Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Burger på Peppes

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-08, 22:34   #1
gullahar
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 42
gullahar er på en erverdig vei

Burger på Peppes

Jeg har flere ganger spist burger på Peppes med god samvittighet. Droppa brødet, bytta potetene med salat og toppa burgeren med ost og bacon.

100% storfekjøtt står det i menyen. Og jeg tenkte ikke over at det kunne bety noe annet enn at hele burgeren besto av 100% kjøtt... Noen som vet om den er full av potetmjøl eller annet?

__________________


gullahar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 22:44   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Burger på Peppes

100 % bør være 100 %... så jeg hadde tenkt som deg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:51   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Burger på Peppes

jeg hadde gjort det samme

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 09:24   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Burger på Peppes

Samme her, jeg tar 100% for å være 100% rent kjøtt...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:14   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Burger på Peppes

Joda, det er sikkert 100 rent storfekjøtt i den, og ikke 79 prosent storfe, 4 prosent kalv, og noen prosent tilsatt fett og sånn... Så ikke i tvil om at kjøttet er 100 prosent kjøtt... men det trengs andre ting til å få til en god burger, så det kan vær at 20 av de 100 prosentene som er en hel burger er krydder, mel i en eller annen form, egg kanskje...
Ville sendt en epost og spurt jeg!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:20   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Burger på Peppes

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Joda, det er sikkert 100 rent storfekjøtt i den, og ikke 79 prosent storfe, 4 prosent kalv, og noen prosent tilsatt fett og sånn... Så ikke i tvil om at kjøttet er 100 prosent kjøtt... men det trengs andre ting til å få til en god burger, så det kan vær at 20 av de 100 prosentene som er en hel burger er krydder, mel i en eller annen form, egg kanskje...
Ville sendt en epost og spurt jeg!

Det tenkte jeg også. Jeg tenker ikke at det er 100 % kjøtt i den om det står 100 % storfekjøtt, men at det KUN er kjøtt fra storfe og ikke fra andre dyr.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:22   #7
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Burger på Peppes

Opprinnelig lagt inn av gullahar, her.

100% storfekjøtt står det i menyen. Og jeg tenkte ikke over at det kunne bety noe annet enn at hele burgeren besto av 100% kjøtt...

Oi ja sånn har jeg også tenkt det. Kunne vært greit å få det oppklart ja... det indi sier høres jo veldig logisk ut også så.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:09   #8
gullahar
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 42
gullahar er på en erverdig vei

Sv: Burger på Peppes

Joda, jeg tok en tlf til Peppes i dag og spurte hva burgeren inneholdt, og om det evt. var mjøl i den.

Dama på tlf visste ikke, men skulle spørre. Hun kunne melde tilbake at, joda, det var jo mjøl i brødet...

Da jeg sa at jeg mente selve burgeren, altså karbonaden, så sa hun på en litt mistenkelig sikker måte at den besto av 100% kjøtt og ingenting annet.

Er litt usikker på hvor mye jeg stoler på det. Men, men. Burgeren smaker gull, og jeg tror jeg bare fortsetter å spise den.

Anbefales, forresten!

__________________


gullahar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedonburgeren på burger king! Millsi Spørsmål og svar 21 06-02-08 22:47
Spiste Peppes pizza i går MorStine Ketolysekuren 2 23-12-07 09:53
Arabisk burger, Hot. Labomba Middag 1 30-07-07 17:07
Lavglykemisk burger kommer til Norge! Fedonisten Nyheter / media 25 30-04-05 16:05
Noen som har boka "Lavkarbomat på få minutter"? Pinne Lavkarbo generelt 7 24-02-05 15:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no