Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-08, 22:49   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Jeg savner en slik tråd, og begynner herved:

Jædersylte
En boks inneholder 100 gram, som består av 18 gram fett, 0 karber og 14 gram protein. Kalorier totalt = 218
Energi fra fett = 18 x 9 = 162 Dvs. 74,3%
Energi fra protein = 14 x 4 = 56 Dvs. 25,7

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:54   #2
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Hm.. hvordan skal jeg får noen til å skravle om skaldemansgreier i denne tråden tro? Kanskje hvis jeg forteller om alle ribbene som jeg har kjøpt på Lidl for en billig penge?

Ja, kjempegreit. Jeg bare skjærer vekk beina, det er lett, og fjerner det ytterste av svoren. Så skjærer jeg det i små strimler/biter og kjører det gjennom kjøttkverna som sitter på Kenwood-kjøkkenmaskinen.

Skikkelig feit og deilig deig dette. Oppi med masse krydder og en halv boks tørket grønt av forskjellig slag, og kanskje en halv løk eller noe. Masse pepper eller sambal oelek. og litt salt.

Fort gjort å steke opp masse små kjøttboller. De blir jo ikke så himla feite, sånn 70%, men med en klatt majones eller rømme, ja da.. pluss littegrann grønt oppi en nisteboks til lunsj.

Jeg sikta med mobilen over steikepanna, se her:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde004.jpg (474,7 KB, 103 visninger)
__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:04   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost



jeg følger med med argus øyne... men siden jeg for øyeblikket er en ED'er... så tør jeg ikke vise meg frem så ofte

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:13   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.



jeg følger med med argus øyne... men siden jeg for øyeblikket er en ED'er... så tør jeg ikke vise meg frem så ofte


SkalEDman sa du
Å ja, det er viktig å bli så ferdig man kan med disse EDgreiene først.

Denne gangen føles det litt bedre enn sist jeg spiste lignende, men nå er jeg veldig streng da.. ikke mange utskeielsene.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:16   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

syns du er flinkg asså, går det bedre, har du mistet en cm eller to?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:18   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

syns du er flinkg asså, går det bedre, har du mistet en cm eller to?

usj.. nei.. gikk opp 2-3 kilo forrige fredag, og de er nesten vekke igjen. Er så lei av 102, nå vil jeg snart ha noe som begynner på 9 i alle fall, det er jaggu meg ille nok. Men jeg kjenner litt på klærne, det er godt.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:20   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

ja, !!!... håper det kommer snart! jeg er lei 9... og vil ha 8

fort ned til 78... skjøre vekk magen... flott og fin, syden og bli brun!... jepp... det er planen

Regner med å ha deg med

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:26   #8
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ja, !!!... håper det kommer snart! jeg er lei 9... og vil ha 8

fort ned til 78... skjøre vekk magen... flott og fin, syden og bli brun!... jepp... det er planen

Regner med å ha deg med

JAAAA
magen og halve puppene, i alle fall den delen som er nedenfor knærne

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:32   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

i alle fall den delen som er nedenfor knærne

ler så jeg DÆVER ....

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 10:07   #10
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Flott tråd!!

Jeg har elsker løvbiff med masse ost på. Fant oppskriften i skaldemans siste bok GI-null. Stek løvbiff ha på noen biter ost (gjerne blåmuggost) brett biffen over osten og la det hele smelte. Jeg spiser 2 sånne løvbiffer til et måltid, kan også spises kald, og er lett å ta meg seg.

I dag spiste jeg en halv boks med tine kremost m krydder, fant ut at forholdstallet var på rundt 3.. litt usikker på denne osten, men tror det stemmer at jeg kan spise det. Veldig enkelt, spiste rett fra boksen jeg.. enkelt å ta med også.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:41   #11
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

På Rema har de noen fine speke/salamipølser fra Gøl: http://www.tulip.dk/Consumers/Produc...styksalami.htm

I rekkefølge karber-prot-fett-kcal inneholder de 2 jeg har prøvd:
Toscana Salami: 0,5 - 18 - 39 - 430
Dansk Salami: 2,5 - 13 - 54 - 550

Toscana er best på smak synes jeg, mens den danske er klart best når det gjelder fett.
Best av alt er prisen: 25 kr pr stk (300 gram).

Jeg bruker å skjære ca 30-40 gram opp i små terninger og drysse dem over omeletten. Kjempegodt...

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:51   #12
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Noterer både løvbiffer og salami på handlelista skal snart en tur på Rema 1000

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 11:17   #13
Polly
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 43
Innlegg: 21
Polly er på en erverdig vei

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Mmmmmmm! Veldig bra å få litt tips til kva eg skal skrive på neste handleliste. Løvbiff med blåmuggost tenker eg står på middagsmenyen i dag! slurp

Polly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 13:51   #14
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Denne tråden vil jeg henge meg på. God Ide.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 21:57   #15
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Kjøttdeig.

Bare ha den oppi stekepanna og tilsett det man måtte ønske og det du har i kjøleskapet.
eks: Løk, rømme, tomatpure. Krydre godt, og du får en knallgod *fyll inn passende navn til retten her* med frivillig salat til.

Jeg pleier å kjøpe familekjøttdeigen på Rema 1000. Den er billigst og har mest fett.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 22:06   #16
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Det er sånn mat jeg ikke tør spise... Minner meg litt om en boksemat-type som het Turistproviant. Vet ikke om den ekstisterer enda. Prøvde å søke på nettet, men fant ikke bilde av boksen. Da jeg jobbet i dagligvareforretning for 25 år siden var det bare gamle gubber som kjøpte Turistproviant. Ikke søren om jeg ville smake.

Når jeg tenker etter, så var det faktisk mange gamle gubber som hadde et helt perfekt lavkarbokosthold når jeg var ung.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:28   #17
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Hva med Forsvarets RSP. Minner om turistproviant.
RSP = rester av sprengt personell.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:59   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hva med Forsvarets RSP. Minner om turistproviant.
RSP = rester av sprengt personell.

He, he, ja det var kraftfor!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 18:45   #19
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hva med Forsvarets RSP. Minner om turistproviant.
RSP = rester av sprengt personell.


Er det dét man også "kaller død man på boks"? Det er sikkert veldig bra for oss lavkarbere; mye fett og proteiner.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 20:41   #20
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.


Er det dét man også "kaller død man på boks"? Det er sikkert veldig bra for oss lavkarbere; mye fett og proteiner.

Det stemmer

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:13   #21
Spirit
Nytt Medlem
 
Spirit sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 73
Innlegg: 2
Spirit er på en erverdig vei

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Det er sånn mat jeg ikke tør spise... Minner meg litt om en boksemat-type som het Turistproviant. Vet ikke om den ekstisterer enda. Prøvde å søke på nettet, men fant ikke bilde av boksen. Da jeg jobbet i dagligvareforretning for 25 år siden var det bare gamle gubber som kjøpte Turistproviant. Ikke søren om jeg ville smake.

Når jeg tenker etter, så var det faktisk mange gamle gubber som hadde et helt perfekt lavkarbokosthold når jeg var ung.

Hehe kjøpte en sånn boks da jeg skulle begynne på Skaldeman (men så er jeg en gubbe også da ) - Trondhjems Turist proviant fra Rieber "Siden 1900" Den har k-p-f-kc 4-13-12-180. Har ikke åpna'n og veit ikke hvordan den smaker ennå.

__________________


Spirit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman foreløpig Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 13:31   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

4-13-12 er jo ikke så helt gale tall det, da! Fortell oss hvordan den smaker når du har testet den!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 13:32   #23
Bergensiana
Nytt Medlem
 
Bergensiana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 4
Bergensiana er på en erverdig vei

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Jædersylte finner du i butikken ennå, til og med på Rema 1000. Og det er kjempegodt! :-)

__________________
______________________
No more carbs...


Bergensiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: leter etter den perfekte kur.... :-) men vurderer å prøve Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:09   #24
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Opprinnelig lagt inn av Bergensiana, her.

Jædersylte finner du i butikken ennå, til og med på Rema 1000. Og det er kjempegodt! :-)

Men hva smører du den på...? Jeg spiser verken brød eller knekkebrød!! Kjøpte faktisk en boks i dag, men vet ikke helt hva jeg skal ha den på

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 11:00   #25
LaVidaE
Medlem
 
LaVidaE sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 79
LaVidaE er på en erverdig vei

Sv: Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost

Turmat-pakke:
Graddost skiver (418kcal, 19g prot, 0g karbo, 38g fett)
Salami skiver (415kcal, 20g prot, 0g karbo, 37g fett)

Middag for den late:
Stek 3 pølser av typen: "Bratwurst" røkt 250g. Kjøpes på Rimi.
100g= 214 kcal, 12g prot, 1g karbo, 18g fett.
Blomkål-stappe ved siden av om du kan.

LaVidaE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GI-Noll 50+ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blanda inte ihop kost och träning! ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 22 10-05-07 17:55
Om mat og helse (ikke bladet!) Huldr Fysisk og mental helse 1 17-03-06 10:10
Usikre helseeffekter av økologisk mat mofe Nyheter / media 1 06-02-06 01:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no