Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 16:31   #1
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Altså, jeg vet at NÅR jeg blir gravid så bør man ikke være i ketose, men lavkarbo kosthold er vel ok?

Og når man forsøker på å bli gravid da?
Vi har prøvd i nå 14 prøveperioder uten hell. (jeg er frisk, er hos mannen det er få svømmere).
Når man slanker seg så er det jo en stressfaktor for kroppen, men er det slik for oss på lavkarbo også?? Jeg sulter ikke, er i godt humør, ellers frisk og rask!
Er jo redd for å stresse kroppen til å ikke produsere egg (eggløsning da) og/eller at en eventuell spire ikke setter seg fast, fordi kroppen tror det er krise!

Men overvekt er jo heller ikke bra, det sies jo at sjansene for graviditet øker for når man går ned i vekt.

Anyone?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 16:37   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Prøve og bli gravid på lavkarbo?

lavkarbokosthold er veldig fint når man er gravid Lindbergaktig er helt midt i blinken.

Jeg ble gravid når jeg slang igang med slanking.. Rakk ikke gå ned en gram før den satt midt i sikringsboksen.

Vet at det er mange som brått har blitt gravide når de har vært i ketose, men vet også at noen har fått beskjed om å ikke være i ketose når de har prøvd å bli gravide.. Håper noen har et godt svar til deg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 23:24   #3
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Vet i allefall at helt "normalvektige" som stresser med å bli gravid også sliter. Og jo flere bom , jo mere stress.
lett å si, men prøv å ikke tenk på det å bli gravid. Ikke tenk på eggløsning, og riktig tid i perioden. Nyyyyyyt det men det står på, blir du gravid , fint. Hvis ikke, så nyyyt det neste kveld.
(har lest en plass, vet ikke hvor, at det er lettere å bli gravid hvis kvinnen får orgasme. Da vil nemlig livmormunnen åpne seg så svømmerne letter kommer til. Om en fikk orgasmen under samleiet eller før/etter var visst ikke så viktig. Når kvinnen får orgasme så trekker livmora seg sammen, nesten som en sugebevegelse. Så det er kanskje en fordel om det ligger noen svømmere klar)

Lykke til
og nyyyt det.
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 08:22   #4
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Er det nå jeg skal bli personlig og si at orgasme ikke er et problem? haha! Ble litt flau nå ja, hoho!

Men angående stress: Det er tilbakevist, mange mange kvinner som blir gravide i stress-perioder.

Klart, forsøker å ikke tenke på det, men synes det er fryktelig urettferdig at enkelte blir gravide gang på gang, men ikke vi/jeg.
Og siden svømmerne er litt få i antall, så MÅ vi time det litt. Gi de et lite dytt i rumpa for å si det sånn. (eller de har jo ikke rumpe, dytt i...halen??)

Noen som vet angående slanking, vektnedgang, lavkarbo??

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:49   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

At det er lettere å bli gravid når man får orgasme sier de bare er en myte
Vi prøvde i noen måneder. Ikke mange men.. Den måneden jeg tenkte at NÅ gidder jeg ikke mer og slutta med temping og ELtesting og ditt og datt så ble jeg gravid. Men det var nok bare tilfeldig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:02   #6
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Jeg ble gravid da jeg var i ketose, nå gikk ikke det så bra da i og med at jeg ble gravid utenfor livmoren. Men det har ikke noe med ketosen å gjøre.
Vi har prøvd å bli gravid en stund uten hell. Tror at når jeg begynte å slanke meg så tenkte jeg ikke på det lengere.
Med eurodiet sier de at man ikke skal bli gravid i fase 1 og 2, det er vel ketosefasen.
Men i fase 3 som har litt mere karbs kan man det.
Vet ikke om du ble så mye klokere av det men

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:09   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Jeg ble gravid da jeg var i ketose, nå gikk ikke det så bra da i og med at jeg ble gravid utenfor livmoren. Men det har ikke noe med ketosen å gjøre.
Vi har prøvd å bli gravid en stund uten hell. Tror at når jeg begynte å slanke meg så tenkte jeg ikke på det lengere.
Med eurodiet sier de at man ikke skal bli gravid i fase 1 og 2, det er vel ketosefasen.
Men i fase 3 som har litt mere karbs kan man det.
Vet ikke om du ble så mye klokere av det men

Det stemmer ganske greit overens med det andre har sagt også. Ikke være i ketose når man blir gravid.. Men at mange lettere blir det da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:27   #8
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Jeg blir så utrolig PROVOSERT når jeg hører at man må slappe av, ikke tenke på det osv, så blir man gravid. Dette er TULL, og har ingen sammenheng.
Dette er noe uvitende folk som aldri har slitt sier.

Ang. dette med ketose: Da vi skulle igang med prøverør, fikk jeg beskjed om at jeg kunne være i ketose mens vi holdt på, og slutte om jeg ble gravid. Jeg valgte likevel å holde meg ute av ketose. Men når vi prøver på egenhånd, er jeg i ketose.
Lavkarbo er veldig fint både før og under graviditet. Det er også lettere å bli gravid når man er på vei end i vekt.

Lykke til!

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:29   #9
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det stemmer ganske greit overens med det andre har sagt også. Ikke være i ketose når man blir gravid.. Men at mange lettere blir det da.

Men tror du det er ketosen som gjør det eller at man ikke har fokus på det??

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:37   #10
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Jeg blir så utrolig PROVOSERT når jeg hører at man må slappe av, ikke tenke på det osv, så blir man gravid. Dette er TULL, og har ingen sammenheng.
Dette er noe uvitende folk som aldri har slitt sier.

Ang. dette med ketose: Da vi skulle igang med prøverør, fikk jeg beskjed om at jeg kunne være i ketose mens vi holdt på, og slutte om jeg ble gravid. Jeg valgte likevel å holde meg ute av ketose. Men når vi prøver på egenhånd, er jeg i ketose.
Lavkarbo er veldig fint både før og under graviditet. Det er også lettere å bli gravid når man er på vei end i vekt.

Lykke til!

Takk! Da kjører jeg på som jeg holder på.
Er jo "stress" for kroppen å gå ned i vekt, men er jo ikke som at jeg raser ned i vekt eller sulter meg. Og som du sier, ikke noe bra å være overvektig heller nei.
Var bare så redd for å krølle med eggløsningen siden jeg jo faktisk går ned i vekt. (at kroppen tror det er hungerkrise og holder tilbake EL)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:44   #11
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Sitat:

Var bare så redd for å krølle med eggløsningen siden jeg jo faktisk går ned i vekt. (at kroppen tror det er hungerkrise og holder tilbake EL)

Det kan bli rot med mensen og eggløsning mens kroppen stabiliserer hormonene. Men siden du spiser lavkarbo og får i deg nok kalorier (antar jeg), så kommer alt i gjenge igjen når denne perioden er over.

Jeg ville også tenkt slik: "Kanskje vil jeg ikke bli gravid i vektnedgangsperioden, men jeg er desto mer fertil når vekten stabiliserer seg. I tillegg vil jeg få et sunnere svangerskap som normalvektig."

Forøvrig mister de færreste mensen og eggløsning før de veier mellom 40-45 kilo.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:45   #12
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Takk! Da kjører jeg på som jeg holder på.
Er jo "stress" for kroppen å gå ned i vekt, men er jo ikke som at jeg raser ned i vekt eller sulter meg. Og som du sier, ikke noe bra å være overvektig heller nei.
Var bare så redd for å krølle med eggløsningen siden jeg jo faktisk går ned i vekt. (at kroppen tror det er hungerkrise og holder tilbake EL)

Det er faktisk lettere å bli gravid mens kroppen er på vei ned i vekt, ikke bare nr man har gått ned
Og så lenge du ikke sulter deg, så er det nok ingen fare.
Denne måneden hvor jeg har gått på lavkarbo, fikk jeg faktisk eggløsning tidligere enn vanlig, på dag 18 istedetfor noen og tjue.

Hvor redusert sædkvalitet har mannen din?
Har dere vært hos Purvis på Andrologisk senter i Oslo? Han har hjulpet mange menn med dårlig sædkvalitet.
Edit: Og nå ser jeg at du bor i Berlin

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:52   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Jeg prøvde i evigheter å bli gravid med minsten min da jeg var overvektig, hadde ikke eggløsning tror jeg, og mensen bare 2-3 ganger i året. Da jeg hadde gått ned 40 kg prøvde vi igjen og spiren satt på FØRSTE forsøk! Jeg døde litt av sjokk da jeg tok testen og den ble positiv. Så hos meg var problemet selve overvekten og de hormonproblemene det førte med seg.
Jeg gikk ned nesten 20 kg i svangerskapet også da, men ble nøye fulgt opp av lege og sykehus hele tiden.

Overvekt kan absolutt være en graviditets-stopper så det å gå ned i vekt er ofte rett og slett det som skal til. Spørs kanskje HVOR overvektig man er da.
Lavkarbo er veldig gunstig for hormonbalansen så det anbefales. Nå hadde ikke min mann nedsatt sædkvalitet da, ikke som vi vet om, da blir det kanskje noe annet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:05   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Men tror du det er ketosen som gjør det eller at man ikke har fokus på det??

Kan ikke noe om det her, jeg Vet ingenting.
Bare har hørt at om noen som har prøvd lenge lenge også brått blitt gravide når de har vært i ketose.
Hva det kommer av vet vel ingen helt sikkert..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 12:30   #15
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Om stress skulle være en årsak til å ikke bli gravid, hadde ikke noenlyktes med prøverør. man skal lete lenge etter noe som er mer stressende for kroppen en det å gå gjennom prosessene med prøverør..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 12:33   #16
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Om stress skulle være en årsak til å ikke bli gravid, hadde ikke noenlyktes med prøverør. man skal lete lenge etter noe som er mer stressende for kroppen en det å gå gjennom prosessene med prøverør..

Nettopp. Så rart at det var akkurat da vi lyktes..

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:28   #17
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Takk for oppmuntringer og at dere deler med erfaringene deres.

Monen: Jo, kan bli litt langt å farte til Oslo, hehe!
Sist han tok en prøve så var det 7 millioner rumpetroll. Men han har tatt noen medisiner som kan være med på å redusere antallet og gjøre de litt dårlige svømmere. de har han sluttet med nå, så får vi håpe kvaliteten forbedrer seg. Og jeg krymper jo underveis, så hvis vi er heldig så går det i boks "om ei stund".

Jeg er jo ikke superovervektig, men nok til at gynekologen pent fortalte at å gå ned i vekt nok ikke ville skade, selv om jeg ellers er frisk.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 23:01   #18
Alt med måte:)
Juniormedlem
 
Alt med måte:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Elverum
Innlegg: 24
Alt med måte:) er på en erverdig vei

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Hmm Er det noen som vet hvorfor man ikke kan være i ketose hvis man er i ketose?
Sikkert dumt spørsmål, men jeg har hørt at barnet alltid tar det den trenger fra våre reserver?

__________________
Jeg er i mål 63 kilo Veide 74 siden september med ketolyse. herlig
Alt med måte:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 23:10   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Alt med måte:), her.

Hmm Er det noen som vet hvorfor man ikke kan være i ketose hvis man er i ketose?
Sikkert dumt spørsmål, men jeg har hørt at barnet alltid tar det den trenger fra våre reserver?

Hva mener du?

Dersom du mener at man ikke skal være i ketose når man er gravid, så er det mange forklaringer på det!

Dette sier dr. Torkil, mannen bak Ketolyse- kuren:

Hei
På grunn av manglende dokumentasjon anbefales det ikke å være i ketose når man er gravid. Man vet ikke om det er farlig, på den annen side vet man heller ikke at det er ufarlig.
Jeg anbefaler generell lavkarbo på det varmeste for gravide og de som fullammer.
Vennlig Hilsen
Torkil

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 23:18   #20
lillefixen
Juniormedlem
 
lillefixen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 38
Innlegg: 49
lillefixen er på en erverdig vei

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Mener å ha lest at grunnen til at man ikke bør være i ketose, eller slanke seg i det hele tatt, når man er gravid eller ammer, er at når kroppen forbrenner fettreservene, blir det frigjort miljøgifter og hormoner som har ligget lagret i kroppsfettet. Rett gjerne på meg dersom dette er feil

lillefixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 08:17   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av lillefixen, her.

Mener å ha lest at grunnen til at man ikke bør være i ketose, eller slanke seg i det hele tatt, når man er gravid eller ammer, er at når kroppen forbrenner fettreservene, blir det frigjort miljøgifter og hormoner som har ligget lagret i kroppsfettet. Rett gjerne på meg dersom dette er feil

Det er en av grunnene til at man fraråder det, samtidig vet man at de som lider av ekstrem svangerskapskvalme og knapt spiser i løpet av 8-9 måneder, som regel får frisk, fine, passe store barn!
Dersom man blir lagt inn på sykehus pga svangerskapskvalme, får man ikke dra hjem før urinen er fri for ketoner!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 01:06   #22
Alt med måte:)
Juniormedlem
 
Alt med måte:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Elverum
Innlegg: 24
Alt med måte:) er på en erverdig vei

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Ja var gravid i ketose jeg mente. Ikke ketose i ketose. he he. Ja akkurat, man da lærte jeg masse nytt i dag også. Takk for deeet

__________________
Jeg er i mål 63 kilo Veide 74 siden september med ketolyse. herlig
Alt med måte:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 19:03   #23
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

Hvordan går det? Har dere kommet noe videre?

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 19:31   #24
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Prøve å bli gravid på lavkarbo?

I å bli gravid? :sukk: Nei...

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gravid på lavkarbo Sandy Lavkarbo generelt 3 12-02-10 17:08
Gravid og lavkarbo Monen Lavkarbo generelt 4 22-01-09 23:40
Prøve å bli gravid på ketolyse? lill Ketolysekuren 4 19-06-08 20:22
Gravid på lavkarbo Trille Spørsmål og svar 7 13-04-07 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no