Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Har fått en helt ny gutt i hus!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 00:53   #1
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Har fått en helt ny gutt i hus!

Jeg er bare sååå glad om dagen.. Har så lyst å dele denne historien med dere !!

For ca 5 uker siden bestemte jeg meg for å legge om kostholdet til meg og min 8 åring med ADD. Jeg begynte å kjøpe inn alt vi trengte, inkludert boka, kjernesunn familie og de to tilleggsbøkene med oppskrifter. Bestilte masse varer på internett og satt i gang. I tillegg så kutta jeg ut ritalin til han..

Nå, etter 3 uker kan jeg ikke begynne å beskrive forandringen på både han og meg! Jeg har fått en gutt som smiler hele dagen, gleder seg til å legge seg og sovner med en gang(kunne ligge i timesvis før å prøve å sove før), er mye mer oppmerksom, og han spiser masse mat. Han har alltid spist som en fugl, altså, han kunne komme hjem fra en dag på skolen å ha spist en hav brødskive på en hel dag fra kl 8-16. Nå kan han spise opptil 5 skiver med hjemmelaga brød, pluss masse frukt og grønnsaker i løpet av en skoledag.
Han var deprimert i perioder og kunne ha en nærmest apatisk tilstand. Bare stivna foran tv, og huska ikke hva han hadde sett på engang etterpå. Han snakka ikke med folk, stengte alt av følelser inne og gjorde meg nærmest deprimert.

Jeg var på foreldresamtale på skolen på mandag og der har de sett stor forskjell på kun 3 uker. Han har begynt å delta i timen på skolen, noe han aldri har gjort før, ikke før han begynte på ritalin engang, han leste til og med høyt for hele klassen på eget initiativ og rekker opp hånda når læreren spør om noen vet! Han smiler fra morgen til kveld, og er kjempeinteressert i alt vi baker og lager her hjemme.

Er det virkelig mulig å forandre en liten gutt sååå mye på så liten tid spør jeg meg selv.. og Ja!!! Det er mulig. Vi har fått ett helt nytt liv og i tillegg så har jeg gått ned vel 3 kg nå, så her skal vi fortsette i samme løype i all tid fremover !!

Vi er ikke så ekstreme som kjernesunn familie. Kjøper for eksempel ikke kjøtt og grønnsaker/frukt økologisk slik som de gjør, men det funker for det!! Når en enslig mor med 100% jobb, 50% studier i tillegg til at jeg er forhandler i perfect home, klarer å gjennomføre dette, så tror jeg at alle skal kunne klare det

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:05   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Så godt å lese!!!
Det var oppmuntrende. Jeg kjenner igjen mye "symptomer" hos min sønn... mildere, men dog. Lite apetitt og dårlig hukommelse... Nå skal jeg prøve å bake brødet du har lagt inn oppskrift på. Det er der det har sviktet, han er veldig kresen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:13   #3
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Gratulerer !! Det er kjempebra!

Det er så deilig når mammagrep virker på beste måte!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:17   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

For en flott historie!! Stå på

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:26   #5
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Kjenner jeg får tårer i øynene fantastisk deilig å lese!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:43   #6
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Er så utrolig fint å høre om foreldre som prøver å løse problemer via kosthold Medisin er en fin ting når man må, men jeg tror mange kunne vært godt hjulpet med riktig kosthold, små som store

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:20   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Fantastisk lesning, og samtidig så uendelig trist at ikke alle vet om dette, både leger og andre, slik at flere får hjelp!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:40   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Herlig! Gjør salig godt i et mammahjerte når man endelig ser slik livsglede hos barnet sitt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:47   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Så herlig

Dette rører alle mammahjerter tror jeg

Du er en god mamma du

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:57   #10
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Wow! Så flink du har vært, og så bra at det gjør gutten din blid og fornøyd.
Gratulerer så mye med en flott kostomlegging og fantastiske resultat, og lykke til videre

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:11   #11
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Så bra!
Gleder meg med forandringen, kan ikke bli bedre! ;-)

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:51   #12
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Kjenner meg så igjen i historien din.Har selv et barn (fosterbarn)som har ADHD ,alt du skriver er sånn vi har det her.
Jeg har ikke prøvd dette med kostholdet men jeg tror sannelig jeg skal få meg den boka .Vi har prøvd alt ,å ingenting skal bli uprøvd her hos oss.
Takk for du delte dette med oss

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:58   #13
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Tuuusen takk skal dere ha Dere er så gode

Legen vår sa det rett ut at han hadde mer tro på Ritalin.. Ble så sint på han da og sa at jeg skal bevise det stikk motsatte. Gleder meg til jeg får brev fra skolen om forandringen hans altså!!! Da skal han få se at dette fungerer myyye bedre enn noen medsiner kan gjøre!!

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:01   #14
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Så godt å lese!!!
Det var oppmuntrende. Jeg kjenner igjen mye "symptomer" hos min sønn... mildere, men dog. Lite apetitt og dårlig hukommelse... Nå skal jeg prøve å bake brødet du har lagt inn oppskrift på. Det er der det har sviktet, han er veldig kresen.

Har en særdeles kresen gutt i hus her og du, så jeg vet hvordan du har det Kommer flere oppskrifter på brød, skal legge ut etterhvert som jeg får prøvd de forskjellige brødene.. Blir nok bakt ett i dag tenker jeg

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:03   #15
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Tuuusen takk skal dere ha Dere er så gode

Legen vår sa det rett ut at han hadde mer tro på Ritalin.. Ble så sint på han da og sa at jeg skal bevise det stikk motsatte. Gleder meg til jeg får brev fra skolen om forandringen hans altså!!! Da skal han få se at dette fungerer myyye bedre enn noen medsiner kan gjøre!!

Ja av og til vet en bare selv hva som er rett .Det jeg har lært meg oppi dette med ADHD osv.er at en skal følge det en synes er rett selv.Det er ikke alltid leger har fasitsvarene .Men selvfølgelig er medesiner viktig men også alle rundt og at en legger til rette for disse barna som har denne problemstillingen.
Lykke til videre og stå på

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:21   #16
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Dette var virkelig flott lesing!! Takk for at du deler!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:19   #17
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Så utrolg flott å høre!! Hva slags bøker/kosthold er dette da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:22   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så utrolg flott å høre!! Hva slags bøker/kosthold er dette da?

http://www.kernesundfamilie.dk/

Bøkene selges i alle bokforretninger i Norge, og på nett. Jeg har den vanlige boken og ønsker meg kokebøkene. Hedda har boken, tror jeg, du kan jo låne den av henne og sjekke det ut. Veldig interessant.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:48   #19
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Kjempefine bøker.

De heter:
1. Kjernesunn familie
2. Kjernesunn mat
3. Kjernesunn julemat

Så er det en om matpakker, men det er ikke noe problem her i hus, så den står jeg over. Jeg har kjøpt de alle gjennom haugenbok.no som har gratis levering Lå i postkassen 2 dager etter at jeg bestilte
Mulig du kan låne på biblioteket og, har ikke sjekka det, for jeg gikk virkelig inn for dette, så det var best å eie de selv.

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 12:37   #20
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Takk for tips dere.
Dette må jeg sjekke ut.

Gutten min er åtte år gammel og har et voldsomt temperament når ting går i mot han eller han slår seg, har vondt o.l. , men ellers er han jo verdens godeste og rolige gutt, har veldig fin humor og er flink på skolen. Så han har ikke de typiske ADHD-trekkene, men tenker alikevel at et endret kosthold kunne hjulpet på de voldsomme svigningene i humøret. Har fått tips om at han mangler fettsyrer. Men jeg har problemer med å få i han tran og slik, men han er heldigvis glad i fisk.

Hvor gammel er gutten din, Misslinda?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:12   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hvor gammel er gutten din, Misslinda?

Det står i signaturen hennes!

Han er også 8 år!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:15   #22
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Dette synes jeg er veldig interessant

Det var akkurat som å lese om en av naboguttene her,
og jeg har faktisk prata litt om kosthold med mora
Men hun har null tro på at mat kan gjøre noe med saken.

Hun tenker som så veldig mange andre, at når legen har sagt det var ADHD,
og astma,
ja så er det medisinering og ingenting annet som hjelper.

Skulle ønske både leger og helsepersonell kunne satt seg litt mer inn i hva maten vi spiser gjør med oss

Tror veldig mange kunne fått seg en stor aha opplevelse etter hvert

Kjempegodt jobba med gutten din, lykke til med å bli helt frisk

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:24   #23
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Takk for tips dere.
Dette må jeg sjekke ut.

Gutten min er åtte år gammel og har et voldsomt temperament når ting går i mot han eller han slår seg, har vondt o.l. , men ellers er han jo verdens godeste og rolige gutt, har veldig fin humor og er flink på skolen. Så han har ikke de typiske ADHD-trekkene, men tenker alikevel at et endret kosthold kunne hjulpet på de voldsomme svigningene i humøret. Har fått tips om at han mangler fettsyrer. Men jeg har problemer med å få i han tran og slik, men han er heldigvis glad i fisk.

Hvor gammel er gutten din, Misslinda?

Og min er 7 år... Han har det temperamentet...! Høres ut som om det er det samme, min er også flink på skolen og populær, men så oppmerksom på at han er minst i klassen. Jeg kjøper Omega kapsler for barn, men jeg tviler på om de er mye tess.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:33   #24
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Og min er 7 år... Han har det temperamentet...! Høres ut som om det er det samme, min er også flink på skolen og populær, men så oppmerksom på at han er minst i klassen. Jeg kjøper Omega kapsler for barn, men jeg tviler på om de er mye tess.

Gutten min er minst i klassen han også. (bursdag i desember....)

Tror du kosthold kan hjelpe, eller er det bare rein skjær folkeskikk de mangler. Vi spiser jo forholdsvis sunt og han er veldig middagsgutt og glad i kjøtt og fisk. Ikke så ivrig på brødmat og pålegg...
Har noen ganger lurt på om det er noe som plager han, noe han ikke tåler, siden han er så lett irritabel.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:46   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Gutten min er minst i klassen han også. (bursdag i desember....)

Tror du kosthold kan hjelpe, eller er det bare rein skjær folkeskikk de mangler. Vi spiser jo forholdsvis sunt og han er veldig middagsgutt og glad i kjøtt og fisk. Ikke så ivrig på brødmat og pålegg...
Har noen ganger lurt på om det er noe som plager han, noe han ikke tåler, siden han er så lett irritabel.

Barnelegen vår testet sønnen vår(født i november, yngst av guttene i klassen, alltid vært mest moden, høyest, best motorisk etc) for astma og diabetes/reaktiv hypoglykemi da han slet som verst med humøret!
Dropp i oksygenopptak eller svingende blodsukker er typiske triggere!

For vår del viste det seg at de høye kravene til seg selv, temperamentet og utageringen kom av at han er så intelligent at mye ble feil i hodet hans på den tiden.
Da han fikk vite at han ikke var annerledes fordi han var dummere enn de andre, men rett og slett fordi han er så smart, fikk vi en helt annen gutt!

Er det ikke EyeQ som er bra for barn med ADHD- symptomer?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gutt 27 år - minus ca. 15 kg. Tips? E_S Spørsmål og svar 3 15-09-08 20:27
Liten gutt med stort matproblem Hannehk Lavkarbo generelt 11 08-07-08 04:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no