Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-10, 12:35   #51
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Kan man få det, eller har man rett til det, å få innsyn i slike ting?

Nei, det er kun dokumenter i den offentlige forvaltningen vi har krav på innsyn i ( og egen journal på sykehus og slikt, men det er en annen sak), epost til og fra en redaksjon er selvfølgelig unntatt dette. Ikke bare på grunn av kildevernet, men rett og slett fordi det er privat.

Det går selvsagt an å be om, slik du har gjort tidligere, å få litt mer kjøtt på beina rundt hva som har fremkommet i disse klagene, men det er opp til mottaker å bestemme om det skal videreformidles. Alle som kontakter en redaksjon med tips, klager eller annet skal være trygge på at deres navn og innspill ikke videreformidles sånn helt uten videre.

Sånn ellers er jeg veldig sikker på at dette er en sak som andre medier ville hatt interesse av. Hadde jeg jobbet i lokalavisen der du bor, ville jeg absolutt laget en sak om dette. Det har nyhetsverdi så det holder: "store, mektige VG sensurerer intervjuobjekt av frykt for å tape penger" eller noe slikt.
Jeg ville kontaktet Dagbladet, men TV2 og lokalavis er også et tips. Dette er faktisk en sak som fortjener medienes søkelys.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 12:47   #52
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Jeg syns det er frekt iogmed at hun bedyrder takhøyde og meningsforskjeller i mailen sin. Det gjelder tydeligvis ikke lavkarbo.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 23:53   #53
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Hadde jeg jobbet i lokalavisen der du bor, ville jeg absolutt laget en sak om dette. Det har nyhetsverdi så det holder: "store, mektige VG sensurerer intervjuobjekt av frykt for å tape penger" eller noe slikt.
Jeg ville kontaktet Dagbladet, men TV2 og lokalavis er også et tips. Dette er faktisk en sak som fortjener medienes søkelys.

Det hadde vært gøy å fått litt blest rundt dette ja. Sensur er jo veldig omdiskutert, og dette var jo helt unødvendig sensur i alle fall, kun for å beskytte vektklubb.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fis og promp med VG's vektklubb! Goggen Generell ernæringsdebatt 17 15-09-06 14:08
Ny nettdiskusjon med vektklubb/VG idag kl. 15.00: er lettprodukter sunne? Iset Lavkarbo generelt 9 01-02-06 22:15
HJELP jeg sjekket kalorinivået mitt på vektklubb.no Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 31-01-06 16:47
Vg tett på nett med fedmeprofessor i Vektklubb.no, Grethe Støa Birketvedt Siljevanilje Nyheter / media 67 31-01-06 14:47
VG sin vektklubb Helene Generell diskusjon 6 15-11-05 09:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no