Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Erfaringer med spisdegslank.no?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-11, 11:16   #1
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

Erfaringer med spisdegslank.no?

Som topicen sier. Er det noen som har bestilt mat der ifra? Er maten god? Hvordan er den iforhold til pris?

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:22   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Skroll heeeelt ned på siden så finner du mange tråder om spisdegslank.

For min del hadde jeg vektnedgang KUN når jeg spiste spisdegslankmat.

Egen erfaring: Sulten tre første dager pga små porsjoner, dag 4 ++ ble det faktisk vanskeligere og få i seg maten siden jeg følte meg mett. (5 porsjoner hver dag, en av de var dessert... HVER dag! )

Overraskende god smak på maten. Ikke gourmetrestaurant, men absolutt godkjent (og jeg er kresen, og elsker og lage mat, og smake på mat...)
Nå handlet det vel også om at jeg hadde BESTEMT meg for å like maten

Hvis du ikke er overvettes glad i lavkarbobrød, anbefaler jeg menyer med lite brød. Feks fant jeg en meny i går med frokost/lunsj/middag/kvelds som vil passe meg utmerket da jeg baker lavkarbobrød selv og kan spise to skiver til frokost. Var det 700 kr pr uke tro? For 28 måltider blir det da 25 kr pr måltid...

Syltetøyet er godt, smoothiesene er gode (minus bringebær som smaker kunstig), suppene likte jeg også godt, generelt helt greit!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:48   #3
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Jeg bruker SpisDegSlank og er kjempe fornøyd.
Eneste er at jeg synes det er litt mye brød, men jeg bytter gjerne ut ene brødmåltide med omelett eller noe slikt..
Men genialt konsept.

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:52   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Jeg bruker SpisDegSlank og er kjempe fornøyd.
Eneste er at jeg synes det er litt mye brød, men jeg bytter gjerne ut ene brødmåltide med omelett eller noe slikt..
Men genialt konsept.

Det er jo flere alternativer UTEN så mye brød også da - men da koster det litt mer Man kan også bestille "enkeltprodukter" og evt bake brød selv, og lage et måltid eller flere selv om man vil

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:59   #5
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er jo flere alternativer UTEN så mye brød også da - men da koster det litt mer Man kan også bestille "enkeltprodukter" og evt bake brød selv, og lage et måltid eller flere selv om man vil

Er helt klar over det, men liker å ha brødene jeg... Er geniale å ha i frysen eller på jobb.. Og hos mine foreldre og slike ting..

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 23:00   #6
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

KOmmet splitter ny meny nå, 28 dagers meny, henter den imorgen, kosta 1578 Eneste som funker for meg! Smaken er så som så, men om man VIL ned så spiser man uten å mukke

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 20:55   #7
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

KOmmet splitter ny meny nå, 28 dagers meny, henter den imorgen, kosta 1578 Eneste som funker for meg! Smaken er så som så, men om man VIL ned så spiser man uten å mukke

Jeg er sikkert litt "rar" men jeg liker smaken på en god del av maten jeg..

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 21:28   #8
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Jeg er sikkert litt "rar" men jeg liker smaken på en god del av maten jeg..

det gjordet jeg og de 3 første ukene, men etter 2 måneder så er jeg lei

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 21:55   #9
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Har nå gått på denne i 14 dager og alt er veldig godt. Desserter med krem i er jo litt kornete, men smaken er god!
gikk ned en kg i starten, deretter opp igjen og står nå helt stille her jeg har stått i 5 mnd. Veldig irri. For min del er denne dietten veldig lik det jeg pleier å spise. Ligger på ca 1200 kalorier om dagen.

Var utrolig digg å slippe å lage mat i noen dager da!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:12   #10
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

dessert?? hvilken av menyene følger du? antall måltid om dagen?

Jeg har 4 måltider om dagen som er 2 skiver til frokost, 2 til lunsj, middag også to taco crisp til kvelds, menyen jeg hadde før hadde 1 skive til kvelds istedet...

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:14   #11
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Aha.... du følger standard dietten... jeg er på ekstrem diett

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:57   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Gourmet-dietten er best Kun to skiver til frokost, ellers er lunsj, middag og mellom og dessert til slutt Tåler man brød er det jo helt greit, jeg foretrekker og ikke spise så mye lavkarbobrød.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 23:04   #13
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Jeg må ekstrem for at dette skal funke...

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 15:06   #14
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Erfaringer med spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Har nå gått på denne i 14 dager og alt er veldig godt. Desserter med krem i er jo litt kornete, men smaken er god!
gikk ned en kg i starten, deretter opp igjen og står nå helt stille her jeg har stått i 5 mnd.

Hva, så kjipt! Gikk du ikke ned mer enn det? Huff da, det var deprimerende. Jeg har akkurat startet (i går) og håper virkleig at jeg går ned mer enn en kg.

Kan egentlig mistenke at det samme kan skje meg, siden jeg ikke føler meg sulten, men heller MER mett enn vanlig. Muligens fordi jeg i utgangspunktet er vant til å spise lite.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spisdegslank.no Milla123 Mer enn 30 kg overvekt 4 09-05-11 19:37
Spisdegslank.no siri0109 Andre dietter 4 21-07-10 22:37
Mat fra spisdegslank.no? Ladybug Andre dietter 5 05-09-09 23:54
Spisdegslank klara ku Lavkarbo generelt 4 03-01-09 02:21
spisdegslank.no Katrine Oppskrifter 2 12-05-06 15:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no