Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-10, 19:28   #1
Nala23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 13
Nala23 er på en erverdig vei

Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

Hei
Har gått ned ca 40 kg de siste 9 mnd.. veide forrige uke ca 75 kg og følger med på vekta to ganger i uken, og det har gått jevnt og trutt siste 3 mnd med ca 600 gram ned i uken. så denne uken har jeg plutselig gått ned 3.2 kg, og det begynte å bekymre meg litt, gjør jo ingenting anderledes.. har noen opplevd dette? nå veier jeg da ca 72 og vil jo ned til rundt 65, men vil jo ha en sunn vektnedgang.. noen tips?

__________________


Nala23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo/ketose Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 20:31   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

gratulerer med kjempeflott vektnedgang,,å det er nok bare kroppen som slipper litt extra ,ikke noe å begymre seg over

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 20:36   #3
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

ikke noe å bekymre seg for nei!! heller noe å glede seg stort over!!

gratulerer med knallbra vekt-tap!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 20:58   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

Husker det samme skjedde med meg for noen år siden. Streva meg ned 20 kilo også brått så slapp det i ett forrykende tempo, før det stabiliserte seg helt igjen. Ikke noe å bekymre seg over, med mindre det fortsetter i lang tid da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 11:56   #5
Nala23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 13
Nala23 er på en erverdig vei

Sv: Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

Hei igjen.
Nå er jeg bare kjempeforvirra.. Jeg gikk jo plutselig med så mye, så nå har jeg jaggu meg gått opp 1,5 kg på to uker, på nøyaktig samme kost som jeg har gått på hele veien, altså ketogen kost (mindre enn 20 g om dagen..) Hva skjer? Noen som har opplevd lignende? Har jo gjort dette i 10 mnd nå og gjør jo ingenting anderledes.. Ikke spist mye salt, ikke mensen og ikke andre ting som gir vann i kroppen.. Merkelig.. :/

__________________


Nala23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo/ketose Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:18   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd

ikke begymre deg , det kan være stress , det kan være vann som ikke slipper enda
kroppen er bare laga sånn ,å siden du har holdt på en stund , så begynner kroppen å tviholde på vekta

mål deg istedet

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ditt beste tips til rask vektnedgang Bollemina Lavkarbo generelt 29 08-03-10 10:21
Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo Gullis Spørsmål og svar 2 28-07-09 19:27
Hvor rask vektnedgang kan man forvente? Frida Lavkarbo generelt 31 22-06-09 23:19
Vektnedgang etter full bukplastikk? Borealis Generell diskusjon 1 31-07-07 22:02
Magen etter vektnedgang m/keisersnitt.... nita58 Ketolysekuren 3 01-06-07 12:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no