins lilljo Ketolysekuren 6 07-07-10 20:59
[Atkins] Spiser dere bare kjøtt & fett på Atkins? HP Spørsmål og svar 1 04-09-05 23:20
4 dag på Atkins Linie Induksjonen 6 06-01-05 03:37
Ny Atkins bok! Atkins Diabetes Revolusjonen! HP Atkins kosthold 0 29-07-04 20:32
Selges: Boken ATKINS FOR LIVET av Dr. Robert C. Atkins rsy Generell diskusjon 2 25-04-04 20:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no