Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

For nybegynnere

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-12, 13:10   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

For nybegynnere

Burde vi ikke ha en egen tråd for nybegynnere? Med innlegg som gir innføring i lavkarbo? Det er stadig samme spørsmål som går igjen så det er tydeligvis et behov. Jeg begynner:http://www.kostdoktorn.se/lchf/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 13:18   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: For nybegynnere

Jeg har jo i min tid gjort ett forsøk med å lage denne tråden
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 13:23   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: For nybegynnere

ja nå fant jeg den, burde kanskje vært plassert her den tråden? Eller kanskje vi kunne hatt to siden din ikke blir sett så godt?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 13:32   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Jeg har jo i min tid gjort ett forsøk med å lage denne tråden
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

Den refereres det jo til støtt og stadig!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 17:42   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: For nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Den refereres det jo til støtt og stadig!

ja men det hadde ikke vært nødvendig om den var mer synlig

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 17:49   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: For nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Den refereres det jo til støtt og stadig!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 17:50   #7
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: For nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ja men det hadde ikke vært nødvendig om den var mer synlig


80% av dem som spør, spør fordi det er lettere å bare spørre om det de lurer på enn å lese ørten ting eller de gidder ikke søke opp infoen. Vanlig forum fenomen på alle plasser jeg er

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 17:55   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: For nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

80% av dem som spør, spør fordi det er lettere å bare spørre om det de lurer på enn å lese ørten ting eller de gidder ikke søke opp infoen. Vanlig forum fenomen på alle plasser jeg er

Ja, på ett forum jeg vet om har de løst problemet ved å skrive at de nye må lese gjennom noe først.Men,ja, noen liker ikke å lese

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:47   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: For nybegynnere

Den diskusjonen hadde vi før jul - om nybegynnertråden burde vært "mandatory" før man starter på lavkarbo. Uenigheten var stor, og det gikk mest på at ingen ville at man MÅTTE lese noe som helst på forhånd før man feks fikk tilgang til resten av forumet, eller "lov" til å poste. Det ble nok ingen konklusjon, men jeg er enig med deg i at den burde vært "lettere" og se når man kommer inn første gang.

I mellomtiden har jeg den i signaturen min - OG henviser alle nye til arnakristins eminente informasjonstråd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 20:08   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: For nybegynnere

Ja, om man skulle hatt tvang er det jo ikke nødvendig at de må lese så mye, men en rask innføring, og med lenker til hva atkins, ketolyse osv er for å snuse på retningene. Jeg foreslår at å lese er fritt fram men at å poste ikke er greit før lesning av innføringen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 10:31   #11
kristina.w
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2018
Innlegg: 3
kristina.w er på en erverdig vei

Sv: For nybegynnere

Tuuuusen takk for viktig og morsom lesing.

kristina.w er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til nybegynnere Albertine Lavkarbo generelt 324 07-02-18 12:24
Nybegynnere og kaffe ... Cilo Ketolysekuren 13 29-10-07 12:04
Råd til nybegynnere! solsikke Ketolysekuren 12 28-10-07 17:25
Trening for nybegynnere Albertine Trening 4 05-06-04 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no