Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Spirulina

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-11, 21:58   #26
Helseguru
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1
Helseguru er på en erverdig vei

Sv: Spirulina

Spirulina i pulverform blir lettere tatt opp av kroppen enn tabletter. Man blir vant til smaken etterhvert. :-) Har også bestilt av foodz.no pga leveringstiden. Og så kan man jo da bestille flere produkter på en gang. Har hverken tålmodighet eller ork til å dra hundre ganger på posten. Vet dere om man kan ta chlorella på lavkarbokosthold?

Helseguru er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 22:46   #27
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Spirulina

Kan ikke se noen problemer med det. Er 0,2g karb. pr. dosering. Er vel såpass lite at det ikke har så mye å si. Jeg er ikke noen ekspert på lavkarbo, så kanskje det er noen andre her på forumet som vet mer om dette. Uansett så er Chlorella veldig rensende, så det er veldig vanlig å gå ned i vekt når man begynner på det.

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:39   #28
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Spirulina

Får dere vondt i magen av disse her? Det tror jeg at jeg gjør...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:29   #29
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Spirulina

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Får dere vondt i magen av disse her? Det tror jeg at jeg gjør...

Hvor høy dose tar du? og hvor lenge har du brukt det?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:59   #30
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Spirulina

Aner ikke, brukte no detox-greier (hovedsaklig algeguffe, spirulina var nevnt) fra dagligvarehandelen (ICA). Glass grønn guffe mikset med vann fra en pose i en uke.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:55   #31
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Spirulina

Jeg merker at magen og kroppen generelt reagerer dersom jeg ikke drikker nok vann.

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
spirulina??? tess81 Kosttilskudd 2 01-09-06 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no