Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Nydelig halvfrossen blåbær-krem (utrolig godt)

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-04, 16:23   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Nydelig halvfrossen blåbær-krem (utrolig godt)

dette fant jeg nettopp på, så jeg vet ikke hvor mange personer det er til, men regner med sånn ca 4 storspisere som meg?

Pisk en kartong kremfløte sammen med ca 1 dl (eller etter smak) stevia eller annet søtningsstoff (jeg bruker canderel). Ha ca 1/3 pose frosne usukrede blåbær i en mikser og kjør til de er moset. Bland med kremen og server

ps: sett blandingen i fryseren i en times tid, rør rundt i den hvert kvarter, så har du en deilig iskrem og. har ikke prøvd, men skal det neste gang.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 13-02-04 kl 16:25.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-02-04, 13:09   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Pisk en kartong kremfløte sammen med ca 1 dl (eller etter smak) stevia eller annet søtningsstoff (jeg bruker canderel). Ha ca 1/3 pose frosne usukrede blåbær i en mikser og kjør til de er moset. Bland med kremen og server

Iset,vær så snill og ikke reklamere for Aspartam under Atkinsforumet
Canderel er nemlig Aspartam, da er det bedre en bruker Stevia eller Natreen for de er greie på Atkins.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 14-02-04, 14:17   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

oj.. var jo ikke meningen å reklamere... jeg bare skrev det JEG brukte...

er natreen greit? det var da bra stevia er så dyrt syns jeg (enda jeg får 30 % rabatt på det).

aargh når kommer Splenda til Norge?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-02-04, 14:54   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

oj.. var jo ikke meningen å reklamere... jeg bare skrev det JEG brukte...

er natreen greit? det var da bra stevia er så dyrt syns jeg (enda jeg får 30 % rabatt på det).

aargh når kommer Splenda til Norge?

Ifølge Silvandar kommer Splenda tidligst til sommeren,senest i løpet av et år

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 01-02-05, 23:39   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Åh, denne oppskriften hørtes helt fantastisk ut! Skal absolutt prøves!!

Vil forresten poengtere at man må piske kremen FØRST, og så ha i bær - eller så blir det ingen krem

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 15:35   #6
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: nydelig halvfrossen blåbær-krem (utrolig godt)

Spleda er her folkens....

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 15:39   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: nydelig halvfrossen blåbær-krem (utrolig godt)

Opprinnelig lagt inn av Heiko

Spleda er her folkens....

men det er en gammel tråd....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 15:45   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: nydelig halvfrossen blåbær-krem (utrolig godt)

Opprinnelig lagt inn av nøtta

men det er en gammel tråd....

Jupp, en veldig gammle tråd, -og for guds skyld: Ikke bruk 1 dl. stevia.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utrolig saftige gode kyllingfileter med nydelig "saus" Iset Middag 81 11-03-09 22:11
Blåbær! mofe Kosttilskudd 2 13-03-05 02:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no