Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kosttilskudd, Trening, Sukker, Karbohydrater og Ketose

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-18, 16:05   #1
Greensken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2018
Innlegg: 2
Greensken er på en erverdig vei

Kosttilskudd, Trening, Sukker, Karbohydrater og Ketose

Hei, har nå gått på lavkarbo i 4-5 måner og har gått ned fra 105-89kg

Har nå begynt å trene 4 dager i uken styrke og kondisjon. Men for å få mer ut av treningen har jeg lyst å kjøpe kost tilskudd/supplements tenkte da på disse: https://athleanx.com/athleanrx/rx-base-stack

om du scroller ned å trykker på Facts så kan du se hva den boxen inneholder, det er 3 boxer til sammen og du kan trykke på navnet til boxen rett over facts å se hva hver enkelt box inneholder ved 1 vanlig skje dose, som da er det som er normalt å ta.

har kommet fram til at det blir 4g sukker på 1 dag. og 16g på 1 trenings uke.
25 karbohydrater på 1 dag. 100g på en uke.

vill dette + lavkarbomaten jeg spiser ødelegge ketosen å ødelegge at kroppen omstiller seg?

prøver å holde meg til 25g karbo iløpet av 1 dag. å max 100.

holder meg unna sukker utenom når jeg drikker. men har drukket 2 dager på rad, ganske hardt 2 hver helg + -. å har fortsatt mistet vekt å følt meg bra.

når jeg først startet så var jeg så slapp å jævlig at jeg greide ikke noe. men nå har jeg mere energi og sover bedre osv, å vill ikke ødelegg det.

kan noen ta en titt på om det er noe annet i disse trenings kost tilskuddene som ikke er bra for lavkarbon?

Takker for alle svar. Happy 17 Mai

Greensken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 13:11   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.185
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kosttilskudd, Trening, Sukker, Karbohydrater og Ketose

Slike tilskudd er vel langt unna det som er basisen I lavkarbofilosofien. Ren, sunn mat som ikke er unødig prosessert. Jeg ville ikke ha stappet I meg noe jeg ikke vet hva er, og som jeg heller ikke har andre enn produsentens ord for vil "øke treningseffekten". Et vanlig, sunt lavkarbokosthold inneholder det du trenger for å ha utbytte av treningen, så hvorfor tulle med luriumtilskudd?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 16:38   #3
Greensken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2018
Innlegg: 2
Greensken er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd, Trening, Sukker, Karbohydrater og Ketose

personlig tror jeg at man trenger kosttilskudd for å få bedre effekt av treningen. Merket jeg har blitt svakere etter at jeg begynte på lavkarbo. tok 21kg på bicepsen før. nå klarer jeg det ikke. Men det sto jo at man vill miste litt muskel masse i begynnelsen.

men at dette er lurium the tror jeg ikke. Han som driver dette er veldig serriøs. Er bare å sjekke Youtube kanalen hans hvor mye tid å sånn han dedikerer til å hjelpe folk å trene, strekke ut og reparere skader spise etc ved trening. Men at man får nokk gjennom bare mat er sikkert rett på 1 måte, men det spørs jo også om man vill gaine 200-500g på 1år eller 1kg for eksempel. her er link til kanalen hans https://www.youtube.com/user/JDCav24/playlists

men tror du/dere at det vill ødelegge Lavkarbo livstilen min?

Greensken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 08:37   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.185
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kosttilskudd, Trening, Sukker, Karbohydrater og Ketose

Du burde vel fortsatt være noenlunde innenfor, så om dette er noe som er viktig for deg å prøve så er det vel bare å sette I gang. Men helt lavkarbo er det ikke nei.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydrater er oppskrytt - trening i ketose raskall Trening 7 30-03-11 23:19
Kildehenvisning til ketose og trening (puls) og lavkarbo og trening? wollafruen Trening 6 23-03-11 09:35
Fitline - kosttilskudd spekket med karbohydrater Coopteddy Kosttilskudd 4 25-09-10 18:25
Trening med kosttilskudd BitTorres Trening 2 25-03-10 15:17
Trening? uten melkesyre? Med kosttilskudd? BitTorres Trening 0 03-03-10 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no