Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 22:16   #101
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Risten: I Xtragavanza-posene er det 50 karber på en dagsdose, så der funker det ikke å spise annen mat i tillegg. Når jeg har spist annen mat, har jeg kuttet ned på pulveret. Lavkarbo-folket spiser ofte ikke mer enn 15-20 karber om dagen for å oppnå optimal fettforbrenning. I følge helsekonsulenten min, er det mattilsynet (!) som har bestemt at det må være mange karber i pulveret..

Jeg holder på å manne meg opp til en ny runde med pulver. Har tatt noen prøver som indikerer at jeg kan ha pcos, og siden vi prøver å bli gravide, ble det et skikkelig spark bak.

Jeg gikk ned 6 kg før i høst, 3 uker på bare pulver og to uker pulver og mat. Vektnedgangen kom de første tre ukene, så nå har jeg tenkt å kun satse på pulver i 3 uker, og så over på ren lavkarbo fram til jul. Har fortsatt en rundt 15 kg som skal av..

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:26   #102
bumblebee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 3
bumblebee er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Da er jeg igang med Xtravaganzaposene, og hadde cappuchini til frokost. Den smakte greit, den. Verre var det med tran, fysj og fy!!!
Jeg trodde egentlig at jeg skulle ha begynnt på lørdag, men ... nei. Det var litt demotiverende. Men, i går begynte vi for fullt, og jeg deltok på treningen, og trodde at jeg hadde havnet i feil klasse, for det var jo fullt av smale, sprettne damer, som så ut som de aldri hadde hatt ett gram overvekt i hele sitt liv!!! Jeg holdt på å begynne å grine! Jeg følte meg bare dum, og tjukk og feit. Men, så viser det seg at dette var damer som begynnte på Xtravagaza for ett år siden, så de gikk på oppfølging . Åhh for en lettelse!! Og for en inspirasjon å se dem! Så jeg har bestemt meg for å prøve spinningen på torsdag, også.. (surfer litt på førstedag-deilig å være i gang-rusen )

bumblebee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberish/Lowcarb Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 01:53   #103
Eni
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 2
Eni er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Har bestemt meg for å starte på Xtravaganza-opplegget, men problemet er at de ikke vet når neste kurs vil starte...
Men jeg snakka såvidt med ho som er kursleder for Xtravaganza her, og jeg tror jeg kan få "tjuvstarte" på pulver nå hvis jeg virkelig ønsker det. Men det krever ganske mye av meg selv når det ikke gjøres i kurssammenheng og med oppfølginga. Men jeg er kjempemotivert, og er utålmodig på å komme i gang...

Men utfordringa ligger jo i et venninnejulebord jeg er invitert i i begynnelsen av desember, og for ikke å glemme all den gode maten i jula... Vil ikke gå glipp av juleribba eller pinnekjøttet...

Noen som har tips til å løse dette?
(er foreløpig helt "grønn" når det gjelder lavkarbo, men jeg lærer...)

Eni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er under "opplæring" enda... Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 12:57   #104
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Eni, vil foreslå en av to. Enten begynner du nå, og holder deg helt til opplegget og lar julebord være julebord. Det går ann å delta uten å spise også.

Eller du venter til etter jul med å begynne på pulver. I såfall så ville jeg gått over til lavkarbo nå, og forsøkt å ligge på så lite karbohydrater at du er i ketose den siste tiden før du starter på pulver. Da blir det mindre sjokk for kroppen når du begynner.

Jeg har lite tro på løsninger med å begynne litt, ta pauser og lignende. Da skaper man seg dårlige uvaner som siden blir vanskelig å bryte.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:59   #105
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

And here we go again...

Første dag med pulver i dag. Har spist lavkarbo og vært i ketose siste uka, håper det gjør pulveroppstarten greiere! Har bestemt meg for tre uker på pulver nå. Må ha et klart og tydelig, og ikke minst overkommelig, mål.

Håper på 5 kilo ned på den tida!

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:14   #106
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Skal ha litt til på kur, før jeg reiser til syden på nyttårsaften

Så om fredag fant jeg fram oppskrifter og tips her, og gjennom helga spiste jeg lavkarbo mat. Var i ketose på søndagen. Begynte på pulver i går, og det gikk veldig greit, slapp å slite de første dagene med å komme i ketose.

Så har jeg en plan. Tenkte å plukke ut litt forskjellig mat herfra, og ta en "spise" dag av og til, bare så ikke det skal være så ille å ikke kunne tygge noe. For lavkarbo-oppskriftene inneholder jo mye mindre karbohydrater enn det shakene i xtravaganza gjør, så det burde ikke være noe problem i forhold til ketose. Dette er et opplegg jeg tror jeg kan gjøre. For med kun lavkarbo, blir jeg stresset, og syntes det blir mye styr i forhld til niste på jobb o.l. Dårlig tid og alt det. Pluss at jeg syntes det virker dyrt....(har ikke regnet nøye på det da). Men en fin kombinasjon. Lavkarbo-dag inni mellom shake-dager. Bare for å kunne tygge litt og sånt.

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:30   #107
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Lykke til Snoopa!

Jeg har så smått bestemt meg for å ta noen uker til med helfart over nyttår. Jeg holder vekten helt fint nå med lavkarbo, men jeg merker at jeg har justert litt på målet mitt, og at der jeg ønsket å komme vektmessig ikke er der jeg nå etter noen måneder ønsker å ligge. Så da tar jeg en økt til og går ned 5 kg til før jeg stabiliserer der igjen. Gruer meg litt, men gleder meg nesten litt også.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 07:04   #108
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Ta og kjør et par dager før du begynner da, så du er i ketose før du begynner på pulver. Det gjør jo alt så utrolig mye lettere når du slipper de fæle første dagene...

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 08:12
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no