Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-12, 17:34   #26
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Så god råd har jeg ikke. Når jeg er på jersey går vi gjerne ut og spiser, men det går lissom an når man får masse god mat og drikke for en hundrings for to...
Her i norge går jeg ut og spiser kanskje to ganger i året fordi det er så dyrt... der går de ut gjerne en gang i uka fordi man har råd til det...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 17:50   #27
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

uæææ.. 50 kr for en kake? neitakk. da blir det heller en pølse uten brød fra mix...

hadde sånn sær kafe her i byen og. varte knapt et halvt år. kanskje ikke så rart når de skulle ha 20 kr for en bolle.. hjemmelaget javel, men det er like fullt en bolle..

Jeg tror jeg vet hvilken kafee du mener, og ja det var dyrt der, men jeg spiste der noen ganger og etter min mening så var det absolutt vært det, de hadde jo i tillegg noen lavkarbo retter.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:53   #28
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er ikke det helt normale priser på cafeer i det området?

Og i de fleste områder, vil jeg anta. Noen skal bake ett eller annet av relativt dyre råvarer, noen skal selge det, alle skal ha lønn og lokalet skal betales. Det er en grunn til at en bolle koster mer på kafe enn i butikk, og er aller billigst å bake selv.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 17:39   #29
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Sincity, her.

Jeg ble glad når jeg så nyheten, men veldig skuffet da jeg kom inn på cafeen.

En skive med salami og et salatblad på kostet nesten 80 kroner! og det kostet 50 for en liten gulrotmuffin.
Alt så veldig godt ut og jeg ville prøve kakene der, men jeg syns det var altfor dyrt!

Betalt 45 for gulrotkakemuffinsen jeg - og det var verdt pengene Et gedigent smørbrød med røykalaks, eggerøre og pesto kostet 65 - eller var det 85? Uansett var det så mye mat at jeg måtte spise den i 3 omganger Et rekesmørbrød på kafe koster glatt en hundrings, og tro meg - så mett blir man ikke av en loffskife med reker på som jeg ble av den lavkarboblingsen

Dyrt synes jeg ikke det var - er ikke spesielt mye på kafe jeg heller, men prisene her var vel helt normale...

Man velger uansett selv om man vil bruke pengene sine på kafe eller ikke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 22:32   #30
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Merkelig nok så ser cafeer og restauranter ut til å gå med underskudd stort sett, selv med verre priser enn dette og godt besøk.

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:26   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Merkelig nok så ser cafeer og restauranter ut til å gå med underskudd stort sett, selv med verre priser enn dette og godt besøk.

Det er mye svinn i cafeer, med mat som må kastes, som koster mye penger. Og vanskelig å beregne eksakt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 12:16   #32
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Får inderlig håpe at dette blir en suksess! Dette bør jo bidra til å greie opp litt i misforståelsen om at lavkarbo kun er egg, bacon og kotelett med fettrand! Lavkarbo er jo mye fristende og lekker mat - hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg tatt meg råd til å bli stamkunde

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 19:31   #33
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Re: Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Jeg har vært innom, den ligger i perfekt avstand fra kontoret og jeg får med meg en kjekk niste til hjemturen. Er i Oslo en gang i uka, så jeg kommer nok til å bli fast gjest der de dagene.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 22:48   #34
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

I dag har jeg vært innom Low Carb & Coffee. Jeg kjøpe et stykke “Blåbærkake” til kr 49. Kakestykke var litt lite, men det smakte veldig godt, til og med min skeptiske samboer som holder seg til høykarbo syntes det var godt!

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 12:57   #35
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Åh. Det hørtes spennende ut Håper det kommer noe lignende her også i nærmiljøet.

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 14:56   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Var innom der tidligere i uka og kjøpte en gulrotmuffins. Seriøst den beste gulrotkaketingen jeg har spist! Og dyrt? Synes ikke prisene avvek noe særlig fra ordinære kafépriser, akkurat. Kaffen er dessuten relativt billig, vil jeg si, og god.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 15:16   #37
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

tja, da kan vi kanskje konkludere med at cafe generellt er dritdyrt? for ingen skal komme å fortelle meg at 45 kr for en muffins er billig...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 15:57   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tja, da kan vi kanskje konkludere med at cafe generellt er dritdyrt? for ingen skal komme å fortelle meg at 45 kr for en muffins er billig...

Klart som dagen. Å spise på kafé er dritdyrt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:06   #39
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tja, da kan vi kanskje konkludere med at cafe generellt er dritdyrt? for ingen skal komme å fortelle meg at 45 kr for en muffins er billig...

Kafe er dyrt. Her er det 52 kr. for et lite stykke kake på kafe, og den kaka er ikke hjemmelaget engang.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:09   #40
lav1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 4
lav1 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

mulig jeg har sett litt dårlig etter. men finner ingen hjemmeside til dem, noen som vet hva den er?

lav1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eget Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:23   #41
Klådia
Juniormedlem
 
Klådia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 41
Klådia er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

http://www.lowcarbandcoffee.no/

Klådia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 21:43   #42
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tja, da kan vi kanskje konkludere med at cafe generellt er dritdyrt? for ingen skal komme å fortelle meg at 45 kr for en muffins er billig...

Føles det bedre ut å betale det samme for et litt større stykke med gulrotkake, laget på kjempebillige ingredienser som hvetemel, sukker og billig olje? Den kaka er i allefall dyr i sammenligning.

Kafé er dyrt, sånn er det bare. Da får vi andre som ikke har råd bare holde oss unna.
Hurra for en lavkarbokafé! Supert for de som alikevel ville gått på kafé.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 01:29   #43
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Det er jo dyrt, men ikke verre enn det er i andre caféer i Oslo, blir ikke skremt av prisen. Kanskje fordi jeg er fra Oslo? Uansett, gleder meg til å ta meg en tur innom!

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:19   #44
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Prisene er omtrent de samme som på kafeen her i utkanten også. Det er dyrt å gå på kafe, og jeg sier som Imse, det er bedre å betale mye for noe som man vet er laget med dyre ingredienser, enn noe lagd på sukker og hvetemel og billig å lage.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 11:08   #45
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Har ikke vært innom enda, men skal sjekke den ut iløpet av de nærmeste ukene. Prisene er ikke avskrekkende, det man må ta i betraktning er at det er svinedyrt å leie et lokale i dette området, jeg tipper utifra tidligere vurdering av butikklokale i samme område et sted mellom 12.000 og 15.000 kroner i måneden. Så kommer lønn, strøm, arbeidsgiveravgift og alt annet som påløper slik at vi nok snakker om en kostnad på minimum 80-100.000 kroner i måneden før varekostnader. Dessuten regner jeg med at de har brukt en del penger på oppussing og ikke minst investering i utstyr og maskiner, noe som også koster skjorta i dette landet. Så nei, jeg synes ikke prisene er så avskrekkende. Det koster i drive i Norge.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 11:16   #46
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

det er ikke nødvendigvis prisen som tar knekken på slike steder, men den type innstilling. Jeg betaler gjerne 50 kr for en kake, eller 150 for en salat på et koselig sted, fremfor å putte enda mer penger i Reitan kassa på Narvesen.

YES YES YES, det er den rette innstillingen. Heller litt mer for kvalitet enn litt mindre for søppel!!!

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 17:21   #47
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Var innom for en liten stund siden. Og jeg må innrømme: jeg ble faktisk ganske skuffet. Verken maten eller muffinsene var så gode at prisen var verdt det. Og muffinsene var jo kjempesmå. Ikke gidder jeg å reise helt opp dit heller bare for å gå på denne kaféen, da må de dessverre ha større utvalg og bedre mat. Smakte papp, synes jeg. Så nei, ingen suksess og jeg kommer nok heller til å velge andre alternativer til halve prisen.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 18:55   #48
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Jeg var der i dag Spiste frokost; smørbrød med røkelaks/eggerøre og sitronkake til dessert. Jeg synes maten var kjempegod! Eggerøra var sånn myk og fin, og sitronkaken saftig. Skal være enig i at utvalget var litt snaut, men det er en bitteliten kafé som ikke kan ha veldig mange gjester på én gang. Dette er nok med på å innsnevre utvalget litt. Litt lei meg for at dagens suppe var fisk/skalldyr, siden jeg er allergisk mot sistnevnte - ellers ville jeg defintivt prøvd denne. Håper det blir en suksess og at de kan åpne i Asker eller Drammen også

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:25   #49
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Kaster ut en liten ball her for å få noen innspill... Vi i Lavkarbohuset har lekt med tanken på å starte en kombinert restaurant og butikk i Oslo, fortrinnsvis på Løkka (førstevalg), Grønland (andrevalg) eller i sentrum. Vil gjerne ha noen innspill på hva som MÅ på menyen, hva som BØR på menyen og hva som KAN på menyen. Dessuten vil vi gjerne ha noen innspill på priser osv, f. eks. på hva en middag bestående av kyllingfileet, blomkålpuree og brokkoli bør koste. Svar gjerne her i tråden, eller send meg en PM.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 12:46   #50
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Kaster ut en liten ball her for å få noen innspill... Vi i Lavkarbohuset har lekt med tanken på å starte en kombinert restaurant og butikk i Oslo, fortrinnsvis på Løkka (førstevalg), Grønland (andrevalg) eller i sentrum. Vil gjerne ha noen innspill på hva som MÅ på menyen, hva som BØR på menyen og hva som KAN på menyen. Dessuten vil vi gjerne ha noen innspill på priser osv, f. eks. på hva en middag bestående av kyllingfileet, blomkålpuree og brokkoli bør koste. Svar gjerne her i tråden, eller send meg en PM.


Hadde vært fint med en restaurant som har en klar lavkarbo-profil. Det som være på menyen er jo så klart mat laget fra rene, førsteklasses råvarer med lavt innhold av sukker og stivelse. Enkelt og greit.

Når det gjelder valg av beliggenhet – er valgene dine tuftet på kort reisevei for deg selv, eller er det forretningsmessig funderte alternativer?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang holdbarhet har tyrkisk yoghurt etter at spannet er åpnet? bjorntj Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 01-06-11 12:43
Trene med åpnet postoperativt sår? Simpfan Generell diskusjon 5 05-04-11 20:07
Oslo magdalena Generell diskusjon 7 01-06-08 19:36
Pub/bar i Oslo ... janmesi Lavkarbo generelt 1 13-10-06 19:09
Intro og VVT åpnet HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 14-03-04 23:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no