Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny uke over og ny veiedag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-08, 09:05   #1
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Ny uke over og ny veiedag

Så var en ny uke med ketolysemat over og det gikk i minus denne uken og. Ikke mye men litt ned iallefall. Så nå er jeg 200 gram mindre enn sist fredag Sakte men sikkert

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:10   #2
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Grattis med nedgang

Sakte men sikkert er bedre enn fort og gæli

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:20   #3
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Ja det er jeg enige i, men det får da være måte på kor tregt men ikke OPP iallefall. Så nå er jeg der jeg var for 7 eller 8 uker siden da jeg starta med denne type mat. Synes jeg har holdt på i evigheter og hadde jo trodd at resultatet skulle vært anderledes Men nå skriver jeg ned alt og da mener jeg absolutt alt som blir putta i munnen, veier alt og teller karber, alikevel så går det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tregt, men det kan jo være at det løsner denne uken ingen som vet. Har en kropp som stritter skikkelig imot iallefall, men jeg er like sta jeg som den, så vi får se hvem som vinner, meg eller kroppen

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:23   #4
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Det har gått i rykk og napp med meg også.. Kroppen tviholder på kiloene..og vips neste uke, så slipper den.. også tviholder den igjen..osv.. Men tilslutt blir det bra!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:32   #5
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny uke over og ny veiedag

I hope so

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 10:35   #6
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Ny uke over og ny veiedag

så bra!!!!grattis..

Her e d ikkje ny uke endå, men har bestemt meg for å ha veie dag om fredagen.. så d e 400gram ned siden sist veiing!!!

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:08   #7
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Grattis til deg også, Happy

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:09   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny uke over og ny veiedag

gratulerer masse

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:30   #9
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Det er jo fremgang fra å ha stått stille Livsglede, godt jobba! HappyH du er også kjempeflink!
Veiedag på meg også idag.. gjett om jeg fikk hakeslepp! Minus FIRE KILO på ei uke?! Fyttikatta, nei detta var gøy Nå har jeg skikkelig lyst å holde på med detta, nå som jeg ser resultater og sånn!!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:40   #10
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Det er jo fremgang fra å ha stått stille Livsglede, godt jobba! HappyH du er også kjempeflink!
Veiedag på meg også idag.. gjett om jeg fikk hakeslepp! Minus FIRE KILO på ei uke?! Fyttikatta, nei detta var gøy Nå har jeg skikkelig lyst å holde på med detta, nå som jeg ser resultater og sånn!!

WOW!!!! Det er jo bare superbra!!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:34   #11
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Det har gått i rykk og napp med meg også.. Kroppen tviholder på kiloene..og vips neste uke, så slipper den.. også tviholder den igjen..osv.. Men tilslutt blir det bra!!!

Akkurat sånn er det for meg også... i rykk og napp!

Jeg tror grunnen er at kroppen velger det tempoet som passer den best helsemessig til enhver tid..

Den uken jeg ikke går ned, har kroppen bestemt at sånn må det bli, fordi det er det beste for meg i det lange løp. Det er også grunnen til at jeg ikke blir deppa av å gå opp 0,5 en uke.. Bryr meg faktisk fint lite.. (Men det var litt tøffere å akseptere i begynnelsen) Nå er det bare sånn det er... tar den tiden jeg trenger. Viten om at jeg aldri mer ska være overvektig er mer enn godt nok for meg.


Men Livsglede; det går rette veien, og det er jo kjempeflott!!

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:24   #12
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Det er jo fremgang fra å ha stått stille Livsglede, godt jobba! HappyH du er også kjempeflink!
Veiedag på meg også idag.. gjett om jeg fikk hakeslepp! Minus FIRE KILO på ei uke?! Fyttikatta, nei detta var gøy Nå har jeg skikkelig lyst å holde på med detta, nå som jeg ser resultater og sånn!!

jehuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4KILO!!!!d e bra d!!
Då e d bare å fortsette på samme måte videre og.
e jo utn tvil den beste start man kan få..skikkelig motivasjon for å fortsette!!!=)

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:22   #13
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Opprinnelig lagt inn av Happy H, her.

jehuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4KILO!!!!d e bra d!!
Då e d bare å fortsette på samme måte videre og.
e jo utn tvil den beste start man kan få..skikkelig motivasjon for å fortsette!!!=)

Jaaa, synes det er litt flott jeg.. Er digg når man kommer over kneika med den første uka, og begynner å se resultater på det man gjør! Du har jo også gått ned veldig godt siden du begynte, så du kjenner deg vel kanskje igjen i det jeg sier.. Jeg er i allefall supermotivert for å fortsette!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:02   #14
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Gratulerer med nedgang.

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:29   #15
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei

Sv: Ny uke over og ny veiedag

Så flinke dere er alle sammen Jeg får jo faktisk skikkelig håp her jeg sitter om at dette kan funke!!!
helt ny, på min andre dag, men jeg har hvertfall kommet i ketose, så jeg er optimist Hvordan får dere til den vektkurvetingen?

murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lusekampanje uke 35 Viclin Generell diskusjon 9 28-08-07 17:44
Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke! Merete A Trening 32 02-10-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no