Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Bare 5 kilo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-09, 13:17   #1
Maritassn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: sør trøndelag
Innlegg: 25
Maritassn er på en erverdig vei
Talking

Bare 5 kilo?

er det noen her som ikke skal ta av så mange kilo? jeg har et mål på 4-5...eller er jeg på feil diett da??

Maritassn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:41   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bare 5 kilo?

Skal du gå tilbake til å spise vanlig brød mm etterpå? For i såfall kommer det jo 2-3kg på etterpå pga vann. Når man spiser en del karber så samler kroppen opp noen kilo vann som forsvinner når man legger om kostholdet.

Tenker du å leve lavkarbo etterpå? Jeg tenker litt slik at kanskje Fedon Lindberg sitt kosthold hadde vært noe for deg. Men sånn ellers, ketogen kost er herlig mat, å kunne spise masse smør, biffer, fløte og masse grønt er herlig!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:35   #3
Love123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
Love123 er på en erverdig vei

Sv: Bare 5 kilo?

Hei du! Jeg er helt i denne kategorien. Har gått på lavkarbo en månedstid nu, uten å gå nevneverdig ned:/ ER nok veldig utålmodig anlagt, og vil ha raske resultater. Nu vurderer jeg å gå over til GI metoden ved Fedon Lindberg. Gikk ned så det raste forrige gang.

Love123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 10:05   #4
minien
Medlem
 
minien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 43
Innlegg: 132
minien er ny på veien

Sv: Bare 5 kilo?

Hei

Jeg skal heller ikke gå ned så mye - kunne tenke meg 8 kg, men antakelig så passer det bedre for kroppen min med 6, tenker jeg.

Jeg antar at jeg ikke kommer til å klare å gå ned bare ved hjelp av å spise - har hørt at de som ikke har "så mye å ta av" kan oppleve å ikke gå ned. Så jeg trener i tillegg, og ser egentlig på ketogent kosthold som en bonus der jeg kan spise ting som smaker godt!

Har nå holdt på i tre uker. Første uka gikk jeg ned 1,5 kg - uka etter gikk jeg opp igjen et halvt kilo, og denne uka har jeg stått stille.

minien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 10:29   #5
Maritassn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: sør trøndelag
Innlegg: 25
Maritassn er på en erverdig vei

Sv: Bare 5 kilo?

jeg tenker vel å fortsette i lavkarbo etter 5 kilo er borte,men vil trappe opp antall karber etter hvert og ikke være så streng. unne meg noe godt av og til;-) blir spennende å se om det går! Brød er faktisk noe av det jeg savner mest..huff,huff..
Har ikke lest så mye im Lindberg så vet ikke helt hva det går ut på. vært på lavkarbo ca en uke,å gått ned 1.5 kg..ikke mye,men har hørt at vi trenger lengre tid vi som ikke er overvektige?

Maritassn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
20 kilo til Runegutt Mer enn 30 kg overvekt 36 01-10-08 11:36
Ned to kilo alt! Elvira Lavkarbo generelt 12 09-09-08 23:25
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 09:11
Uke 1: 3 kilo ned! Elisabeth Induksjonen 10 07-04-05 18:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no