Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-12, 18:59   #13376
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Sitter med diett .no, og lurer på en ting.
Skal det ikke gå an å legge inn ferdige oppskrifter som er der - i min liste over dagens måltider? Slik at jeg kan skrive at jeg har spist 1 porsjon, og så regner diett.no det ut?

Trodde det gikk an, at jeg ikke må skrive inn alle ingredienser selv?

Joda, det skal gå an Skriv navnet på oppskriften i feltet og vent til listen med valg kommer opp. Velg så rett oppskrift og antall porsjoner

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-03-12, 19:01   #13377
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva jeg kan gjøre med nesa mi som alltid er tett uten at jeg er forkjølet eller allergisk?! Jeg holder på å bli småtøven! Jeg fikk svidd nesemuslingene rett før jul, men det hjalp ikke det dugg. Må ringe neselegen igjen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-12, 19:04   #13378
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva jeg kan gjøre med nesa mi som alltid er tett uten at jeg er forkjølet eller allergisk?! Jeg holder på å bli småtøven! Jeg fikk svidd nesemuslingene rett før jul, men det hjalp ikke det dugg. Må ringe neselegen igjen.

Sjekket du ut kobbertilskudd? Eller var det noen andre som gjorde det da jeg fortalte om gode erfaringer? 2 tabletter 3 ganger om dagen i to uker. Hvis det ikke fungerer, prøv med sink et par uker. (Disclaimer: På eget ansvar, jeg fikk anbefalt å prøve dette, har gått et år med tett nese... mener det hjalp med kobbertilskuddet, og siden jeg har ekstremt lavt kobbernivå i vevet - så er det kanskje ikke så rart?)

Sliter fremdeles med tett nese da... men nå er det muligens avhengighet av nesespray så jeg får forsøke å slutte - igjen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-03-12, 19:09   #13379
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Sjekket du ut kobbertilskudd? Eller var det noen andre som gjorde det da jeg fortalte om gode erfaringer? 2 tabletter 3 ganger om dagen i to uker. Hvis det ikke fungerer, prøv med sink et par uker. (Disclaimer: På eget ansvar, jeg fikk anbefalt å prøve dette, har gått et år med tett nese... mener det hjalp med kobbertilskuddet, og siden jeg har ekstremt lavt kobbernivå i vevet - så er det kanskje ikke så rart?)

Sliter fremdeles med tett nese da... men nå er det muligens avhengighet av nesespray så jeg får forsøke å slutte - igjen

Jeg har vært uten otrivin i snart to år etter å ha brukt det omtrent daglig i 20 år. Men det har som sagt ikke hjulpet å få fikset muslingene. Skal prøve DITT råd.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-12, 19:11   #13380
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tillegg: Jeg bruker sesamolje og kortisonspray daglig, men det funker ikke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-12, 19:15   #13381
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tillegg: Jeg bruker sesamolje og kortisonspray daglig, men det funker ikke.

Har vært hoven i slimhinnene siden oktober 2010 - tro meg når jeg forstår hvordan du har det Lykke til snuppa!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-03-12, 19:20   #13382
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har vært hoven i slimhinnene siden oktober 2010 - tro meg når jeg forstår hvordan du har det Lykke til snuppa!

Jeg kommer til å sprekke en dag. Med skamfølelse og ønske om at ingen ser meg kommer jeg til å kjøpe meg ei lita flaske med noe sterkt, noe som gir meg ro for en stakket stund. Håper ingen ser meg der jeg jeg står å skal betale disse edle dråpene. Når jeg kommer hjem håper jeg ingen skjønner hva jeg kjøpt. Og ikke minst; jeg håper de ikke finner flaska!

Otrivin, MED mentol, jeg savner deg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-12, 19:43   #13383
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Noen som vet om når man søker uførestønad, skal det ikke stå i svaret om man er invilget dette eller om det er avslått?
Jeg fikk ei seks siders tettskrevet lefse som konkluderer med at jeg er arbeidsudyktig i mitt yrke og i andre yrker, og at dette er livslangt, men at jeg ikke har rett på penger fra NAV, men de kan hjelpe meg hvis jeg ønsker og arbeide i skjermet bedrift?
Står ingenting om jeg er invilget uførepensjon i det hele tatt, så nå sitter jeg og lurer på om de sier at jeg er ikke i stand til og arbeide i vanlig jobb, men at jeg ikke har rett på uførepensjon?

Er det nav som betaler uførepensjon da? Og arbeide i skjermet bedrift? Det høres nå veldig merkelig ut. Har ikke mye peiling på NAV. Kanskje du må ringe noen å spørre. Jeg håper det ordner seg i alle fall.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-03-12, 20:17   #13384
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånn derre toalettseter med f.eks piggtråd, fargeblyanter og eller fisker i, hvor får man kjøpt det?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-03-12, 20:45   #13385
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva jeg kan gjøre med nesa mi som alltid er tett uten at jeg er forkjølet eller allergisk?! Jeg holder på å bli småtøven! Jeg fikk svidd nesemuslingene rett før jul, men det hjalp ikke det dugg. Må ringe neselegen igjen.

Jeg har også vært konstant hoven i slimhinnene i over et år, og jeg har veldig trange passasjer til bihulene. Har også vært uten smaks- og luktesans mye av tiden.
Legen gav meg (for ei uke siden) resept på "Nasonex", egentlig en allergi-spray, og den har hjulpet meg! Men hun trodde at jeg antagelig må bruke denne for alltid!
Håper du finner noe som kan hjelpe.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-03-12, 21:12   #13386
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Jeg har også vært konstant hoven i slimhinnene i over et år, og jeg har veldig trange passasjer til bihulene. Har også vært uten smaks- og luktesans mye av tiden.
Legen gav meg (for ei uke siden) resept på "Nasonex", egentlig en allergi-spray, og den har hjulpet meg! Men hun trodde at jeg antagelig må bruke denne for alltid!
Håper du finner noe som kan hjelpe.

Jeg har brukt nasonex og avamyz, ingenting hjelper.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-03-12, 21:19   #13387
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Er det nav som betaler uførepensjon da? Og arbeide i skjermet bedrift? Det høres nå veldig merkelig ut. Har ikke mye peiling på NAV. Kanskje du må ringe noen å spørre. Jeg håper det ordner seg i alle fall.

Fikk akkurat høre at mest sannsynlig er det skrivet jeg har fått, det som min saksbehandler har konkludert med, og som skal sendes videre til den som skal avgøre søknaden min. Tenker jeg ringer og spør i morgen.
Ganske utrolig at det er seks tettskrevene sider men inget skikkelig svar....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 28-03-12, 21:27   #13388
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Noen som vet om når man søker uførestønad, skal det ikke stå i svaret om man er invilget dette eller om det er avslått?
Jeg fikk ei seks siders tettskrevet lefse som konkluderer med at jeg er arbeidsudyktig i mitt yrke og i andre yrker, og at dette er livslangt, men at jeg ikke har rett på penger fra NAV, men de kan hjelpe meg hvis jeg ønsker og arbeide i skjermet bedrift?
Står ingenting om jeg er invilget uførepensjon i det hele tatt, så nå sitter jeg og lurer på om de sier at jeg er ikke i stand til og arbeide i vanlig jobb, men at jeg ikke har rett på uførepensjon?

I mitt brev sto det klart at jeg var ute av jobb og sånn, hvis det ikke står her, g dette er "en kopi" som skal sendes videre, kan du tolke det dit at du får uføre, etter min mening.
Det står ikke om du får eller ei, men om de leser hva de skriver, så er der jo ingen tvil.

Det med at nav ikke skal betale deg noe, skjønner jeg ingenting av, beklager

Evt, KLAG!!!!!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 28-03-12, 21:31   #13389
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Går det an å regne ut generell, gjennomsnitt uførepensjon?


Da regner jeg med at de svakeste blir minste-pensjonister, og at det er et tak på hvor mye man kan få fra staten.

og da holder man borte egne pensjonsordninger ol. kun rent fra staten.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 28-03-12, 21:32   #13390
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har brukt nasonex og avamyz, ingenting hjelper.

Føler med deg! Man blir så fryktelig trøtt av å ha det slik!

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-03-12, 21:44   #13391
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sånn derre toalettseter med f.eks piggtråd, fargeblyanter og eller fisker i, hvor får man kjøpt det?

Jeg kjøpte et med barberblader på en rørleggerbutikk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-03-12, 23:28   #13392
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg kjøpte et med barberblader på en rørleggerbutikk

En rørleggerbutikk! Åkai, skal notere meg det

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-03-12, 23:33   #13393
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

En rørleggerbutikk! Åkai, skal notere meg det

For et par år siden så jeg mange forskjellige på en Badena butikk her i byen.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-03-12, 23:42   #13394
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kor mykje er det vanleg å betale per månad for å leige ei garasje? Reknar med det er dyrare i større byar, men er det nokon som veit?

Vi betaler 345 i mnd, i nabobygget koster det 1200 (vi har større plasser )

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sånn derre toalettseter med f.eks piggtråd, fargeblyanter og eller fisker i, hvor får man kjøpt det?

Comfort

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-03-12, 23:44   #13395
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva jeg kan gjøre med nesa mi som alltid er tett uten at jeg er forkjølet eller allergisk?! Jeg holder på å bli småtøven! Jeg fikk svidd nesemuslingene rett før jul, men det hjalp ikke det dugg. Må ringe neselegen igjen.

Pappa er plaget med akkurat det samme, vært sånn i 20 år til han. Operert flere ganger, men like tett. Han begynte å ta noe som heter Antihomocystin, fåes kjøpt på helsekost, og noen mnd senere var det helt borte! Han har ikke vært plaget siden, og dette er hvertfall et par år siden. 1 tbl daglig, en boks inneholder 90 tbl bare et tips

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-03-12, 07:07   #13396
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Pappa er plaget med akkurat det samme, vært sånn i 20 år til han. Operert flere ganger, men like tett. Han begynte å ta noe som heter Antihomocystin, fåes kjøpt på helsekost, og noen mnd senere var det helt borte! Han har ikke vært plaget siden, og dette er hvertfall et par år siden. 1 tbl daglig, en boks inneholder 90 tbl bare et tips

Da skal det testes! Tusen takk for tips

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-03-12, 07:39   #13397
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Fikk akkurat høre at mest sannsynlig er det skrivet jeg har fått, det som min saksbehandler har konkludert med, og som skal sendes videre til den som skal avgøre søknaden min. Tenker jeg ringer og spør i morgen.
Ganske utrolig at det er seks tettskrevene sider men inget skikkelig svar....

'Det var nok arbeidsevnevurderingen, ja? (Jeg ble like perpleks som deg da jeg fikk den, heh.)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-03-12, 09:02   #13398
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan er kjøreforholdene over Dovre these days? Skal kjøre Oslo-Steinkjer på lørdag og har skjønt at ikke alle har vært like heldige med været som vi har vært i det siste ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-03-12, 09:19   #13399
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvordan er kjøreforholdene over Dovre these days? Skal kjøre Oslo-Steinkjer på lørdag og har skjønt at ikke alle har vært like heldige med været som vi har vært i det siste ...

fra vegvesen.no:
Ev 6


Dovrefjell

Oppland, Sør-Trøndelag - Vær- og føreforhold Vekslende bart, snø- og isdekke. Klokken 05:45 var det -2 grader, stiv kuling og lette snøbyger.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 29-03-12, 09:42   #13400
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sånn derre toalettseter med f.eks piggtråd, fargeblyanter og eller fisker i, hvor får man kjøpt det?

Faren min kom hjem med ett med piggtråd og ett med hjerter en gang. Så da bør det gå an å få tak i i noen normale butikker. Faren min hadde aldri gått inn i en designerbutikk... Og han hadde heller ikke kjøpt det hvis det hadde vært for dyrt, men det kan jo ha vært et tilbud. Så rørleggerbutikker stemmer jeg også for at du skal lete i.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no