Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Vet du hva dette er?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 10:14   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Vet du hva dette er?



Anyone? jeg skal fortelle det litt lengre ned etterhvert om ingen gjetter riktig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:29   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Kaviar?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:29   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Ektoplasma?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:30   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Jordbæris?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:32   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Jordbæris?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:34   #6
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Vet du hva dette er?

Hm....... hvis det hadde vert jordbæris så hadde de vel ikke pakka den i pappesker? Tror det er et lurespørsmål.
Mine B-12 vitaminer som jeg best. på iHerb er rosa. Kan det vere noe slikt?

Hint, hint???

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:43   #7
Student88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 14
Student88 er på en erverdig vei

Sv: Vet du hva dette er?

Hm, likna på noko sukkerkliss. Sånn, skumgummisnop som berre er sukker?

Student88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:51   #8
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Vet du hva dette er?

Kan det være masse til disse trykkfaste isolasjonsplatene som brukes under fundament og slikt?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:51   #9
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Vet du hva dette er?

Karamell eller XXL skumgodt

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:55   #10
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Vet du hva dette er?

Det ser litt ut som softis med jordbærsmak!


Men jeg vil kanskje likevel gjette på at det er en form for malt kjøtt eller noe sånn ekkelt.. Men rett i pappesker? Nei kanskje ikke

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:57   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Ikke MUK, vel?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:09   #12
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Vet du hva dette er?

Polyestermasse som skal bli til rosa fleecedresser?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:20   #13
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Vet du hva dette er?

Nå har jeg funnet ut av det, men siden jeg egentlig jukset så skal jeg ikke røpe det

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:37   #14
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Vet du hva dette er?

Resultatet av tarmskylling fra en som går på extrem høykarbomat???

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 13:13   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke MUK, vel?

Jepp MUK... Manuelt ubeinet kylling... grunnlaget for chicken-nuggets... hentet fra denne websiden

Sitat:

The process works a little something like this:

There's more: because it's crawling with bacteria, it will be washed with ammonia, soaked in it, actually. Then, because it tastes gross, it will be reflavored artificially. Then, because it is weirdly pink, it will be dyed with artificial color.


Nå innrømmes det at det ikke brukes så mye ammoniakk lengre, men det er uansett ganske disgusting spør du meg...

Takke meg til nygrillet kylling fra varmdisken i butikken

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 13:26   #16
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Vet du hva dette er?

Kjenner jeg ble litt uvel

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 13:27   #17
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

ÆÆÆsj! En stund til det blir nuggets på meg

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 13:39   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Sikker på at det ikke er ektoplasma?

Jeg synes det er litt mye pes rundt MUK, jeg. Ok, kanskje ikke det mest delikate, men i gamle dager brukte man ALT på dyret, marg som tunge og tarmer og what not. Det er respekt for naturen. Nå skal liksom alt være pent og stilt etter en kresen gane. Jeg har ingenting i mot MUK, så lenge matvarer er merket med det. Synes pølser med MUK kan smake vel så godt som pølser av rent kjøtt. Da er det langt verre med all denne potet-, mais og soyadritten de sper ut med.
Just my two cents.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 14:00   #19
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sikker på at det ikke er ektoplasma?

Jeg synes det er litt mye pes rundt MUK, jeg. Ok, kanskje ikke det mest delikate, men i gamle dager brukte man ALT på dyret, marg som tunge og tarmer og what not. Det er respekt for naturen. Nå skal liksom alt være pent og stilt etter en kresen gane. Jeg har ingenting i mot MUK, så lenge matvarer er merket med det. Synes pølser med MUK kan smake vel så godt som pølser av rent kjøtt. Da er det langt verre med all denne potet-, mais og soyadritten de sper ut med.
Just my two cents.

Det er jo i grunn riktig at man bør bruke hele dyret. Men jeg klarer bare ikke innvolder og sånn...
Fikk servert nyrepai i England en gang for ca 15 år siden. Sliter fortsatt med tanken på at jeg spiste nyrer...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 14:05   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det er jo i grunn riktig at man bør bruke hele dyret. Men jeg klarer bare ikke innvolder og sånn...
Fikk servert nyrepai i England en gang for ca 15 år siden. Sliter fortsatt med tanken på at jeg spiste nyrer...

Mmmm, nyrer! Og lever, og lunge og og og ... Hehe. Hva er det egentlig med oss som gjør at enkelte deler av kjøttet er verre enn det andre og gir folk sperrer for å spise det? Jeg synes faktisk det er litt merkelig. Men så elsker jeg innmat, da. Spiser elg/reinstunge hver jul, f.eks. Snadder. Og sylte? Det er jo grisehodekjøtt. Både vi og økologien hadde hatt godt av at vi ikke la så mange egenskaper til det vi spiser ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 14:22   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mmmm, nyrer! Og lever, og lunge og og og ... Hehe. Hva er det egentlig med oss som gjør at enkelte deler av kjøttet er verre enn det andre og gir folk sperrer for å spise det? Jeg synes faktisk det er litt merkelig. Men så elsker jeg innmat, da. Spiser elg/reinstunge hver jul, f.eks. Snadder. Og sylte? Det er jo grisehodekjøtt. Både vi og økologien hadde hatt godt av at vi ikke la så mange egenskaper til det vi spiser ...

Har problem med sylte og, jeg
Jeg veit ikke hva som gir meg disse sperrene, men det er som en fobi på en måte.
Folk har gitt meg mat de har sagt er noe annet og jeg har spist og det var godt. Men når de sier hva jeg egentlig har spist får jeg nesten angstanfall og er kvalm i ukesvis etterpå.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 14:28   #22
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Jeg er oppvokst med slaktinga hjemme,
der alle deler av dyret ble brukt til noe

Vil ikke si det var bare fordel å se på at blodpølsa ble til

Men jeg spiser det meste, men har bare ikke lyst til at andre skal sitte og fortelle meg hvilken del av dyret jeg sitter og spiser på

Og så er jeg veldig rar på det viset at kjøttet må i fryseren en tur først,
jeg vil ikke ha kjøtt av nyslakta dyr

Og som noen sa litt lenger opp her,
vi vet ikke riktig alt de putter i annen mat heller,
tror nok vi hadde mista lysta på div hadde vi sett prosessen det er igjennom først

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 14:38   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Greit å kunne spise alt av dyret. Det er også greit at framstillingsmetodene og tilsetningene er kjent. Jeg spiser gjerne lever, hjerte, oksehale, svor og tunge - men jeg sliter mer med industrielt framstilte "matetterlikninger"...

Jeg ser på det som et varselsignal når maten trenger kunstig tilsatt smak - selv om jeg ser at det er en glidende overgang fra krydder.

Uansett synes jeg mat bør merkes slik at enhver kan velge selv.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:32   #24
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Mmm, gryte lagd på elghjerte lager jeg hver höst! Gött det
Og er også oppvokst med at vi brukte "alt" på grisen. Värt med på å lage alt fra blodklubb til sylte. Sylte... Gleder meg til julesylta jeg

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:41   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Sothøna, her.

jeg vil ikke ha kjøtt av nyslakta dyr

Da vi slakta gris gikk "fisken" rett i panna til middag husker jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er dette ok? paprika Spørsmål og svar 2 29-11-10 17:34
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! bella donna Spørsmål og svar 3 12-06-09 22:30
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) Momsa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 26-08-08 23:36
Er dette ok? Livsglede Ketolysekuren 6 02-04-08 11:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no