Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Oppgitt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-16, 16:30   #1
incalito
Juniormedlem
 
incalito sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 12
incalito er på en erverdig vei

Oppgitt

Har nå gått på ED i ei uke og en dag, og sliter veldig med Alt for lite energi. Har sendt Mail til ho som har support der for brukere hver onsdag, og prøvd å ringe to ganger i tlf tida. Veilederen min er på ferie. Har også lagt inn et innlegg på Facebook-siden deres. Kjenner ørliten bedring, men kan seriøst ikke gå slik som dette, klarer ikke å gjøre noen ting.
Er det noen som har opplevd dette?

incalito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-07-16, 20:41   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt

ED er ganske ekstremt, så hadde vært rart om man ikke ble energiløs i omlegginga. Men det blir sikkert bedre etterhvert, når kroppen har skjønt greia.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-16, 22:55   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppgitt

Jeg går på ED og har masse energi. Første gang jeg var på eurodiett hadde jeg veldig lite energi. Det var nok fordi jeg trodde det var eurodiett produktene jeg skulle bli mett av. Etterhvert som jeg knakk koden med at det er de grønnsakene som vi skal spise til hvert måltid som skal gjøre meg mett, har det gått ganske lett å følge dietten. Så jeg lurer på om problemet for deg også kan være at du spiser for lite.

En mettende gønnsakstilbehørssrett som jeg pleier å lage er en mos av forskjellige lovlige grønnsaker. Som regel har jeg i blomkål og knollselleri som en base og avhengig hva jeg har i huset, har jeg oppi løk, fennikkel, kål, knutekål. Krydrer med litt varierende krydder for å få litt variasjon.

De foreslo på klinikken å ha oppi ett egg hvis jeg spiser pannekaken eller omelett. Det gjør det også mer mettende.

En annen rett som jeg ofte lager er en vok av løk, hvitløk, krydder, rød og grønn paprika, squash, sopp, spinat, en liten tomat og stilker av fennikkel. Dette spiser jeg meg nesten mett på før jeg tar et produkt.

Håper for deg at du holder ut. Når du får skikkelig grepet på det så går det ganske greit.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppgitt ... waddle Spørsmål og svar 22 07-03-14 16:16
Oppgitt loppis Spørsmål og svar 10 11-09-13 19:38
Oppgitt og lei.. PotetGulla Spørsmål og svar 3 06-11-06 20:57
Oppgitt Katrine Nyheter / media 9 17-11-05 12:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no