Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-11, 09:33   #701
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Fase 1 er godt i gang her i huset, men trening har det så langt blitt lite av.
Ble en ca 1 time i går, hvis jeg kan telle det å lete etter nye støvletter som trim - ble både svett og sliten
Fant noen flotte støvletter med snøring bak slik at jeg kunne tilpasse dem til mine tykke legger, så jeg er uansett fornøyd

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:17   #702
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he. Grattis med nye støvlet

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:48   #703
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Supert med nye støveletter da!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:53   #704
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med nye støvletter !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:16   #705
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Bare lurer litt her...kan en spise tomatpurre ?? Er det ikke sukker i det ??

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:46   #706
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Litt tomatpuré går greit, bruker den fra Landlord (Rema) siden den har færrest karber.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:38   #707
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Fase 1 er godt i gang her i huset, men trening har det så langt blitt lite av.
Ble en ca 1 time i går, hvis jeg kan telle det å lete etter nye støvletter som trim - ble både svett og sliten

Ja klart...det er jo både fysisk trim og hjerne trim....man skal jo se og vurdere alle sko-objektene i tillegg til å gå/løpe rundt etter det beste tilbudet...he,he!

Her går det bra i fase 2....fortsatt ikke sugen etter noe annet. Det er en seier i seg selv!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 16:31   #708
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott, Monica. Hittil bare spist ed i dag, og mer energi. Så dette lover bra lurer på kyllingwok til middag i dag

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:49   #709
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Fikk e-mail idag på min forespørsel om de nye produktene, men syntes det var så tamt svar at jeg sendte ny mail for å høre om er planlagt noen nye produkter i 2011.

Sitat:

Hei,

Det er riktig at det finnes produkter som vi ikke har i Norge. Det er mange forskjellige årsaker til at vi ikke har likt i alle land og vi vurderer fortløpende nye aktuelle produkter.
Det er ikke mulig for deg og bestille Eurodiet produkter fra andre land.

Mvh
Svein Kirstistuen

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:17   #710
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har også tatt kontakt tidligere ang. produkter du får kjøpt i andre land, og da fikk jeg til svar at noen av dem inneholder konserveringsmidler etc. som ikke er tillatt i Norge. Typisk... Er så lei de gamle produktene, så hadde virkelig vært godt med litt nytt! Regner med 6-7 mnd til før jeg er i mål... Men vi får heller være kreative med det vi har, og tipse hverandre om evt. nye måter å tilberede maten på.

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:39   #711
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

hadde vært så kjekt med nye produkter altså....æsje...

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 07:07   #712
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Merkelig at de ikke en gang virker interessert i å vurdere nye produkter
Spesielt når vi er flere som har spurt......
Skal ta det opp med legen på neste kontroll i slutten av januar, kanskje Dr. Hetland kan øve press for oss

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 08:09   #713
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag er det en skikkelig god morgen!

Har følt lenge på kroppen at jeg er blitt mindre og har ikke skjønt hvorfor jeg ikke har sett det på vekten...så siden søndag har jeg gått ned 2,3 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!
Jiiiipi! Jeg ser 70-tallet. Det er bare super gøy! DET var ihvertfall motivasjon til videre innsats! Yes!!!!! Om 300 gram skal jeg sende før og etterbildet...sa jeg skulle gjøre det når jeg hadde gått ned 15 kilo! Men det kan jo ta en stund siden jeg går sånn i rykk og napp!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 09:30   #714
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Merkelig at de ikke en gang virker interessert i å vurdere nye produkter
Spesielt når vi er flere som har spurt......
Skal ta det opp med legen på neste kontroll i slutten av januar, kanskje Dr. Hetland kan øve press for oss

Sendte ny mail igår hvor jeg spurte om de hadde planlagt noen nye produkter i 2011. (men regner ikke med noe positivt svar).


WoW! Monica, Superbra 2,3 kilo er helt fenomenalt!

Idag blir det hvertfall måking som trimpoeng. Det tar sikkert en time å få tatt unna gårdsplassen! Kanskje jeg skulle ta på pulsklokken å sjekke resultatet

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:15   #715
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Flott om du spørr Hetland om hjelp, hun er "min" lege også, så du kan si vi er flere som er ivrige på dette

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:17   #716
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica-DET er jo fantastisk, så herlig!Gratulerer!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:30   #717
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takker og bukker!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 16:28   #718
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer, Monica. Så fantastisk.

Jeg fikk også en god nedgang etter sykdom, kom heldigvis ikke gikk på igjen.

I dag fikk jeg derimot ikke noe godt møte med vekta. Den viste fortsatt en kilo opp siden minstenotering før jul. Men jeg gadd ikke å deppe av den grunn, antagelig gikk jeg opp en ekstra kilo i nyttårshelgen (orket ikke veie meg på mandagen) og uansett har jeg aldri gått opp så lite som en-to kilo en jul før, så det er jo en seier i seg selv.

Jeg håper kiloen er over til neste veiedag, onsdag eller torsdag neste uke. Og skal ikke opp på vekta før den tid. Det går stort sett i fase 2/3 her. Kjente at fase 1 ble for drøy overgang etter jul, med konstant hodepine og sug, så jeg har tillatt meg et vanlig måltid eller to. En litt sånn overgangsuke, så får vi se neste uke om jeg drar til med fase 1 eller 2, litt avhengig av antall produkter jeg har igjen også. Akkurat betalt forrige faktura og har ikke råd til noe mer produkter på denne lønningen. (Januar = dårlig råd. ).

Ellers hadde jeg planer om å trene i morges, men våknet opp med DEN hodepinen, samboeren min kom med et glass vann og to paracet og ba meg holde senga. Jeg satte klokken på åtte og tenkte jeg skulle se om hodepinen var borte, i stedet våknet jeg da samboeren min skulle på jobb kl halv åtte, han fikk ikke opp utgangsdøra pga snø!!!! Da skjønte jeg at trening ble utelukket og trakk dyna godt over hodet igjen og sov til kl 11.

Har tatt helgevasken og puslet rundt i heimen i stedet, sendt ut et par søknader til jobb, bestilt jentetur til Bergen og litt sånn og bestemte meg for å droppe trening i dag. Skal snart ut og handle og prøve å måke frem bilen min under der et sted, tipper det blir trening nok for i dag. Satser heller på to treningsøkter neste uke. Fikk streng beskjed av samboeren min om å ikke starte for hardt den første uka, han blir så engstelig når jeg har så mye vondt i hodet...selv om jeg prøver å forklare han at det ikke er farlig og bare abstinenser etter julen.

Ha en fin dag videre, alle sammen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:24   #719
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Idag er det en skikkelig god morgen!

Har følt lenge på kroppen at jeg er blitt mindre og har ikke skjønt hvorfor jeg ikke har sett det på vekten...så siden søndag har jeg gått ned 2,3 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!
Jiiiipi! Jeg ser 70-tallet. Det er bare super gøy! DET var ihvertfall motivasjon til videre innsats! Yes!!!!! Om 300 gram skal jeg sende før og etterbildet...sa jeg skulle gjøre det når jeg hadde gått ned 15 kilo! Men det kan jo ta en stund siden jeg går sånn i rykk og napp!

Wiiiii - så kjekt!!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:40   #720
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Titti! Så fantastisk samboer du har. Det var virkelig kjærlighet....så deilig når de er litt bekymret for oss....
Jeg syntes alle som har kost seg i jula ikke har gått opp særlig mange kilo. Det er en seier i seg selv! Så er det et helt år til neste gang!
Så er det min tur...idag er jeg sulten!!!! Men spiser bare litt ekstra og det hjelper. Sliter med vondt i hodet, har fått det etter jobb hver dag nå. Vi hoster endel også, influensaen henger vel litt i.

Hørtes ut som en herlig dag Titti. Skulle gjerne hatt en slik snart!
Dagen jeg handlet til barna på salg, fant jeg meg en fin klassisk bomullskjole i god kvalitet- svart! Den satt som en skudd i L!!!!!!!!!!! Det har aldri skjedd meg før, det var gøy! Gleder meg til å bruke den snart!
Jeg har vel gått litt ned pga. sykdom, men jeg tror også kroppen har sluppet taket på noen til....føles herlig! Da er det så typisk å bli sulten idag.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:45   #721
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Wiiiii - så kjekt!!!!!!

Ja....kjempe kjekt. Nå har jeg stått stille i 4-6 uker.....det var kjempe gøy!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:59   #722
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, godt å bli tatt vare på. ikke bortskjemt fra før , så setter veldig pris på det
Monica, jeg mente egentlig ikke at det bare var pga sykdom, men tror kanskje at kroppen endelig
slipper kiloene når kroppen får tid og mulighet til å slappe av og hvile?! Så gøy med kjole på salg som satt som støpt og bare str L da gitt gleder oss til bilde

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:35   #723
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, godt å bli tatt vare på. ikke bortskjemt fra før , så setter veldig pris på det
Monica, jeg mente egentlig ikke at det bare var pga sykdom, men tror kanskje at kroppen endelig
slipper kiloene når kroppen får tid og mulighet til å slappe av og hvile?! Så gøy med kjole på salg som satt som støpt og bare str L da gitt gleder oss til bilde

Ja jeg skjønte det, men det er sikkert litt sykdommen sin skyld at jeg ikke har hatt så matlyst. Men nå når jeg var dårlig spiste jeg pizza, kinamat, indisk mat med ris og litt snop, selv om det var lite av hvert. Så jeg var litt spent på vekten kan du si!
Etter tre dager på ed fase 2 skjedde det store vekttapet. På søndag veide jeg faktisk 82,9, mandag 82,2 og så nå 79,9 igår! Idag veide jeg 79,8...men nå skal jeg ha offisiell veiedag onsdag neste uke...er det da du veier deg Titti?
Men du har sikkert rett i at kiloene slipper når en slapper av?!?!?! Jeg har sovet utrolig mye i det siste og lagt meg tidlig. Når jeg legger meg tidlig blir jeg heller ikke fysen på noe....kanskje en god rutine egentlig. Merker jeg trenger mye mer søvn enn normalt. Er bare fælt å sitte lenge oppe, blir utrolig trøtt dagen derpå.
En annen ting; jeg syntes det er bare koselig å få tilbakemeldinger av dere på hva som skjer med meg. Jeg tar det bare som omsorg og engasjement! Dere er herlige hele gjengen! Dere har masse erfaring og kunnskap om akkuratt det vi holder på med!
Ha en fin fin dag alle sammen

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 09:22   #724
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann ED gjengenHar ENDA ikke turt å veie meg på morgenen som er det jeg pleier, "sjekket" litt på kveldstid, s¨å har en viss peiling på at jeg ligger et par kilo over minstenoteringen før jul enda. Men jeg sover ikke for tiden-flyr på do i et kjør, så her holder man på å slippe vann kan man si

Ha en fin fredag!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:13   #725
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Enig, Monica. Utrolig god støtte her inne. jeg har faktisk som nyttårsforsett å komme meg i seng tidligere. Tror det hjelper på forbrenningen også og ikke minst å slippe å fyse på kvelden!

Et par kg er ingenting, Streber, det tisse vi fort av oss

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no