Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Uventet virkning av karbokutt

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-08, 22:08   #1
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Uventet virkning av karbokutt

Jeg har altså kutta i karboinntaket, ikke så mye at jeg veier og styrer, men nok til at jeg lusker inn og ut av svak ketose.

Men så merker jeg: kjeven min, som er så spent og stram at tannlegen viste meg (den) frem til sine kollegaer som om jeg var den skjeggete kvinnen, er helt avslappet. Skuldrene har senket seg. Roen inntok kroppen.

Jeg tenkte egentlig ikke så mye over det før jeg kastet meg over tre fulle påskeegg og våknet med stram, stram kjeve og og panserskuldre. Så tar jeg tak i spisinga igjen. Og alle muskelspenningene forsvinner.

Noen andre med uventede virkninger? Eller som har opplevd noe tilsvarende dette?

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:09   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Har ikke opplevd noe slikt selv,
men så flott for deg!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:06   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Det der er en bivirkning jeg gjerne skulle fått også. Heldige deg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 15:29   #4
Bergen27
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 43
Innlegg: 52
Bergen27 er på en erverdig vei

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Jeg merker det samme. Har fibromyalgi, men ikke hatt et eneste smertehelvete etter at jeg begynte på lavkarbo! Ikke er jeg så himla trøtt lenger heller...

Bergen27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 18:51   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Ja! Jeg har også stram kjeve og har opplevd en enorm bedring når jeg holder meg konsekvent til lavkarbo. Fantastisk. Samme med skuldrene, jeg er så stram at det er helt skummelt. En massør, som hadde drevet med massasje i 20 år, sa jeg var det mest anspente mennesket han noensinne hadde vært borti ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:45   #6
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Da avskriver jeg at det kan være snakk om placeboeffekt og det at jeg får dårlig samvittighet når jeg spiser ikke sunt som noen har antydet. Som om jeg ligger og angrer hele natten over at jeg spiste brød til lunsj, lissom. PUHH!

Jeg var, og er, nemlig helt overbevist om at det var en (bi)virkning av riktigere kost.

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:59   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Oi! Der åpna du opp øynene for noe helt nytt for meg! Jeg har alltid vært en "biter" som begynner å bite kjeven hardt sammen uten å tenke på det. Lenge siden jeg har tenkt over det, men når jeg leste dette, så måtte jeg le, jeg gjør jo ikke det lenger! Haha! Så utrolig bra ! Og jeg har jo spist lavkarbo siden 2006. Dette var moro!

Jeg har hatt to helt amazing bieffekter av lavkarbo som var helt ukjente for meg (i hvert fall den første) da det skjedde. Jeg var veldig plaget av migrene, såpass at jeg aldri kunne planlegge noe fordi anfallene kom som de ville, jeg måtte til og med slutte i jobben min pga den. To måneder etter at jeg starta med lavkarbo så slo det meg at jeg ikke hadde hatt et anfall på ukesvis. Livet mitt er snudd på hodet på en veldig positiv måte, jeg har nesten aldri vondt i hodet mer! *Bank i bordet*
Og alle allergier er borte: Pollen, nøtter, sitrus, pels! Det er fantastisk!

Jeg tror særlig det første har bidratt til at jeg så og si aldri har sprukket. Migrene føles som å dø langsomt, det er noe av det frykteligste jeg har opplevd rent fysisk. Ikke **** om jeg vil dit igjen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:05   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

For en herlig tråd! (Og der har jeg forklaringen på den stive kjeven min som jeg har fått igjen nå ja ... :busted: )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:10   #9
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Og her sitter man og tror at man er verdens eneste bruxist (tanngnisser/biter på doktorsk) med placeboeffekt av slankemat.

Men neida, vi er flere som trener til VM om natten når vi får i oss feil fôr.

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:07   #10
smultring
Nytt Medlem
 
smultring sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 49
Innlegg: 1
smultring er på en erverdig vei

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Hei,

Er helt ny her..... MEN måtte bare fortelle om mine "bi"virkninger.

Jeg startet med lavkarbo (Fedon) for snart 4 uker siden. Jeg har gått ned 4 kg. Men tenker ikke så mye på det. Det som virkelig har sjokkert meg er at min magekatarr er borte!!! Jeg har levd i et smertehelvete i ett år. to dager etter fedon start kuttet jeg ut med nexium tabletter for magen! AMAZING! Og så har jeg slitet forferdelig med urinveisinfeksjoner, nå har jeg ikke hatt noen på 4 uker....(mulig det er tilfeldig, men)

I tillegg har jeg kroniske betennelser i skulder/nakke/arm. De er MYE bedre (ikke hatt noe vondt).

Jeg er iallefall overbevist og har ikke sprukket en eneste gang! Bare å slippe å ha vondt i magen er verdt alt sammen.

__________________


smultring er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:17   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

!! Naturlig mat da veitu

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 00:27   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Så bra! Det her var utrolig lesing! Vi er levende beviser for at lavkarbo er riktig!

Selv var jeg plaget med utmattelse, halsbrann og en helt for j...lig PMS. Det er "borte med blæsten" som dem sier i Danmark. Var litt "off lavkarbo" etter jul (var så mye marsipan og Kong Haakon på jobben...), og PMS'n jeg hadde i februar ga meg en smertelig påminnelse om hvordan jeg hadde det før. Jeg visste egentlig ikke hvordan det var å være frisk før jeg gikk over til lavkarbo.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 04:37   #13
mum
Juniormedlem
 
mum sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 62
Innlegg: 40
mum har en fantastisk aura rundt segmum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Jeg har slitt med lave jernverdier over lang tid(år) pga. kjempekraftige mensblødninger,har nå normale blødninger.Fra og ligge på 9/10 i jernverdi ligger det nå på 14 og jeg slipper å ta jernsprøyter som planen var.Formen er også mye bedre .

__________________






mum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 15:04   #14
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei

Sv: Uventet virkning av karbokutt

WoW!!! håper det har en likelydende effekt på meg

__________________


murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 23:09   #15
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Mann:
Virkninger: Slankere og bedre form.
Bivirkninger:
- mindre hodepine.
- mindre stiv nakke og skuldre.
- mer stiv......

Kjærsten er storfornøyd, hun har fått en slankere og bedre elsker.....

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 16:50   #16
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Uventet virkning av karbokutt

lavkarbo senker jo insulinnivået og også blodsukker. jevnere bedre forbrenning, mindre stress på kroppen.
AT man blir mer bevisst på hva man spiser er bra i seg selv. Sunnere
Men lavkarbo reduserer også vannbindingen i kroppen. Det blir mindre vann i vevet fordi det er mindre lagret glukogen som binder vann. Jeg tror at det osmotiske trykket (strøm av væske mellom vev og blod) og blodtrykket endres. Hvorfor skulle ikke dette ha en virkninge ?
Jeg er iallefall mer var på blodsukkerendringer og hodepine nå. Skjer sjelden, men før skjedde det aldri.

mer kontroll på blodsukker og sunnere mat = sunt !

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 18:38   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Og den psykiske delen skal man heller ikke kimse av. Jeg er i hvert fall mer glad i meg selv enn jeg var før Lettere å ta vare på kroppen sin når man ikke er så himla sint på den hele tiden!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 16:17   #18
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Opprinnelig lagt inn av Bergen27, her.

Jeg merker det samme. Har fibromyalgi, men ikke hatt et eneste smertehelvete etter at jeg begynte på lavkarbo! Ikke er jeg så himla trøtt lenger heller...

Jeg har også fibromyalgi, og har blitt bedre etter at jeg la om til lavkarbo. Jeg har fortsatt elendige og smertefulle perioder, men ikke så ofte som før. I tillegg er humøret mitt nå stabilt, i motsetning til humørsvingninger fra helvete tidligere. Migrene har jeg ikke hatt én eneste gang siden jeg la om i fjor! Det hadde jeg minst én gang i måneden før.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 16:27   #19
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uventet virkning av karbokutt

jepp!
har ikke hatt et migrene anfall siden jeg startet på lavkarbo i januar.og jeg var kraftig angrepet med oppkast og måtte ligge på et mørkt svalt rom uten kontakt av noe slag, i tider ble jeg sykemeldt.

Jeg er egentlig hyperallergisk, men denne sommeren har jeg, bank i bordet , ennå ikke vært nødd til å bruke medisin, hverken pollen eller bjørk elle gress biter på meg, og jeg som også har reagert veldig mye på nøtter kan nå gomle i meg.

ALL ÆRE TIL LAVKARBO

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 17:37   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

jepp!
har ikke hatt et migrene anfall siden jeg startet på lavkarbo i januar.og jeg var kraftig angrepet med oppkast og måtte ligge på et mørkt svalt rom uten kontakt av noe slag, i tider ble jeg sykemeldt.

Jeg er egentlig hyperallergisk, men denne sommeren har jeg, bank i bordet , ennå ikke vært nødd til å bruke medisin, hverken pollen eller bjørk elle gress biter på meg, og jeg som også har reagert veldig mye på nøtter kan nå gomle i meg.

ALL ÆRE TIL LAVKARBO

Story of my life !!!
!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 17:51   #21
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Fantastisk artig å lese sånne solskinnshistorier :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:24   #22
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Jeg kjenner igjen veldig mye av det dere skriver her, også var det jo litt morsomt at den ene mannen her inne fortalte at han var blitt en bedre elsker etter lavkarbo. Det kan jeg skrive under på, kanskje ikke bedre elsker, det vet jeg ikke, men mye mer lyst! Jeg er ganske så lett antennelig for å si det sånn.

Hurra for lavkarbo

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:54   #23
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Her i gården sier mannen min at jeg er i myyyye bedre humør nå enn før

Jeg ser jo selv at nå er humøret jevnere og mer på plussiden enn minussiden .

Det er egentlig helt utrolig hva sukker og stivelse gjør med enkelte!

I tillegg kommer "bivirkninger" som bedre hud (fet hud og kviser ser ut til å være historie nå) og flott hår (ikke lenger fett) hos meg.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 10-06-08 kl 00:01. Årsak: Glemte en setning
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:05   #24
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Håper det går greit at jeg drar opp denne tråden istedenfor å lage en ny, siden jeg søkte litt rundt på forumet nå.

Hvor lang tid tok det før disse positive "bivirkningene" dukket opp?
Nå er jeg på min...tja...4 dag eller noe sånt og sitter og surmuler litt for meg selv i sukkerabstinens med hodepine og magevondt og kunne gjerne hatt noe positivt å se fram til

__________________


Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:13   #25
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Uventet virkning av karbokutt

Det tar nok litt tid. Først skal du få all "dritten" ut av kroppen noe som ikke er en udelt deilig opplevelse
Hvis du spiser etter boken vil du nok merke stor forskjell etter en måneds tid


Sist redigert av Linn H : 04-01-09 kl 19:16. Årsak: skrivefeil
Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen redegjøre for homosystins virkning? Goggen Spørsmål og svar 5 31-01-06 12:34
Karbohydratkontrolls gode virkning Summer Lavkarbo generelt 9 10-02-04 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no