Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 19:57   #201
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravletråden for 30+

jeg liker verken bææ eller kål jeg da.. kresen som fy ellers har jeg jobbet nærmere 12 timer idag, 5 av dem med styggvondt i ryggen.. så nå føler jeg meg overkjørt av en søppelbil..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:35   #202
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravletråden for 30+

stjålet denne fra fjesboka, nå er jeg født på åttitallet jeg da, så husker fint lite av det..

"Vi lever åttitallet på nytt; Treholt er i alle medier, A-ha er på verdensturné, på kino går Karate Kid og Wall Street, det er krig i Afganistan, alle skal jogge, Nils Arne Eggen trener Rosenborg, alle går itights, vi lader opp til VM på ski i Oslo, men hvorfor Samantha Fox er byttet ut med ......Marianne ......Aulie, skjønner ikke jeg.........."

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:55   #203
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Den var faktisk veldig bra sanney

Jeg likte ikke fårikal før, men som så mye annet smaker det plutselig helt annerledes når ikke de dumme karbene ødelegger smakssansen lenger

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:51   #204
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden for 30+

At karbene ødelegger smakssansen har jeg aldri tenkt på...

Den såg jeg på facebook rett før jeg sjekket her faktisk en annen som går er denne (dog ikke så bra):

Under en sexundersøkelse på gamlehjemmet ble Olga 82 år, spurt om når hun
sist hadde sex. " 1945" sa Olga. " Oi, det var lenge siden " sa
intervjueren. " Å, dere unge har ikke begrep om tid." sa Olga " Klokka
er jo bare ti over åtte...."

Men litt artig er den dog

I kveld begynte jeg og typen på iron man 2. Den virker veldig bra så langt. Men må gi meg nå, skal sove. Trøtt som et fjell, eller noe i den duren.

Snart er det oktoberskravletråd

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:58   #205
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Jeg liker den filmen
Finnes få ting som er så sexy som Robert Downey Jr.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:03   #206
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Finnes få ting som er så sexy som Robert Downey Jr.

Phft, han lider av Robbie syndromet. Totalt uten utstråling så fort han dropper dopet

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 07:18   #207
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Jeg syns han har kjempeutstråling.. Men han hadde mer utstråling i nr 1 faktisk. Hmm. Men hot as hell er han!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 20:10   #208
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Da erklærer jeg meg selv som ferdig å slanke meg!

Jeg har totalt gått ned 38,2 kg siden jeg begynte på Xtravaganza i slutten av februar. Teller jeg med det jeg fikk til på egenhånd i januar og februar så har jeg gått ned litt over 42 kg. Det er jammen mye mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg husker jeg startet kuren og tenkte jeg var ambisiøs som tenkte å gå ned 15 kg, og dermed komme ned i ca 90 kg. Så fjernt det er nå.

Men selv om jeg har gått ned mye, så føler jeg meg litt som en nybegynner allikevel. Jeg har jo gått på pulver 20 av de siste 31 ukene. Så jeg har enda mye å lære om lavkarbo. Heldigvis holdt jeg vekten med lavkarbo i sommer, selv om jeg ikke var flink til å trene, så jeg har stor tro på at dette skal virke. Akkurat hvilket nivå jeg må ligge på når det gjelder karber og fett må jeg finne ut etter hvert, men dette er en omlegging for resten av livet i alle fall. Jeg har jo allerede bevist grundig at et "normalt" kosthold gjør meg feit.

Jeg satser på å fortsette å holde meg her inne med dere om det er greit. Det er her inne jeg føler meg mest hjemme. For jeg føler på en måte litt at dem som ikke har vært der liksom aldri helt kan forstå hvordan det er. (blir helt sentimental her jeg nå)

Masse lykke til videre til dere som er godt på vei eller nettopp har begynt. Dette klarer vi!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 20:21   #209
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Hipphipphurra Christine. Rett og slett utrolig godt jobbet!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 20:34   #210
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Da erklærer jeg meg selv som ferdig å slanke meg!

Jeg har totalt gått ned 38,2 kg siden jeg begynte på Xtravaganza i slutten av februar. Teller jeg med det jeg fikk til på egenhånd i januar og februar så har jeg gått ned litt over 42 kg. Det er jammen mye mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg husker jeg startet kuren og tenkte jeg var ambisiøs som tenkte å gå ned 15 kg, og dermed komme ned i ca 90 kg. Så fjernt det er nå.

Men selv om jeg har gått ned mye, så føler jeg meg litt som en nybegynner allikevel. Jeg har jo gått på pulver 20 av de siste 31 ukene. Så jeg har enda mye å lære om lavkarbo. Heldigvis holdt jeg vekten med lavkarbo i sommer, selv om jeg ikke var flink til å trene, så jeg har stor tro på at dette skal virke. Akkurat hvilket nivå jeg må ligge på når det gjelder karber og fett må jeg finne ut etter hvert, men dette er en omlegging for resten av livet i alle fall. Jeg har jo allerede bevist grundig at et "normalt" kosthold gjør meg feit.

Jeg satser på å fortsette å holde meg her inne med dere om det er greit. Det er her inne jeg føler meg mest hjemme. For jeg føler på en måte litt at dem som ikke har vært der liksom aldri helt kan forstå hvordan det er. (blir helt sentimental her jeg nå)

Masse lykke til videre til dere som er godt på vei eller nettopp har begynt. Dette klarer vi!

Gratulere som ferdig slanket - 42 kg siden januar står det virkelig respekt av
Og klart du skal få fortsette å "henge" med oss, vi vil jo gjerne høre hvordan det går nå når du skal over på vedlikehold/nytt kosthold.
Det er jo som du selv sier nå jobben begynner, og av erfaring vet i alle fall jeg at det er minst like tøft å skal finne riktig nivå og så stole på seg selv at en gjør ting riktig
Skal bli kjekt å følge deg videre på veien inn i det nye kostholdet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 21:23   #211
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine! Kjempeflink er du!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 21:51   #212
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Gratulere som ferdig slanket - 42 kg siden januar står det virkelig respekt av
Og klart du skal få fortsette å "henge" med oss, vi vil jo gjerne høre hvordan det går nå når du skal over på vedlikehold/nytt kosthold.
Det er jo som du selv sier nå jobben begynner, og av erfaring vet i alle fall jeg at det er minst like tøft å skal finne riktig nivå og så stole på seg selv at en gjør ting riktig
Skal bli kjekt å følge deg videre på veien inn i det nye kostholdet

Jeg bare signerte denne jeg.. Syns det var så godt skrevet. Håper det var greit..?? Er tom for ord ikveld.. (hørt sånt??)..

Men hvertfall: Du har gjort en suveren jobb!! Gratulerer som ferdigslanket, og lykke til med vedlikeholdet og ditt nye liv.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 01:29   #213
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer så utrolig mye, christine76! Du har vært SKIKKELIG flink! Og vi håper på å få beholde deg her inne så lenge vi kan Jeg bøyer meg i støvet for deg. over 40 kg siden januar står det skikkelig respekt av!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 07:20   #214
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Oktoberskravletråd er opprettet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:34   #215
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine. Så flink du har vært. Lykke til videre.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, september


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no