Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjelp - ketosen min rømmer ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-06-08, 13:10   #1
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Hjelp - ketosen min rømmer ...

Jeg la dette under kostholdsfilosofier, men det hører vel mer hjemme her...

Så var vi der igjen da.... Ketosen er bortevekk.
Nå begynner jeg snart å bli lei - det er deilig med ketose, formen er fin og alt vel. Men jeg kommer så utolig lett ut av den. Og denne gangen kan jeg ikke fatte hvorfor heller.

Her er hva jeg har spist de siste tre dagene:

Kyllingsuppe (ED produkt) 2,7 g karb
Karbonade, sopp, grønnsaker
Lapper (Forumoppskrift, 6 g karb totalt for begge mellom-måltidene)
Karbonade med avocado og grønnsaker.
Lapper
Atkinsbar

Onsdag:
Sjokofrokost (ED produkt) 10 g karb inklusive melken.
Karbonade
Omelett med pølsebiter, grønnsaker
lapper, bringebær (1/3 forumoppskrift ca, skal tilsvare 2 g karb)
3 egg og 100 g bacon, grønnsaker
Atkinsbar


Torsdag
Kyllingsuppe (ED produkt)
2 egg, skinkebiter, salat
Brownie (ED produkt)
Ørret med sopp og grønnsaker

en del av gangene hadde jeg en skje seterrømme på grønnsakene.
Karbonadene er laget av kjøttdeig, egg, salt og pepper.
Grønnsakene er over bakken, stort sett crispisalat, slangeagurk, typisk tre cherrytomater eller en mikro rød paprika. Noen ganger en tredjedels sjallottløk.

Er det noen som kan peke ut synderen for meg? Ketosen var fin på mandag, men i går var jeg skikkelig sulten hele tiden, og siden jeg da ramset opp for meg selv og kom til at jeg spiste ganske mye på tirsdag også, så var jeg nok ganske sulten da også. Hvilket tyder på ødelagt ketose. Og ganske riktig - negativ test nå... grrrr...

Atkinsbarene er valgt fordi de inneholder 1 g karb og fordi de metter meg og slukker suget totalt når jeg slenger ut av ketosen, så jeg får fred.

Jeg drikker kun usøtet te, vann og ett glass pepsi max hvis jeg har veldig lyst på.

Utrolig takknemlig hvis noen kan dissekere menyen for meg...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 13:16   #2
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer... :(

Hei
Tror du postet denne tråden mens jeg svarte deg på den første. Kopierer derfor svaret mitt til deg.

Vet ikke så mye om Eurodiett, men jeg hart erfart at jeg kan falle ut av ketose hvis jeg spiser for mange karbohydrater til ett måltid. Jeg har sett at noen sparer på karbohydrater til frokost for å ha flere til middag. Det fungerer ikke for meg. Det går ikke an for meg å spise 10 karbohydrater i ett måltid. Jeg må spre de ut på alle måltidene for å holde meg i ketose. Håper at du finner ut av det.

__________________

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 13:39   #3
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer... :(

Da hiver jeg vekk sjokofrokostene, evt lager de med vann, og dropper atkins, så får vi se hva som skjer.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:34   #4
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Hver gang jeg spiser en atkinsbar, så er stiksa lys lys rosa

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 02:34   #5
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Hei.
Uten at jeg skal påstå at jeg på noen måte er ekspert, så må jeg si at cherrytomater er noe som får meg til å rynke på nesen. Disse er svært gode, søte og deilige og dermed også ofte med en del karber. Personlig fikk gulrot meg ut av ketose ganske kjapt og effektiv. Kanskje en ide å kutte ut disse?

Lykke til vider!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:53   #6
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Jeg tror ikke det er cherrytomatene, men takk for innspill. Det er snakk om maks fem bittesmå per dag istedenfor vanlige tomater. Dem har jeg spist hele tiden, også mens ketosen har vært sterk og fin.

Nå har jeg gitt laktolighten en ny sjanse, og i morges var det såviiiiidt littebitt rosa på stixen igjen. Da skal den være betydelig bedre i kveld, så vi får se. Og Atkinsbarene kastet jeg ut, og den brownien som var igjen har jeg matet kjæresten med...

Og i morges laget jeg sjokoladekake - sjokoladekakerøre er sånn ca det beste jeg vet av forbudt mat - den pleier å rope på meg...

Men i morges gikk det ganske greit å smelle sammen kaken og ikke en gang slikke av fingeren da jeg var ferdig.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:24   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Heihei!
De tingene som umiddelbart slenger meg ut av ketose er alle slags bær, Atkinsbarer og cherrytomater. Noen tåler ikke pepsimax heller, dvs. de får mere søtsug av det.

Jeg sto dønn stille på vekta i seks uker en gang, nær fortvilelsens rand...helt til jeg kutta ut alle slags tomater.

Ha en finfin dag, og god helg!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 11:39   #8
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Bare innom for å gi deg en klem synes du er så flink!
jeg har hoppet over dette ketosegreiene, og har aldri prøvd en sticks, så jeg vet ikke hva som får en in og ut av ketosen. men jeg vet at når jeg holder et lavt karboinntak, og samtidig har for lite proteiner, så stopper vektnedgangen. Det har skjedd når jeg f eks har laget meg lapper og sånt. Karboinnholdet er lavt, men jeg får jo nesten ikke i meg proteiner. Kanskje det kan spille en rolle for deg og?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 11:59   #9
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

De lappene var veldig gode, så jeg fikk litt dilla på dem. Men jeg tror kanskje ikke de var så bra likevel - selvom det blr lite karber. Og det rare er at jeg tror jeg så det samme med den ostelasagnen det er oppskrift på her inne - den også ble jeg fort sulten av, og ut av ketosen.

Tydelig at det skal mer til med ketose enn bare å spise lite karber. Ikke at jeg helt skjønner det, men jeg ser jo at jeg erfarer det etterhvert tha hard way...

Grunnen til at jeg helst vil inn i den og holde meg der, er o først og fremst av vekten går ned, men også fordi jeg overhodet ikke har vondt i hodet når den er i orden, samt at jeg får mye energi - det er jo så deilig...

Menmen - det er bare å innse at det blir en læreperiode...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 12:07   #10
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Hei Smilefjes!
Jeg kan ikke så mye om Eurodietten og maten der, så jeg stoler på deg når du sier du gjør alt du skal vedr. maten. Men når tester du med stix og hvor ofte?
I det første innlegget ditt skriver du "negativ test nå" og innlegget ditt er lagt inn kl. 13.10. Det anbefales å teste om kvelden på noenlunde samme tidspunkt og minst 2 timer etter et måltid. Men hvis du tester stadig vekk, tidlig om morgenen, midt på dagen, og rett etter måltider - så vil du få forskjellig utslag hele tiden.
Så derfor lurer jeg på når du tester?

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 13:18   #11
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Charmtassen - jeg må nok innrømme at jeg har testet ved alle mulige anledninger i det siste...

Nå har jeg kjøpt ketolyseboka - det er jo samme prinsippet på en måte, så jeg tenkte det var litt kunnskap å hente der. Og det var det - nå har jeg ihvertfall fått i meg kalium og krom - og etter det har jeg kommet meg på do :hurra:

Føler nesten for å sende han Torkil fyren blomster bare for det jeg

Nå har jeg begynt å finregne karbene og bestemt meg for å legge meg på 10g de neste tre dagene, så får vi se om ikke ketosen kommer på plass da. Også har jeg kuttet vekk all mat med kunstig søtning, og gått opp på fettet. Jeg holdt på å svime av da jeg så at proteiner kan omdannes til karber i kroppen

Så da fortsetter jeg med eurodietten - og passer på at jeg samtidig holder meg innenfor spesifikasjonene på streng ketolyse som da også skal ligge et langt stykke under Atkins induksjon (uten at jeg har lest boka hans, så det vet jeg egentlig ikke nok om), og da bør det jo virke...

Jeg kommer til å savne sjokoladesmak STORT, men det spiller ingen rolle - jeg SKAL få til dette.

Jeg får heller spise baconcrisp eller et par ekstra egg hvis kosebehovet tar helt overhånd. Eller et glass vin etterhvert.

Om ikke annet så var det iallefall motiverende å sjekke vekta i morges etter at dobesøkene var unnagjort. En halv kilo under laveste måling gjennom tidene så langt. Og to og en halv kilo under i går morges.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 18:48   #12
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ... -Og nå...

Og nå... etter gode råd her inne, og et strengt tak i kostholdet - mørkelilla.

Takk alle sammen!!!

- Atkinsbarene er på dynga, tomatene er borte, skummamelk er ute av bildet, jeg spiser mer fett, magen fungerer slik den skal etter at jeg fikk i meg kalium og krom pillene til hr. Andersen, og noen av eurodiett produktene beholder jeg, og noen kaster jeg - som feks browniene - jeg tåler ikke karbene i dem tydeligvis - selvom jeg elsker smaken. Og tilogmed jeg skjønner at det nå omsider er slutt på å telle kaloriene.....................

Skal jeg ha sjokolade heretter, så lager jeg en liten kopp sterk kakao med kremfløte.
Og skal jeg bare ha litt matbasert kos, så tar jeg ett glass rødvin...

Og skal jeg ellers følge mine lyster så skal jeg faktisk være dame nok til å innse at det er det som gjorde meg feit i utgangspunktet - og la dem være...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 19:10   #13
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Kjære flinke Smilefjes - gi meg litt av din viljestyrke, vil du..?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 19:13   #14
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Så herlig lesning, Smilefjes - både om vekta di og hvordan kroppen din reagerer ellers.
Tvi-tvi videre! Det er en helt herlig følelse når kilo etter kilo forsvinner når man spiser så god mat!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 22:51   #15
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Tusen takk du snille.. Fikk ikke prikket deg..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 01:41   #16
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Så kjekt at du fant ut av det. Mørkelilla stiks gjør underverker for humøret.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 19:39   #17
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

ENTEN ER DU I KETOSE ELLER SÅ ER DU DET IKKE!!! Det at stixen er mørkelilla er mer et tegn på at du drikker for lite enn at du er i en kjempeheit ketose..........

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:41   #18
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

NÅ er jeg i ketose.
Og har da vært det kjempefint i går og i dag. Før det var det ut og inn hele tiden, så da ba jeg om hjelp. Hvorfor roper du...? Jeg drikker forresten tre liter vann hver dag, så jeg drikker _ikke_ for lite.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 00:19   #19
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Var ikke meningen å rope, jeg ble bare så ivrig... Beklager å mye!!

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:05   #20
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Alt i orden - iver er bra Lurte på om du ropte strengt jeg

Formen er helt fin nå - og ketosen også, heldigvis...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 15:38   #21
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Nå rømmer den ikke mer

Nå har ketosen vært stabil i to uker - til tross for deilig ferie med en hel del rødvin.
Og jeg har storkost meg, men likevel tatt av to kilo

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:20   #22
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Så bra å høre solskinnshistorier iblandt også
Jeg har også innsett det at så lenge jeg spiser naturlig mat, og ikke ting med skjulte karber og masse ting man ikke kan uttale, så har jeg muligheten til å rase ned i vekt.
Alikevel saboterer jeg meg selv flere ganger i uka....
Uansett, så flott at det virket for deg!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:04   #23
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...

Det er bare sånn det er, Areola, det er vondt og vanskelig å snu matvaner

Men jeg har funnet ut at det ikke nytter for meg med ting som i prinsippet skulle gått greit hvis jeg skal holde ketosen i orden. Og med en gang den ryker så blir jeg jo så sulten og slapp og deppa, og vekta begynner å tikke opp og ikke ned...

Så da vet jeg at det er å kjøre full psycho modus - ikke noe i munnen som jeg ikke har full kontroll på... Kun mat fra restauranter hvor jeg klarer å forsikre meg om at marinaden ikke inneholder sukker, osv osv. Det er masete, men følelsen av at ketosen virker er så god at det er verdt det.

Også kan man jo lage mye godt da. Nå har jeg nettopp puttet bringebær-is i fryseren etter egen eksperimentell oppskrift - det skal være godteriet mitt den neste uka, avløst av tomat med mozzarella eller brie og paprika.

Også unner jeg meg det lille halve glasset med v in oftere enn jeg ville gjort ellers hvis jeg vil kose meg.

Og sånn går dagene og kiloene - en etter en, sakte men sikkert.

Og det er greit - jeg har god tid - jeg skal leve på den maten her 4ever likevel jeg :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:29   #24
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketosen min rømmer ...


Du er kjempeflink!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp... Svigermor forer datteren min med sukker!! Iset Barns kosthold 14 06-09-04 07:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no