Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

15 år og ketolysekur?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-07, 19:40   #1
seffa123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 25
seffa123 er på en erverdig vei

15 år og ketolysekur?

Hei alle sammen
Jeg er en 15 år gammel gutt som veldig har lyst til å gå ned i vekt.. veier 75kilo nå og er ikke fornøyd med meg selv.. Kan jeg begynne på Ketolyse kuren? Koster varene mye som er inni i boka? og trenger jeg de tablettene?

seffa123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen :S Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 19:49   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 15 år og ketolysekur?

Hei seffa123
Velkommen til lavkarbo.

I utgangspunktet så syns jeg ikke ungdom skal slanke seg, men det hender de bør gjøre noe med kostholdet sitt. Vet ikke hvordan du spiser , trener og lever, så det er litt vanskelig å si hva du skal gjøre.

Vil allikevel spørre; Hvor høy er du? Er du egentlig overvektig og i tilfelle hvor mye. Husk du er i en veldig utviklingsperiode. Trenger mye energi som kan gi deg det du trenger av næringsstoffer for å utvikle skjelett og muskler på sunt vis.

Vil tro ketolyse kan være litt voldsomt å starte med, men du har sikkert ikke vondt av å kutte event noe av karbene som forbrenner fort...som noe melmat, pasta, snop, kaker osv...Du skjønner sikkert. Brus og potetgull. Sier dette fordi jeg har 3 voksne barn. Ikke lenge siden de var på din alder og jeg så hva de kunne spise....

Fortell litt mer om deg selv, hva du spiser, trener og høyde mm.

Skal du gå ketolyseveien, så vil jeg anbefale deg å melde deg inn på Ketolyse.no. Der vil du få veldig god oppfølging, hvis du syns ketolyse er nødvendig. Det anbefales ikke med mindre du har minst 10 kilo du vil ned. Tror jeg i første rekke ville anbefalt deg en noe moderat lavkarbo kosthold ala Lindberg.

Fortell litt mer da...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vaniljekesam på ketolysekur? Borealis Ketolysekuren 4 06-01-07 16:57
Jeg skal opereres, kan jeg da være på ketolysekur? Eva Ketolysekuren 8 10-02-06 17:49
Nok en gang: rødvin og ketolysekur linse Ketolysekuren 2 24-10-05 17:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no