Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-10, 17:33   #1
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Jeg er her ennå, men hoppet av ketolyse pga legen. Men holder fortsatt på , men nå lever jeg lavkarbo, men fortsatt ingen poteter , pasta , ris osv. Begynt på trening og syns det går lettere nå
Har tatt av meg 8,5 kilo siden 5 januar. ER veldig fornøyd Men må ned 22 til
Hvordan går det med dere?

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:03   #2
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Jeg gikk ned 4 kilo etter 2,5 uke. Jukseveiing i helgen tilsier en ca 7-8kg på 26 dager.
Må ellers se å få meg litt trening. Det blir litt mye sitting på jobben og hjemme.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 23:14   #3
superted
Juniormedlem
 
superted sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 49
Innlegg: 12
superted er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Har gått ned 12kg siden 4.Januar og er ganske bra fornøyd med det

__________________


superted er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 08:28   #4
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Hei!

jeg har gått ned ca. 7 kg siden 18. januar og er vel delvis fornøyd med det. Hadde vel håpet å ta litt mer, men det er jo en start Har kommet godt i gang med gåturer. Føler at det er beste trimform for meg. Skal stå på videre Lykke til alle dere andre her også

"Everything i like is illegal, immoral or fattening "

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 08:47   #5
Stam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: sogn
Innlegg: 15
Stam er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Hei.
Jeg har gått ned 13 kilo siden 4 januar.
Trener både med løping, fotball og vekter.

__________________
Minus 32 kilo siden Januar 3 kilo igjen
Stam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:06   #6
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av MinAlma, her.

Hei!

jeg har gått ned ca. 7 kg siden 18. januar og er vel delvis fornøyd med det. Hadde vel håpet å ta litt mer, men det er jo en start Har kommet godt i gang med gåturer. Føler at det er beste trimform for meg. Skal stå på videre Lykke til alle dere andre her også

"Everything i like is illegal, immoral or fattening "

Du bør jo være kjempefornøyd med 7 kg. Jeg har gått ned 2 1/2 kg i samme tidsrom

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:54   #7
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Du bør jo være kjempefornøyd med 7 kg. Jeg har gått ned 2 1/2 kg i samme tidsrom

Hei, Karissima.....ja, beklager, dumt av meg å klage, vet jeg skal være veldig fornøyd med det...er bare så utålmodig.. vil helst bli tynn igår. Stå på videre!! Heier på deg

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 15:01   #8
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av MinAlma, her.

Hei, Karissima.....ja, beklager, dumt av meg å klage, vet jeg skal være veldig fornøyd med det...er bare så utålmodig.. vil helst bli tynn igår. Stå på videre!! Heier på deg

Ja den kjenner jeg meg igjen i
Lykke til videre du også

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 15:24   #9
Designeren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Innlegg: 44
Designeren er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Her går det opp og ned, så står fortsatt på -5 fra 11. januar. De kiloene forsvant i januar og siden har jeg skeiet ut innimellom slik at jeg står stille.....
Det er så utrolig mange flinke her som raser ned i vekt - skjønner ikke hvordan dere klarer det! Men men...får trøste meg med at huden følger med meg da Og ikke gir jeg opp heller

__________________
Designeren
Sjekk min hjemmeside:
www.friskbrisdesign.no

Designeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:08   #10
Knoll og Tott
Juniormedlem
 
Knoll og Tott sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bø i Vesterålen
Alder: 37
Innlegg: 48
Knoll og Tott er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Hallo alle sammen! Flott å se så mange som enda holder koken. Jeg startet også først i januar og har ikke hatt noen sprekker sålangt! Har hatt 3 uker inni her med stillstand på vekta, og min totale vektnedgang har vært på 7 kg. 7 kg på tross av daglig, passe hard trening. Fortvil ikke - jeg har 17 - 19 kg igjen på turen og det akter jeg å nå. Er det noen av dere som har meldt dere på veietråden, rockeringtråen og etc? I såfall kan jo det være en flott måte å bli motivert til å komme seg opp av sofaen. Mine treningsformer er 45 min zumba, spankulere eller jogge og rockering - når den blir innkjøpt til helga!

Knoll og Tott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:17   #11
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av Knoll og Tott, her.

Hallo alle sammen! Flott å se så mange som enda holder koken. Jeg startet også først i januar og har ikke hatt noen sprekker sålangt! Har hatt 3 uker inni her med stillstand på vekta, og min totale vektnedgang har vært på 7 kg. 7 kg på tross av daglig, passe hard trening. Fortvil ikke - jeg har 17 - 19 kg igjen på turen og det akter jeg å nå. Er det noen av dere som har meldt dere på veietråden, rockeringtråen og etc? I såfall kan jo det være en flott måte å bli motivert til å komme seg opp av sofaen. Mine treningsformer er 45 min zumba, spankulere eller jogge og rockering - når den blir innkjøpt til helga!

Hei. Jeg er med i rocketråden så kom og bli med du også når du har fått ringen i hus Trener også med zumba og det er jo virkelig lystbetont trening

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 09:47   #12
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Hm.. joa, gått ned 4,7 kg siden 4. januar. Er fornøyd, men har ikke skeiet ut en eneste gang jeg heller. Underlig at noen går ned over dobbelt så mye som andre. Det viser hvor forskjellige vi er

Om ikke dere som virkelig har rast raskt ned har noen suuuupre uoppdagede tips??? Bare å komme med de, altså..

Jeg trener yoga og spinning i tillegg til hverdagsaktivitet med to små. Men, sitter mye på kontoret og...

Ellers ønsker jeg meg veldig rockering!!! Må bare vente litt da vi nå pusser opp hele huset..

Lykke til videre!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 11:52   #13
øysteiin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: sandnes
Innlegg: 9
øysteiin er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Ned ca 8 kilo siden nyttår. Går ikke like fort ned lenger, men går veldig i rykk og napp. Har langt igjen til matchvekt, men går rette veien.

__________________


øysteiin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver på lavkarbo. Men kommer nok til og finne en riktig kostholdsfilosofi etterhvert. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 17:01   #14
IsBjorn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 30
IsBjorn er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

da jeg ikke har vekt har jeg ikke fått veid meg.. men jeg kjenner godt på både kropp å klær, at her har det skjedd ting! så gleder meg til å komme hjem til mine foreldre i påsken å gå på vekta

IsBjorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:37   #15
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Ingen skal si at det går fort akkurat nå, men det går da nedover!
Minus 9 siden 4.januar, men det meste gikk i starten. Nå sliter jeg litt mer.
Følger dietten så godt jeg kan, og er fornøyd og glad. Klærne blir større og større, og formine blir bedre og bedre. Det er i grunnen det viktigste!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:38   #16
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Formen blir bedre og bedre, skulle det være over her!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 22:04   #17
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Jeg gikk ned 4,3 kg i januar, og har deretter gått ned 1,4 kg siden det. Holder ut og trener mye. Ser at kroppen blir fastere og faster, men går ikke ned........MEN jeg tror fett% har gått ned.

Jeg har økt på litt med karbe de to siste ukene, ligger nå på mellom 30 og 40. Tester ikke om jeg er i ketose heller, men jeg tror g\faktisk jeg er det (metallsmaken er tydelig)

Jeg jobber meg vekk fra ketosen forsiktig, men er usikker på hva jeg skal spise av fett så det ikke går feil vei. Jeg føler meg bra og hårm hus og negler har det godt. Men kunne jeg ikke fått gått ned litt til ?????

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:06   #18
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

jeg har gått ned nesten 10 kilo siden 10 januar ,, syns det er megabra jeg på to mnd

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:31   #19
juppjupp
Nytt Medlem
 
juppjupp sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 3
juppjupp er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Siden sommeren 2009 har jeg totalt gått ned 20, men begynte ikke på lavkarbo før 2010.
Jeg har gått ned 17kg siden nyttår 2010, og er fornøyd, synes det har vært tøft noen dager, men viljen til å fortsette er STOR...skal ned minst 18 kg til...og håper det går...har ikke satt noe tidsperspektiv på dette, men håper på ti kg til før juli...
Dette forumet har gitt meg mye, takker for alle som gir råd og veiledning her inne:O))

__________________





juppjupp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:38   #20
Lene:)
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 51
Lene:) er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Har gått ned 8,4kg siden 25 januar, er kjempe fornøyd Det beste er at jeg aldri har spist så god og variert mat tidligere, og det føles slett ikke som jeg er på noen slankekur Mye av dette er nok takket være et helt TOPP forum

__________________


Lene:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:11   #21
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Jeg begynte med lavkarbo/ketolyse 7 Januar, MEN startet ikke med å veie meg før 25 januar (antar jeg gikk ned litt de to første ukene? men det har jeg ikke fått registrert).
Men har da siden 25 januar til i dag gått ned 10,4 kg

Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:33   #22
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.

Jeg begynte med lavkarbo/ketolyse 7 Januar, MEN startet ikke med å veie meg før 25 januar (antar jeg gikk ned litt de to første ukene? men det har jeg ikke fått registrert).
Men har da siden 25 januar til i dag gått ned 10,4 kg

Gratulerer , du har all grunn til å være fornøyd ja Jeg har ikke gått ned mer enn 3,1 kg siden midten av januar men har sluttet å stresse over det .

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:45   #23
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Hvordan går det med dere som begynte i januar?

Takk for det
Jeg syns selv det er rart, 10,4 er faktisk en god del kg. men klarer ikke helt å se det på meg enda. Har tenkt å prøve noen bukser nå straks, har ikke brukt bukser på langt over et halvt år nå pga. det bare hår gått i leggings den siste tiden, du vet.. moten
Hadde nesten gitt opp litt håpet siste ukene/dagene. Gikk mye opp og ned mellom 2 kg :/
Leser jo ofte historier om folk her som mister kg etter kg!! Blir stressa av det.. hehe..

Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt med Atkins? mor til to tette Atkins kosthold 5 08-10-09 17:54
Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye? Joika Fysisk og mental helse 28 03-06-08 22:15
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58
Hvordan går det med dere? HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 7 07-02-06 21:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no