Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 07:57   #551
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei venner, nå er det bare 15 kg igjen før jeg må si farvel i denne gruppen

Jeg har hatt en fantastisk fremgang de siste fire ukene og er superhappy med mitt nye kosthold! Forrige uken har fremgangen fortsatt. Herlig!

http://locarb.tumblr.com/post/894212...kg-2-cm-herlig

  1. 18. juli 2011 - 126 kg
  2. 25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
  3. 1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
  4. 8. august 2011 - 117,1 (-1,8) Midjemål: 112cm
  5. 15. august 2011 - 115,3 (-1.8) Midjemål: 110cm

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:02   #552
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg er først og fremst imponert over nedgangen din, Stormann! Grattis nok engang! Dernest har jeg lyst til å slå følge ut av klubben...

Jeg har hatt bra nedgang til nå - men jeg spiser lite til ingenting.. Er ikke sulten. Er det normalt? Noen som vet?

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:16   #553
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Wow Stormann. Kjemperesultater!

LittForTung: Å ikke orke så mye mat i perioder er helt normalt, men om det vedvarer får du tvinge i deg litt. Er ikke bra å spise for lite over lengre tid.

Ellers kaster jeg litt "Under hundre" tryllestøv på alle her inne

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:17   #554
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg tror at det å spise så mye fett som jeg gjør, innvirker på hvor mye mat jeg orker... Blir bare ekkelt med mat, liksom Skikkelig merkelig følelse!!! Har du vært der i perioder?

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:23   #555
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, jeg har vært der, men de periodene varer ikke så lenge for min del. Og så bruker jeg å tvinge i meg litt mat også. Det er jo ofte sånn at dess mindre man spiser dess mindre føler man behov for og da kan det fort bli en ond sirkel Men det er klart fett har innvirkning. Mange har opplevd at dersom man pøser på med fett fra "første dag" kan det bli vanskelig å få i seg noe særlig med mat for man føler seg bare så full av alt fettet liksom. Om det er svært lite mat du har spist en stund, så ville jeg heller prøvd å trappe litt ned på fettet en periode bare for å se om man får i seg litt mer mat for så og deretter trappe gradvis opp på fettet igjen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:24   #556
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mhm - kan være det kan være lurt... Jeg får se om det går over om noen dager. Jeg liker så godt den følelsen jeg får av å drikke cocosa - det smører hele systemet innvendig, og det kjennes herlig Har ikke lyst til å slutte... Men tror på mange måter du har et godt poeng...

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:27   #557
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, men det er jo ikke snakk om at du trenger å slutte med cocosa. Cocosa er gode greier og en helt ypperlig fettkilde Men bare å trappe ned for en periode og se om det hjelper på matlysta for så å trappe gradvis opp igjen sånn at kroppen klarer å henge med liksom

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:28   #558
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jupp - jeg er med! For det er litt sånn det føles, kroppen sliter litt med å henge på! Merkelige greier, dette her...

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:39   #559
MartinaMaria
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3
MartinaMaria er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

I'm in! Alt for lenge siden at vekten var tosifret!!

Har riktig nok fortsatt flere uker til jeg når målet, men heldigvis peker nålen i riktig retning =)


Sist redigert av MartinaMaria : 15-08-11 kl 20:55.
MartinaMaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert mix av lavkarboguruer Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:42   #560
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Hei venner, nå er det bare 15 kg igjen før jeg må si farvel i denne gruppen

Jeg har hatt en fantastisk fremgang de siste fire ukene og er superhappy med mitt nye kosthold! Forrige uken har fremgangen fortsatt. Herlig!

http://locarb.tumblr.com/post/894212...kg-2-cm-herlig

  1. 18. juli 2011 - 126 kg
  2. 25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
  3. 1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
  4. 8. august 2011 - 117,1 (-1,8) Midjemål: 112cm
  5. 15. august 2011 - 115,3 (-1.8) Midjemål: 110cm

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 10:28   #561
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

97,4 i dag!
Så nå skal jeg stå på utsiden av klubben og ta i mot dere andre når dere kommer. Vi begynner å bli en fin gjeng her nå, men gleder oss til å få ut resten også.

Har kjøpt meg cocosa men sliter litt med å få det ned.
Har lyst på en fettfestival men blir kvalm og uvel hvis det blir for mye fett på en gang.....Men ei litt stor teskje i kaffen går greit.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 10:35   #562
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

97,4 i dag!

Har lyst på en fettfestival men blir kvalm og uvel hvis det blir for mye fett på en gang.....Men ei litt stor teskje i kaffen går greit.

Gratulerer

Cluet er å trappe opp gradvis på fettet, og fordele det utover dagen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:10   #563
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Grattis, GretheH!! Måtte vi følge etter deg alle sammen!!

Herlig følelse å virkelig være på tosifret, da!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:37   #564
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Skal jeg være på tosifret må jeg skrive hundre og 15 i stedet for 115 :P

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:33   #565
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Skal jeg være på tosifret må jeg skrive hundre og 15 i stedet for 115 :P

Men så forsvinner du jo tydeligvis i rekordfart her likevel

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:16   #566
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Men så forsvinner du jo tydeligvis i rekordfart her likevel

Det får vi håpe, men jeg merker at fokuset mitt ikke må være hvor fort jeg forsvinner, men at jeg holder ut lenge nok

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:49   #567
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Det får vi håpe, men jeg merker at fokuset mitt ikke må være hvor fort jeg forsvinner, men at jeg holder ut lenge nok

Jeg har gått inn i dette for livet, jeg Jeg går ikke så fort ned. Men det beveger seg riktig vei og jeg liker dette kostholdet myye bedre enn lavkcalori

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 21:01   #568
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

GreteH !!! Såå hyggelig ! Nå er du her alldeles på ordentlig !

*dekker vakkert champagnebord sammen med Grete*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 08:26   #569
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg har gått inn i dette for livet, jeg Jeg går ikke så fort ned. Men det beveger seg riktig vei og jeg liker dette kostholdet myye bedre enn lavkcalori

Ja, det har jeg og, men jeg må fortsatt jobbe med å overbevise meg selv

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 12:49   #570
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Ja, det har jeg og, men jeg må fortsatt jobbe med å overbevise meg selv

Det kommer til å gå så fin-fint atte

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:56   #571
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Oi oi, se på "nykommeren" Stormann: fantastiske resultater! Gratulerer! Du er jo allerede 1/4 på veien til å nå målet ditt, og det er jo gått knappe en måned! Det kaller jeg stor suksess!

Synet på denne kosten bør være at man nå har dette kostholdet, og ikke at dette er en slankekur man må holde ut. Dersom det er vanskelig å holde seg til en så streng diett, så er det i mine øyne bedre å sprekke bittelitt av og til, enn å tyne seg selv til man sprekker totalt og gir opp. Cluet med å sprekke, er å sprekke med stil: sprekk med ting som er lavkarbo, men som er utrooolig godt. Lage seg gelè av saft og gelatin og kose seg med litt saus attåt? Lage lavkarbovafler med seterrømme og biiiittelitt jordbærsyltetøy? Eller ost? Det er litt mer jobb å kose seg på lavkarbo, men det gir mye større fordeler enn å kle på seg, gå ut i bilen, kjøre til butikken, gå inn finne ut hva man skal ha, kjøpe snopet man omsider bestemmer seg for, gå ut og starte bilen, kjøre hjem, kle av seg, gå og sette seg, spise masse karbohydrater, bli kvalm og få kjempedårlig samvittighet, vektøkning, vann i kroppen, etc.

Jeg gir meg selv godbiter hver dag for å sørge for at jeg holder stø kurs, og noen av de godbitene inneholder ikke en eneste karbohydrat, for eksempel tørrfisk, som også er en ypperlig proteinkilde. Og pepsi max.

Og så er det kjempefarlig å identifisere seg med vekta og kroppen, mange blir jo deppa av å gå ned i vekt, føler at de mister identiteten sin. Men sannheten er jo det helt motsatte, faktum er jo at man ikke lengre kommer til å være "han tjukke som jobber på ***....", men i stedet kommer til å være "<navn> som jobber på ***....".

Ønsker deg masse lykke til, og håper at denne livsstilen kryper inn under huden på deg også hvert øyeblikk og setter seg skikkelig fast.

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 20:21   #572
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Skjønne oppmuntrende kommentarer fra alle her inne Herlige mennesker, dere som er her!!

I dag er det 7,4 kg til jeg akkurat når 100,0 kg. Herlig

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:07   #573
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Kloke ord, fettnurket ! Veldig ! til deg for dét.

Og her bugner det av godsaker, vet dere. Her på utsiden <-----

Bare se på fettnurkets deilige lavkarboliste. Alt er her. I stoooore mengder, - så alle får !

Stå på ! Følelsen av å være på utsiden her kan vanskelig beskrives !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:51   #574
Chardonnay
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 1
Chardonnay er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei alle Lavkarbo'er! Nå har jeg gått på lavkarbo-kur i 4 uker (jeg har vært superstreng!), men ikke gått ned en jævla kilo!!! Når begynner man å gå ned? Er i ferd med å miste motet.....

Chardonnay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:54   #575
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Chardonnay (nyyyydelig nick)

Du må nok skrive ned hva vi spiser før vi evt kan gi deg noen råd. Og sånn.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no