Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lavkarbo gjør deg feit

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-09, 13:51   #1
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Lavkarbo gjør deg feit

http://www.kk.no/819475/lavkarbo-gjor-deg-feit

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:04   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Åh, et helt døgn, du! Ja, det er jo litt av et grunnlag for påstanden. Hahahaha, at det er mulig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:19   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Jeg måtte jo bare svare på den skiten der. Ser det er flere fornuftige svar på artikkelen! Godt!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:19   #4
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Det er da helt latterlig å basere konklusjoner på et døgns studier!
Skjønner ikke at de tør å publisere sånt en gang jeg.
Skremmende.
Skal lage en ny undersøkelse jeg - basert på 10 minutter hehe.
Skal bare finne noe morsomt å forske på, hm.
"Sukker er veldig sundt- hvis jeg spiser en sukkerbit er jeg opplagt i 30 min - ergo må det være super sundt." hehe. Er det virkelig mulig å lage sånne tulle undersøkelser! og at folk tror på det er jo enda værre...

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:21   #5
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Sukk....

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:25   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Ja, den linken til undersøkelsen var ikke mye til hjelp, ser vitterlig ut som om de har basert studien på et døgns næringsinntak ...
Prøv ti år, liksom! Jeg setter gjerne min kropp og mine blodverdier til fri disposisjon! (I forskningsøyemed, altså )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:26   #7
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo gjør deg feit ...

Herlighet, at det går an!
Blir bare lei meg når eg leser det, fordi dette går rett inn hos så mange som ikke har prøvd lavkarbo og som kunne trengt det!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 15:28   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Dette er bare provoserende - får lyst til å sende noen ord til hun som har skrevet artikkelen og spørre om de forstår hvor lite fundament den egentlig har!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 15:38   #9
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Det er klart at forskere kan ikke gå ut å si at lavkarbo (mye fett) er sundt. Så lenge de som styrer landet har vedtatt at det er frukt (mye karb), grønt, lettprodukter (gjerne masse sukker) er det som er sundt, så ville jo forskerne miste sin statsstøtte om de skulle gå god for lavkarbo.
Men en studie som er gjort på 24 timer er bare å le av, hahahaha....
Hadde noen giddet å spørre de som har levd på lavkarbo en stund, tatt av mange kilo og gjerne greid å holde de vekke, ja så hadde det fått en helt annen "studie"
Nei, vi lar oss ikke skremme av slikt propaganda-vrøvl. Vi VET jo at dette virker.

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:22   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Pinlig. Rett og slett pinlig ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:27   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Jeg synes det er ganske ille at vi nå hører stadig oftere at "Vi MÅ ha sukker hver dag for å overleve" og "Hjernen trenger sukker" Sånt hørte man ikke for 20 år siden, og hadde noen påstått det da hadde man blir latterliggjort. Hva i all verden har skjedd?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:43   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

"Vi MÅ ha sukker hver dag for å overleve"

Snakket med et par veninner om hun som hadde dødd av suppediett i går, og hun ene sa med en gang, ja hun hadde jo ikke spist sukker på flere uker, så det er jo ikke rart! Jeg bare sa at det har da ikke jeg heller, på flere år, og her sitter jeg liksom

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:50   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Haha, ikke en gang jeg trodde at man måtte ha sukker før jeg la om kosten. Vel, jeg kjente ikke til hele konseptet med hva sukker faktisk er i forbindelse med omdannelse i kroppen, men likevel

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:52   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Snakket med et par veninner om hun som hadde dødd av suppediett i går, og hun ene sa med en gang, ja hun hadde jo ikke spist sukker på flere uker, så det er jo ikke rart! Jeg bare sa at det har da ikke jeg heller, på flere år, og her sitter jeg liksom

Hehe ja, alle urfolkene døde jo egentlig, siden de ikke fikk sukker, så vi er vel aliens eller noe sånt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 17:19   #15
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Et utmerket eksempel på at man finner svaret på akkurat det man vil, bare man legger opp studiene og ikke minst konklusjonene på riktig måte. Hurra for seriøs forskning!

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 18:36   #16
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Kan man kalle det forskning når det bare går over et døgn???

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:31   #17
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Det er tydelig at Tone Ra Pedersen ikke har greie på hva hun skriver om. Faktisk er det så tynt argumentert at jeg mistenker at dama har en personlig agenda. Jeg kjenner noen slike som hetser oss på lavkarbo, ganske enkelt fordi vi lykkes med det! De mener det er for enkelt, og at man skal pines ned i vekt istedet. Hun ene sverget faktisk til å drikke sukkervann for å gå ned i vekt - for det var jo helt naturlig! hahaha...lykke til sier nå jeg bare!

Men dette står i en annen artikkel: http://www.kk.no/528657/derfor-blir-du-ikke-slank. Det er jo endel mer fornuftig å hente her, så Madeleine vinner denne runden for min del .

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:35   #18
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

haha! tragisk!
""Tilhengere av lavkarbodietter har gjerne satt proteinshaken i halsen nå. For fagfolk er det imidlertid gammelt nytt.""
Synst fantastisk synd i fagfolka! lol!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:36   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Hvorfor kan ikke dameblader holde seg til mote, make up og oppskrifter? Kanskje jeg tar den litt langt ut nå, jeg mener ikke at det er det eneste damer handler om (personlig leser jeg aldri dameblader annet enn unntaksvis -leser bl.a korrektur for ett, og ramler ned i et og annet glossert lektyre på legekontorer og hjemme hos foreldrene mine), men jeg har aldri lest et eneste manneblad som nevner slanking med et ord.
Skal ikke magasinformatet være rekreasjonelt? En liten pause fra hverdagen?

Hver uke, en ny måte å komme ned i vekt på, annonser om slankepulver og superdietter, den ene uka er dét hot, neste uke noe annet. "Slk" og "sånn" og "evig" og "alltid", og gud og hvermann er selvutnevnte eksperter på akkurat din og min og alle sin kropp.
Jeg synes det er helt utrolig at de kan holde på sånn! Hva gjør det egenlig med oss mennesker å stå i en butikkø og skue forsider med dietter og slanketips smørt utover forsidene hver eneste uke?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:49   #20
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Det er noen som klarer å henge med i svingene. Tara hadde en 10 siders <sett inn riktig ukeblad-terminologi her> med LCHF i mai-nummeret. Der hadde de sakset og omskrevet litt fra "LCHF på tre minutter", ramset opp en del LCHF-linker og hadde med oppskrifter og en hel del riktig informasjon om lavkarbo. Jeg ble veldig glad når jeg så det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:52   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er noen som klarer å henge med i svingene. Tara hadde en 10 siders <sett inn riktig ukeblad-terminologi her> med LCHF i mai-nummeret. Der hadde de sakset og omskrevet litt fra "LCHF på tre minutter", ramset opp en del LCHF-linker og hadde med oppskrifter og en hel del riktig informasjon om lavkarbo. Jeg ble veldig glad når jeg så det.

Og neste uke har de kanskje en tisiders om Grete Roede .. Uff, klart det er bra at Lavkarbo får oppmerksomhet, det er bare hele denne ubestemmeligheten og fokuset på at vi ikke er bra nok ved å stadig gi oss måter å bli tynne på, som gjerne ikke samsvarer fra uke til uke som jeg blir helt svett av

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 20:36   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

det er bare hele denne ubestemmeligheten og fokuset på at vi ikke er bra nok ved å stadig gi oss måter å bli tynne på, som gjerne ikke samsvarer fra uke til uke som jeg blir helt svett av

Det kan jeg signere på! Vi får det trøkka nedover oss hele tiden at vi kan bli så mye bedre kvinner bare vi gjør sånn og sånn. Er det rart vi får spiseforstyrrelser, dårlig selvfølelse og aldri føler oss bra nok!?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 22:21   #23
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

...men jeg har aldri lest et eneste manneblad som nevner slanking med et ord.

Det fins flere sånne "livsstilsmagasiner", men jeg vet ikke om de er å få på norsk. Tror Men's Health er det.

  Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 22:24   #24
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det kan jeg signere på! Vi får det trøkka nedover oss hele tiden at vi kan bli så mye bedre kvinner bare vi gjør sånn og sånn. Er det rart vi får spiseforstyrrelser, dårlig selvfølelse og aldri føler oss bra nok!?

Hva med å la være å lese disse blekkene?

  Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 22:31   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det fins flere sånne "livsstilsmagasiner", men jeg vet ikke om de er å få på norsk. Tror Men's Health er det.

Joda, men da ligger det vel litt i kortene, hva? Jeg tenkte kanskje mer på blader som FHM, Mann og Vi Menn. På lik linje med Tara, KK og Woman, eksempelvis.
At det f.eks står om diverse slankekurer i Shape up er jo ingen bombe, enn om den mest er rettet mot damer, men det ligger jo i tittelen, som det bladet du nevner, at det retter seg mot et spesielt tema, og ikke for et allment publikum

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiber gjør deg feit + en ny hypotese for lavkarbo danish Generell ernæringsdebatt 7 09-03-11 00:56
For feit mat? Regan Ketolysekuren 18 15-01-09 10:37
Feit Dante Generell diskusjon 25 07-06-06 15:10
Feit mat gjør deg feit!! Goggen Lavkarbo generelt 5 06-03-06 13:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no