Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-14, 15:22   #23101
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hadde dere spist kjøttdeig som hadde siste forbruksdag 10.05? I dag er det 12.05...

Jepp, men hadde selvsagt luktet på den, og sett på fargen først.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-05-14, 15:57   #23102
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hadde dere spist kjøttdeig som hadde siste forbruksdag 10.05? I dag er det 12.05...

Åja - består det lukttesten og seinere smakstesten så blir det spist.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-05-14, 17:43   #23103
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette er kanskje ikke rette plassen å spørre, men siden dere virker å ha greie på det meste prøver jeg,. Altså, jeg trenger ei god takke, både til sveler og lefsebaking. Noen som kan anbefale ei i ok kvalitet?

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit
Gammel 12-05-14, 21:40   #23104
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Batteriet på Polar pulsklokka mi gikk flatt i dag. Må den sendes inn til Polar eller kan hvilken som helst urmaker bytte batteri på den?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 12-05-14, 21:42   #23105
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Batteriet på Polar pulsklokka mi gikk flatt i dag. Må den sendes inn til Polar eller kan hvilken som helst urmaker bytte batteri på den?

Jeg byttet selv... fant en youtubevideo som viste hvordan det skulle gjøres på min modell. Men bruker du den i vann bør du være nøye med pakningen. Ellers var det rett fram.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-05-14, 21:50   #23106
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Googlet litt og fant ut at de skifter batteri på Oslo Sportslager. Satser på det i første omgang i stedet for å begynne å fikle sjøl, men takk for tips. Greit å vite at det ikke trenger å være komplisert

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 12-05-14, 22:33   #23107
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg går til hvilken som helst urmaker.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-05-14, 08:18   #23108
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvor lenge de kan holde folk på tvangsparagraf i psykiatrien.. Men der er vel egentlig uendelig som er svaret

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo
Gammel 13-05-14, 08:21   #23109
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg lurer på hvor lenge de kan holde folk på tvangsparagraf i psykiatrien.. Men der er vel egentlig uendelig som er svaret

Kan du kreve en second opinion fra en annen lege?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-05-14, 08:57   #23110
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan du kreve en second opinion fra en annen lege?

Kan klage til kontroll kommisjonen hver 6 mnd, men vist de anser meg for å være psykotisk så endrer de ikke vedtak..

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo
Gammel 13-05-14, 11:22   #23111
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her er en link til en pdf om dine rettigheter, kamp.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-05-14, 11:52   #23112
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De holder på folk til de "bare" er ganske syke, fremfor veldig akutt, alvorlig syke. Mange veldig syke mennesker går fra tvang til frivillig. Det skal litt til for å være tvangsinnlagt. Beklager om dette høres krast ut, men det er ikke sånn litt sykdom som gjør at man er inne under tvang.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-05-14, 11:54   #23113
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er ikke EN lege som bestemmer dette. Det er et helt team som vurderer situasjonen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-05-14, 12:23   #23114
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ikke EN lege som bestemmer dette. Det er et helt team som vurderer situasjonen.

Det er jeg klar over, men som Kamp har nevnt andre steder så er det et team på en bestemt institusjon som følger en bestemt behandlingsfilosofi/plan. Spørsmålet mitt var om det er mulig å hente inn en uttalelse fra noen som baserer seg på en annen behandlingsmetode f.eks, om kanskje den kan være like effektivt osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-05-14, 12:27   #23115
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg synes det er problematisk og skremmende at folk på et forum oppmuntrer en person som er psykotisk til å gjøre både det ene og det andre.. Dette er en svært alvorlig situasjon og psykose er ikke akkurat en tilstand som åpner for innsikt i egen sykdom eller tilstand altså.. Kjennetegnet er vel faktisk det stikk motsatte. Kanskje man skal prøve å ha dette i bakhodet når man slenger ut råd og tips.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-05-14, 12:29   #23116
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forstår ikke så mye egentlig lenger..
Jeg er på en måte frisk nok til å flytte til en institusjon for unge voksne med psykoser men jeg er ikke frisk nok til å få gå ut alene eller være hjemme alene. De sier jeg har blitt litt verre i det siste med mer symptomer (mulig pga dødsfall i familie). De sier jeg trenger aktiviter for å holde symptomene i sjakk og det kan de ikke gi meg her men dit jeg skal flytte, legen på den plassen ønsker så vidt jeg forstår å gi meg medisiner men det vil de ikke her på sykehuset. Så ejg er nå umedisinert.
Jeg syns jeg har en god plan når jeg kommer meg ut herfra men folkene her syns ikke det er så lurt at jeg drar til Thailand mens ejg mener jeg blir bra av gjør det.. Og for å si det sånn, får jeg utgang alene så drar jeg også..

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo
Gammel 13-05-14, 14:18   #23117
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ta tiden til hjelp. Selv om det kan virke både uforståelig og uendelig. Kommer bedre tider!Thailand er der om et-tre-femten år også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-05-14, 14:32   #23118
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tror også det er lurt av deg å bli her, Kamp. Behandlingstilbudet i Norge er trolig bedre enn i Thailand. Kanskje er det lurt å samarbeide med behandlingsteamet rundt deg. Mest sannsynlig vil de deg vel.

Jeg er enig med Nellie. Her er det utrolig lett for oss å tråkke feil fordi vi har lyst til å gi deg støtte. For det har vi virkelig. Men det er ikke sikkert det er god støtte til deg, det å være enig i at behandlingsteamet ditt tar feil.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-05-14, 14:42   #23119
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skjønner at de vil mitt beste, er bare at jeg er vist en vanskelig nøtt å knekke da jeg har prøvd så mange medisiner uten effekt. Og de to av ni som har hatt effekt har så mye bivirkninger at jeg kan ikke bruke de, må evt medisinere bort de igjen.
Blir bare litt matt av å ikke få bestemme noe selv!

Noe positivt er jo at sykehuset endelig klarer å lage middag til meg som jeg tåler igjen. Har vert mye mye styr de siste to mnd pga omlegging av bestillingssystemet.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo
Gammel 13-05-14, 14:53   #23120
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Skjønner at de vil mitt beste, er bare at jeg er vist en vanskelig nøtt å knekke da jeg har prøvd så mange medisiner uten effekt. Og de to av ni som har hatt effekt har så mye bivirkninger at jeg kan ikke bruke de, må evt medisinere bort de igjen.
Blir bare litt matt av å ikke få bestemme noe selv!

Noe positivt er jo at sykehuset endelig klarer å lage middag til meg som jeg tåler igjen. Har vert mye mye styr de siste to mnd pga omlegging av bestillingssystemet.

En stor til deg, kamp

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 13-05-14, 16:13   #23121
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen her som har erfaring med hjemmefarging av vipper? (Koklokrem??) Er det enkelt? Og hvordan blir resultatet?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 13-05-14, 16:17   #23122
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg gjør det innimellom, går lenge mellom hver gang fordi jeg glemmer det. Men det funker bra. Fargen blir ganske sterk med en gang men det går bort om man skrubber litt på det en dag eller to. Jeg syns ikke fargen varer så veldig lenge, et par uker maks hos meg, men er jo enkelt å farge på nytt.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-05-14, 16:23   #23123
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg gjør det innimellom, går lenge mellom hver gang fordi jeg glemmer det. Men det funker bra. Fargen blir ganske sterk med en gang men det går bort om man skrubber litt på det en dag eller to. Jeg syns ikke fargen varer så veldig lenge, et par uker maks hos meg, men er jo enkelt å farge på nytt.

Takk for svar. Jeg tror jeg prøver det ut.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 13-05-14, 16:36   #23124
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Problemet med å farge vipper selv, er at når man prøver å få fargekremen helt inntil roten har det lett for å komme inn på øynene og irritere, og så ender man enten opp med røde øyer eller vipper som er halvt blonde/halvt mørke. De papirstrimlene som følger med er dessverre nærmest som ubrukelige å regne. Men om man jobber veeeldig målrettet og er tålmodig (noe som dessverre ikke alltid er en dyd hos meg) så går det jo!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-05-14, 17:13   #23125
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Takk for svar. Jeg tror jeg prøver det ut.

UPS! Jeg leste feil. Tenkte på bryn jeg! Vipper har jeg aldri farget selv siden jeg har hørt fra andre at det svir veldig i øynene om man får det inni. Og det er visst vanskelig å unngå alene.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no