Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

EasyLife

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-08, 23:34   #1
Mdarling
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 3
Mdarling er på en erverdig vei

EasyLife

Hei, er det noen som har prøvd opplegget som de kjører på treningssentrene?

Mdarling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 00:45   #2
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: EasyLife

Hva tenker du på? Personlig trener? Det har jeg ikke,men har hatt støttemeld.skap på SATS to ganger. Hadde veiledningstime, og da han spurte om grunnen for treningen, svarte jeg vektnedgang. Fikk til svar at minst 70% har med maten å gjøre. Ja, det var jo veldig motiverende!!!!

Observert i samme periode noen som fløy rundt med PT, og syntes ikke akk at de fikk de resultatene de betalte for.. Jeg gidder i alle fall ikke å betale for at noen skal stå og se på meg svette. Men jeg er et veldig enten-eller menneske. Trener jeg, så trener jeg (ikke veldig ofte da..), så da trenger jeg eg ikke noen til å stå over meg og pese meg. Men det kan sikkert virke motiverende for enkelte - som har et par tusinger til overs i tillegg til avg på disse sentrene..

Har i alle fall bestemt meg for ikke å bli medl igjen på sats e.l. da jeg har en tendens til å gi opp etter x ant md. Men kunne jo hende at man hadde følt seg litt mer forpliktet til å komme hvis man hadde en PT å forholde seg til. Særlig siden jeg reger med at de er litt på deg hvis du begynner å avbestille timer, siden de gjerne vil dra inn de gode pengene de tjener på deg..

Mulig jeg er veldig neg nå, men det er nå slik jeg føler det. Særlig når man får så utrolig dårlig behandling under den gratis veiledningstimen som er inkl når man medler seg inn på sats i alle fall.Da er de gjerne mer opptatt av å skravle med kjente enn å følge med på om du gjør øvelsene riktig. Har faktisk bedre erfaring med å spørre folk som ser litt erfarne ut om råd, enn å satse på de som jobber der. Kanskje jeg bare har vært litt uheldig de gangene jeg har hatt slike timer (kanskje 3 ganger), men synes ikke det skulle være nødvendig å betale 4-500 kr timen for at de skal gidde å se på meg.

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:39   #3
Choice
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 5
Choice er på en erverdig vei

Sv: EasyLife

Hei jeg er Easylife instruktør og er imponert over hvor bra dette fungerer for folk. Det viktigste er vel at kurset går over 6 mnd og manblir pushet til å trene. Man lærer om kosthold, trening og VARIG livstilsendring i tillegg er det 4 kapitler bare med mentaltrening!

Choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 21:17
Helt ny her inne! Easy Life/Ketose ~Aurora~ Andre dietter 58 05-02-09 19:49
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no