Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

NULL karbohydrater i kosten

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-10, 11:17   #1
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

NULL karbohydrater i kosten

Vet at dette ikke høres helt ok ut sånn umiddelbart, men i Sverige er det flere som har tatt Lavkarbo til et nytt nivå med 0 (NULL) Karbohydrater, og selv noen få gram karbo er negativt.. selv grønnsaker.. og de spiser så sjelden som en gang i døgnet. De rapporterer om veldig gode resultater på både psykisk og fysisk helse, og det skal være veldig effektivt hvis man står på et såkalt "platå".

Det handler om å ta lavkarbo til et helt nytt nivå med enda større helsegevinster, og selv noen få gram karbo slår negativt ut.. Forutsetningen er visst at man bør ha gått på Lavkarbo i minst et år før man begynner...

Er det noen her som har noe erfaring/kunnskap om dette..? Jeg har veldig lyst til å gjøre et forsøk

Her er en link fra Kostdoktoren.se
http://www.kostdoktorn.se/maximalt-s...ll-kolhydrater

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:01   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Finnes vel et par her inne også som har kutta ut alle karbohydrater?
Skader sikkert ikke å prøve, men jeg hadde kjeda meg ihjel uten noe grønnsaker i kosten.. Er jo de deilige grønnsaksrettene som piffer opp hele måltidet..
For meg da, men er sikkert ikke sånn for alle

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:02   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Det er jo ikke NULL karbohydrater!
ER jo faktisk karbohydrater i egg! Ikke mange, men spiser man en del egg, blir det jo noen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:04   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Hvis man skal spise 0 karbohydrater så kan man vel kun spise helt rent kjøtt? Er jo karber i smør også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:13   #5
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Amles, her.

Huff, jeg synes man bør være litt kritisk.. Han har jo ingen formell utdannelse innen ernæring, dvs at dette er lite utprøvd. Høres ikke spesielt sunt ut.
Han spiser en gang om dagen.. Den er forsåvidt grei, det blir det samme som periodisk faste. Da går man ned i vekt.
Men ellers virker han litt sløv, vanskelig for å finne ord. Nå ser jeg ikke kroppen hans, men ansiktet virker oppsvulmet..
Dette blir ekstremt, Uten holdepunker fra eksperter.
Blir nesten litt skremt jeg!

Ja, tenkte litt på det jeg og.. men samtidig..? Leste endel svenske forum, og der var det en del som mente det var riktig å gå fra LCHF til VLCHF eller NCHF (No carb high fat) for mange (ikke alle..?) for enda bedre helsegevinster... Men fant ikke no særlig info om det på engelske sider..

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:16   #6
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvis man skal spise 0 karbohydrater så kan man vel kun spise helt rent kjøtt? Er jo karber i smør også.

Ja, det er visst i hovedsak rent kjøtt og fett maten består av..

Hyggelig med flere Særpinger her forrenten

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:23   #7
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er jo ikke NULL karbohydrater!
ER jo faktisk karbohydrater i egg! Ikke mange, men spiser man en del egg, blir det jo noen!

Ja, det blir ikke mye man kan spise tror jeg.. Det var visst veldig lite karbo som skulle til for å "ødelegge" effekten forstod jeg. Men jeg er veldig glad i kjøtt og fett, så sånn sett passer det meg bra..

Og det med å spise kun en gang om dagen ble visst forklart med steinaldersprinsippet.. Når jegerne først fikk fangst, så spiste de seg skikkelig mette, og trentgte derfor ikke mat før etter lang tid.
I tillegg mener de at kroppen fungerer best mange timer etter man har spist.. Sultne ulver jakter best

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:26   #8
lijo
Juniormedlem
 
lijo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 34
lijo er på en erverdig vei

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Kan vel ikke være bra for forbrenningen å bare spise et måltid i døgnet heller
Nei takker meg til litt mer glede i kostholdet da med grønnsaker og mer variasjon. Kanskje det hadde gått an for en kort periode, men frister ikke..

__________________


lijo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:36   #9
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av lijo, her.

Kan vel ikke være bra for forbrenningen å bare spise et måltid i døgnet heller

Det var visst en mer naturlig måte å forbrenne maten på.. men, dette virker veldig nytt, så det smarteste er vel å la andre prøve det ut først.. men.. det kan jo være artig å gi det et lite forsøk Tanken slår meg ved hvert måltid nå.. Trøkke inn en kilos biff badet i fett og se om jeg er mett til dagen etter..

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:39   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

På fitnessforum er det ganske mange som holder på med periodisk faste. Det går ut på at det skal gå laaang tid mellom måltider og at man da fordeler hele dagsinntaket på 1-2 måltider. Mange som melder om gode resultater med det Men da holder de altså på med hardtrening.

Noen må jo representere Sarpsborg også

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:41   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Trøkke inn en kilos biff badet i fett og se om jeg er mett til dagen etter..

Liker du ikke grønnsaker? Ser jo ut som at du har gått ned en hel haug med å spise variert, så hvorfor skal du forandre nå? Står du stille? Eller kjeder du deg?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:48   #12
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Trøkke inn en kilos biff badet i fett og se om jeg er mett til dagen etter..

Spørs om du holder deg mett til dagen etter, men det er vel heller ikke poenget - som du skrev selv "sultne ulver jakter best" At du kan ha det helt fint på den kosten er jeg ikke i tvil om, men det fordrer at du spiser "hele" dyret, innmat og blod også, og ikke bare indrefiletene. Du burde også ta c-vitamin, eller eventuelt jakte opp noen bær i sommersesongen - lykke til!

__________________
You think it's FOOD you're eating?

Sist redigert av jvb : 15-07-10 kl 14:48. Årsak: typo
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 14:58   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Er visstnok tilfredsstillende med vitaminer og mineraler i kjøtt.. De som velger å kutte ut alt av grønnsaker mener hvertfall det.
Det er nok mest hvis man velger å spise innmat man får i seg det man trenger.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:06   #14
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Liker du ikke grønnsaker? Ser jo ut som at du har gått ned en hel haug med å spise variert, så hvorfor skal du forandre nå? Står du stille? Eller kjeder du deg?

Godt spurt Nellie..
Man skal jo i utgangspunktet ikke endre det som fungerer bra, og det gjør Lavkarbo for meg. Gikk ned fra 135 til 120 med telle kcal, og fra 120 til 97 med Lavkarbo.

Men.. Du har nok rett.. jeg kjeder meg, og synes NCHF høres veldig spennende ut... noe nytt..? Ta den helt ut lissom

Men jeg kommer nok til å fortsette som jeg gjør idag, inntil jeg finner ut mer om dette..

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:10   #15
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

men det fordrer at du spiser "hele" dyret, innmat og blod også, og ikke bare indrefiletene

Jepp... Dette har jeg også tenkt en del på. Vitaminer og sånnn... Jeg er ikke spesielt glad i innmat, og har også hørt mye rart om giftstoffer i lever og sånn.. spes torskelever tror jeg mattilsynet har gått ut å advart folk mot å spise..?

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:19   #16
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Amles, her.

Skal man ta vitaminer ved siden av da..

En kost som krever at man må ta vitaminer som tilskudd blir ikke aktuelt for min del. Har vært stort fokus på det de siste åra.. mange forgiftninger o.l pga vitamintilskudd..

Er helt enig i at en kost som krever vitamintilskudd ikke kan være spes helsefremmede..

Men som sagt så vet jeg egentlig ingenting om Nullkarbo-kost enda.. har kun sittet et par dager på nettet og lest litt her og der..

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:21   #17
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Amles, her.

For mye kjøtt er skadelig for leveren også..

Er for mye kjøtt skadelig for leveren..? I tilfelle hvorfor..?

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:49   #18
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Amles, her.

Ikke dierkte skadelig for leveren.. men man kan få forhøyete leververdier.

Dette spesielt rødt kjøtt.

Forskninhg viser også at man har større sjansje for forskjellige kreftsykdommer ved inntak av for mye kjøtt..

Lavkarbo er sunt! Nullkarbo er det ikke..

Jeg har hørt at rødt kjøtt kan ha gitt forhøyete leververdier i noen tilfeller, men da har forskningen basert seg på mennesker som spiser høykarbo-kost. og da kan jeg godt forstå at det skjer noe i leveren.. Men jeg har aldri hørt at rødt kjøtt har noen negativ innvirkning hos de som spiser lavkatbo-kost..? Tvertimot så anbefaler mange å spise mye rødt kjøtt...

Det høres veldig unaturlig ut at den maten vi har spist i millioner av år er kreftfremkallende.. Mesteparten av den tiden mennesker har levd på jorden har vi spist mest stotvilt...

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 16:01   #19
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av Amles, her.

Som en over her sa: Hva med feks c-vitamin,

Jeg disser mitt eget utsagt etter å ha sjekket litt - lever inneholder mineraler og sporstoffer (også c-vitamin). Spiser du hele suppa; hjerne, øyne, lever og alt som kan fordøyes så vil jeg tro du klarer deg helt fint.

Men det virker udelikat og upraktisk :P

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 16:10   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Godt spurt Nellie..
Man skal jo i utgangspunktet ikke endre det som fungerer bra, og det gjør Lavkarbo for meg. Gikk ned fra 135 til 120 med telle kcal, og fra 120 til 97 med Lavkarbo.

Men.. Du har nok rett.. jeg kjeder meg, og synes NCHF høres veldig spennende ut... noe nytt..? Ta den helt ut lissom

Men jeg kommer nok til å fortsette som jeg gjør idag, inntil jeg finner ut mer om dette..

Kjeder meg selv jeg, men tror ikke jeg skal prøve noe nytt i nærmeste fremtid. Og skal hvertfall aldri gå for noe hvor jeg ikke kan spise grønnsaker. Da hadde jeg HVERTFALL kjeda meg. Samme kjøttstykket til frokost, lunch og middag... Neitakk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 16:51   #21
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

vet ikke med mennesker, men jeg driver med hundekjøring, og huskyer som blir foret på for mye kjøtt kan få akutt leversvikt fordi levra ikke klarer å behandle så enorme mengder porteiner.. Men som sagt.. Det er huskyer.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:22   #22
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Spiser du hele suppa; hjerne, øyne, lever og alt som kan fordøyes så vil jeg tro du klarer deg helt fint.
Men det virker udelikat og upraktisk :P

Det virker veldig udelikat... Får håpe det finnes bedre alternativer

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:29   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Det er vel for mye proteiner over lang tid som kan bli for mye for leveren
Så man bør velge det feiteste kjøttet da Noe man vel skal uansett

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:34   #24
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kjeder meg selv jeg, men tror ikke jeg skal prøve noe nytt i nærmeste fremtid. Og skal hvertfall aldri gå for noe hvor jeg ikke kan spise grønnsaker. Da hadde jeg HVERTFALL kjeda meg. Samme kjøttstykket til frokost, lunch og middag... Neitakk.

Jeg er ikke så veldig glad i grønnsaker, så akkurat den delen av det er greit. Men hvis det stemmer at dietten tar fokuset fullstendig bort fra mat (som de sier den gjør), og hvis man kan holde seg mett hele døgnet ved å spise kun en gang, så frister det meg å prøve et par mnd.. Jeg blir ihvertfall en erfaring rikere

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:44   #25
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: NULL Karbohydrater i kosten

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er vel for mye proteiner over lang tid som kan bli for mye for leveren
Så man bør velge det feiteste kjøttet da

Jepp.. Derfor var viktig med økt fett-inntak. Nå husker ikke jeg akkurat fett/proteinforholdet, men jeg har nettopp vært å kjøpt meg 2 svære biffer, så jeg skal prøve litt i helga og se hvordan jeg reagerer.. Tvilsomt at jeg klarer meg med å spise en gang i døgnet men...

Men jeg skal lese litt mer om dietten i helga.. Jeg har alt for lite kunnskap om dietten til å sette i gang nå..

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Null karbohydrater i løk Charlott Lavkarbo generelt 30 25-05-10 11:47
Kan noen gi meg kommentarer på kosten min? Sostråle Spørsmål og svar 3 25-05-09 13:57
Ta tran for å få opp fettinnholdet i kosten? kanimpia Ketolysekuren 19 20-04-09 01:06
Når det står 0 netto karbo betyr det da at det er null karbohydrater i det? Nitja Ketolysekuren 7 12-01-09 19:45
Forholdstenkning i kosten fett er fett Spis deg ned i vekt med Skaldeman 13 31-10-07 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no