Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva savner du i kostholdet ditt?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-09, 11:28   #51
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Nei...
Men jeg har hørt at de er veldig kundevennlige der nede,
de skriver f.eks "presang" på leveransen for at du skal slippe unna toll, frakt eller noe i den duren.... (husker ikke helt )

Kjekt det, men det koster 0ver 200 kroner å få sendt to pakker...litt dyr pasta, men sikkert verdt det

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:33   #52
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kjekt det, men det koster 0ver 200 kroner å få sendt to pakker...litt dyr pasta, men sikkert verdt det

Da er det kanskje en idè å gå sammen flere om bestillingen, eller/også bestille MASSE samtidig!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:50   #53
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Da er det kanskje en idè å gå sammen flere om bestillingen, eller/også bestille MASSE samtidig!!

Ja,kan hende. Jeg sjekket ikke hva frakten kom på hvis det ble bestilt enda mer....Bare at det var ca 200 kroner for opptil 1400 gram...og hver pakke veier 450 gram...Kan bestille tre pakker da...Fortsatt litt mye. Totalt 350 kroner for tre pakker. Blir 115 kroner pakka godt og vel...

Vel...er behovet stor, så er jo ikke det så dyrt kanskje
Skal sjekke pastaen på helsekosten og hos Fedon....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:53   #54
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Ja,kan hende. Jeg sjekket ikke hva frakten kom på hvis det ble bestilt enda mer....Bare at det var ca 200 kroner for opptil 1400 gram...og hver pakke veier 450 gram...Kan bestille tre pakker da...Fortsatt litt mye. Totalt 350 kroner for tre pakker. Blir 115 kroner pakka godt og vel...

Det er derfor de er så elskverdige der nede, etter det jeg har hørt,
at de skriver at det er en "presang" for da slipper du å betale frakta

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:59   #55
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Det er derfor de er så elskverdige der nede, etter det jeg har hørt,
at de skriver at det er en "presang" for da slipper du å betale frakta

Ja vel...Tror du det? Frakta må vi vel betale...Men kanskje det er toll/mva du tenker på?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 12:05   #56
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Ja vel...Tror du det? Frakta må vi vel betale...Men kanskje det er toll/mva du tenker på?

Uff, jeg vet ikke....
Skriv en mail til dem å spør!?

Fant dette:

Opprinnelig lagt inn av Ullabulla, her.

Jeg hentet min pakke fra Dialife idag. Den ble også stanset i tollen, men ble ikke tollklarert.
Dialife setter ikke sin egen avsenderadresse på pakken og oppgir en verdi som sikrer at den ikke blir fortollet.
Så til alle som vil bestille hos Dialife kan gjøre det uten å bekymre seg om fortolling. Dialife gjør virkelig hva de kan for at pakken skal gå igjennom.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:15   #57
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Takk, Lokkebiff...det er nok tollen ja...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:37   #58
solanolsen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Litt i Sverige og litt i Norge
Innlegg: 76
solanolsen er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner frukt jeg...

__________________
solanolsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika Dahlqvist Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:40   #59
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av solanolsen, her.

Jeg savner frukt jeg...

Jeg óg, men trøster meg med avocado.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria

Sist redigert av LineJM : 28-02-09 kl 20:42. Årsak: skriveleif
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:13   #60
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Jeg óg, men trøster meg med avocado.



Ooooo!! Jeg har jo avocado i kjøleskapet. *løper og henter*

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:54   #61
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?



Er tom for de grønne herlighetene....

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:30   #62
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Det egentlig få ting jeg savner.

Mine få utskjeielser i disse månedene jeg har gått på ketolyse, har stort sett bestått av risengrøt og pizza. For meg ser det ut som kroppen tåler greit 1 porsjon risengrøt m/sukrin og 1-2 stykker pizza uten jeg går ut av ketose.
Snop frister ikke, men savner av og til litt frukt. Frosne bringebær nå om vinteren er ikke helt det samme.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:44   #63
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Lys, krønsjy, nystekt baguette

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 16:24   #64
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Lys, krønsjy, nystekt baguette

mmmm og med hvitløkssmør

Savner ellers ikke noe særlig.. Jo, kaffe mocca

Sønnen min likte ikke en bit marsipan med sjokoladetrekk og jeg tilbød meg å spise den for han. (snill mamma, vettu ) Den var utrolig søt!!! Så hvis det er sånn godteri smaker, så er jeg glad jeg slipper å spise det for å si det sånn

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:49   #65
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Schnupsiii, her.

mmmm og med hvitløkssmør

Savner ellers ikke noe særlig.. Jo, kaffe mocca

Sønnen min likte ikke en bit marsipan med sjokoladetrekk og jeg tilbød meg å spise den for han. (snill mamma, vettu ) Den var utrolig søt!!! Så hvis det er sånn godteri smaker, så er jeg glad jeg slipper å spise det for å si det sånn

jaaaa hvitløksbaguetter
Mocca skal du vel klare å lage lavkarbo Drikker en latte en gang i blant på skikkelige kaffesjapper uten å falle ut av ketose.. bruker nok mye h-melk/fløte, samt du kan velge om du vil ha med eller uten sirup.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 18:00   #66
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

jaaaa hvitløksbaguetter
Mocca skal du vel klare å lage lavkarbo Drikker en latte en gang i blant på skikkelige kaffesjapper uten å falle ut av ketose.. bruker nok mye h-melk/fløte, samt du kan velge om du vil ha med eller uten sirup.


Har litt problemer med det der...."en gang i blant".... Det har en tendens til å bli litt ofte for meg
Så får nok heller lære å leve uten. For kaffe latte er ikke så godt, er sirupen som gjør susen for meg
Men takk for tips!

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:26   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Schnupsiii, her.

For kaffe latte er ikke så godt, er sirupen som gjør susen for meg
Men takk for tips!

Kaffelatte med 3 suketter i smaker helt likt som kaffelatte med hasselnøttsirup! Syns jeg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 02:21   #68
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

det er jo bare å ta sukkerfri sirup, like sunt/usunt som sukketter. jeg drakk latte med sukkerfri hasselnøtt i dag naaaam

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 02:21   #69
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

de har sukkerfri sirup på de fleste kafeene rundt forbi.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:43   #70
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Har de? Det har jeg aldri hørt om!!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 09:04   #71
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Jeg savner ikke så mye. Men det hadde vært deilig å kunne spise appelsiner.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:36   #72
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

de har sukkerfri sirup på de fleste kafeene rundt forbi.


Da er det vel en liten sannsynlighet for at det må sjekkes nærmere ut neste bytur

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:48   #73
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

potetgull

Får ikke til de teite ostechipsene

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:49   #74
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

potetgull

Får ikke til de teite ostechipsene

Prøv med lett-ost. Da garanterer jeg at du får til

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:51   #75
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Hva savner du i kostholdet ditt?

skeptisk..........men ok i will give it a try!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostholdet dydde Trening 27 24-04-09 14:31
Hvorfor så mye fett i kostholdet? trudern Lavkarbo generelt 2 20-02-09 12:55
For lite D-vitamin i kostholdet? Nena Generell ernæringsdebatt 7 12-11-07 23:23
Kostholdet om 100 år? Dorothy Generell ernæringsdebatt 49 16-06-06 14:54
Kostholdet etter lavkarbo Nette Generell diskusjon 14 16-01-06 20:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no