Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-11, 23:47   #1
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Juli-startere 2011

Jeg er ikke helt nybegynner, men har bestemt meg for en "restart" 1. juli Er det flere Juli-startere her?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 01:03   #2
Kaching
Nytt Medlem
 
Kaching sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: USA
Innlegg: 9
Kaching er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011 :)

Jeg er med! Er dog på uke 2 men føler meg mer hjemme blant juli-starterne
Restart blir for meg også da jeg levde ketogent i fjor høst. Nå i vår har det blitt litt mer generell lavkarbo men nå vil jeg over på ketolyse igjen for å slippe søtsug og få mer energi. Er som sagt på uke 2, de første harde dagene er over og jeg kjenner energien er på topp igjen; herlig!

Kaching er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 10:38   #3
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011 :)

Starta for 2 uker siden så jeg hiver meg med på denne Lykke til alle sammen!

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 10:48   #4
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Så koselig at det er flere!

Jeg skal bruke helgen til å trappe ned igjen, og fra jeg går på vakt til mandag skal jeg være nede på ketolyse-nivå

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 12:18   #5