Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodietten igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-07, 12:28   #51
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av natteravn, her.

Hei hei
Jeg er som en ballong jeg også, mye luft her ja.

Bra det ikke bare er meg da... rekner med dette gir seg etterhver... sikkert bare kroppen som kvitter seg med gørr

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:04   #52
natteravn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: sør trønderlag
Alder: 47
Innlegg: 25
natteravn er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Håper det, for dette er ikke behagelig

__________________


natteravn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten/lavkarb. Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:28   #53
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Hm sånn ang gasser og sånt.. hehe

Er dere mye på do også eller? Jeg syns jeg må på do hele tida jeg.

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:06   #54
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av Kokkosbolla, her.

Hm sånn ang gasser og sånt.. hehe

Er dere mye på do også eller? Jeg syns jeg må på do hele tida jeg.

hehe ehr deler vi alt
har vært masse på do, men for det meste så kommer vel det av at jeg ikke er vant til å drikke så mye vann. I tilegg spiser jeg en del grønsaker, og fiber og grønnsaker har jo som kjent en bra virkning på tarmperistaltikken :P

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 14:52   #55
Storeba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Storeba er på en erverdig vei
Wink

Sv: Eurodietten igjen

Godt å være flere. Kanskje kan jeg unngå å slite ut venner og mann med kurprat?

Storeba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 1 Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:45   #56
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

fenikkel er forresten kjempebra motluftsmerter jeg enten tygger de frøa, eller lager te av de

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 10:09   #57
natteravn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: sør trønderlag
Alder: 47
Innlegg: 25
natteravn er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Hei på deg storeba
velkommen til til deg. er du kommet langt i din fase?

__________________


natteravn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten/lavkarb. Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:30   #58
Storeba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Storeba er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av natteravn, her.

Hei på deg storeba
velkommen til til deg. er du kommet langt i din fase?

Takk for det. Jeg har bare vært igjennom en dag, så jeg er heltf ersk. Skal ned 13 kilo, med 7 kilo som første mål. Har høyt insulin nivå, så det er først og fremst derfor jeg går så "drastisk" til verks. Jeg har ikke fått lest alt som er skrevet, men det er godt å få litt tips.

Storeba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 1 Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:54   #59
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

nå har jeg gått en uke på ED, ikke er jeg i ketose... Har veiedag på fredag, så skal bli spennende å se.

Hvor mye har vi lov å "tilsette"? er det lov å feks bruke litt olje når man steker grønnsaker? og jeg så også at mange syntes omelettmed ekstra skinke var godt. Er det i fase 2?

Jeg begynner å bli matlei....

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:49   #60
Storeba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Storeba er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Er du ikke i ketose? Det var rart. At du steker i olje har i alle fall ingen ting å si for ketosen, det vet jeg, men om det er "lov" vet jeg ikke......

Storeba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 1 Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:43   #61
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Heisann, ny her jeg og , 3 dag og det går ganske greit !Litt vond smak i munnen, og jeg er vel ikke så flink til å spise grønnsaker, holder faktisk med produktene !

iallefall gått ned litt, men det er vel de berømmelige vann kiloene!!!


Strever enn å med å kopiere ticker!

annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 18:17   #62
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av Storeba, her.

Er du ikke i ketose? Det var rart. At du steker i olje har i alle fall ingen ting å si for ketosen, det vet jeg, men om det er "lov" vet jeg ikke......

Nei jeg er ikke i ketose, og i morgen har jeg gått på ED i tre uker... ikkehar jeg gått ned noe særlig heller... kanskje en kg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:46   #63
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Jøss så bra , når startet du for alvor å gå ned i vekt , etter en uke eller to?

Skal begynne å trene så vidt litt igjen i morgen , min 4 dag da på dietten!

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 00:40   #64
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

Jøss så bra , når startet du for alvor å gå ned i vekt , etter en uke eller to?

Skal begynne å trene så vidt litt igjen i morgen , min 4 dag da på dietten!

Jeg har ikke startet for alvor å gå ned enda... Synd for jeg hadde masse forventninger. Får se på fredag hvordan det går da... Hadde vært gøy om jeg hadde gått ned 2 kg de 30 dagene i fase 1 da....

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:34   #65
ilgy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 2
ilgy er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av nunno, her.

Hei.
Er det nokon som har gjennomført eurodietten? Og korleis gjekk det
Eg starta opp på søndag så eg er i startfasen ennå. Synes faktisk at det går greit, slit litt om kvelden men reknar med at det skal gå over. Merkar at eg er så sliten i beina, er det noko som andre har erfaring med?
Eg har til no tatt av 2 kg. det er eg godt nøgd med.

Hei
Ja jeg har gjennomført eurodietten, og det gikk bra...
Jeg startet opp igjen på mandag etter å ha hatt en pause på ca et år.
Jeg har gått opp 4 av de koloene jeg tok av for 1 år siden.
Jeg synes det er bra, og jeg starter nå opp igjen for å gå ned nye 15 kg før sommeren

ilgy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 23:21   #66
orginalt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 4
orginalt er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Jeg er nybegynner i dette. Startet i dag og personlig vet jeg slettes ikke hvordan jeg skal klare dette.
Desverre er jeg ikke utrystet med verdens beste vilje styrke og jeg vet neimen ikke om dette er verdt det.
Gått med en sult følelse i hele dag. Det rumler i magen.... produktene er jo rett og slett fæle og med lite smak. Spist sjokoladebar og no kjeks. Prøvde meg på kakoen men den ble berre masse klumper så må ha gjort noe galt der.
Er jo flott å lese at så mange klarer dette her da. Da er det muligens håp for meg også.
Men jeg lurer fælt på hva spiser dere egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal leve på grønnsaksuppe og pannekaker i to uker. Og grønnsakene i fase 1 er jo berre grønne, og ikke mye jeg er vant med. Hadde jeg bare fått lov å ta noen gulerøtter kunne jeg jo knaska på de i evig tid. Hadde hjulpet. Alltid innbilt meg at frukt er så sunt så ble overrasket da det stod at man heller ikke skulle ha det. Funket bra med vann, appelsin og gulerøtter. Kunne klart meg en stund på det.

Nei kanke sitte å klage allerede dag en. Dette har jeg betalt for og dette skal gjennomføres sååå here goes.

Noen som forresten vet hvordan det er med lett brus i henhold til denne dietten. Mente jeg leste et sted at man kunne drikke det, men fant det ikke igjen når jeg skulle dobbelt sjekke sååå mye mulig at det var ønske drøm fra min side.

orginalt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedo lindberg Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:26   #67
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Velkommen orginalt!

Jeg som deg sliter med mange av produktene, så hos meg går det mest i sjokolade smak, sjoko cereal, hot choko, barer (en til dagen), kjeks, soya nøtter og muffins. Klarer rett og slett ikke å spise noen av de salte produktene. Jeg spiser alt kaldt da, synes produktene smaker mye bedre sånn, så kanskje du kunne prøvd det? Syns sjoko frokosten og sjoko shaken er grusomme varme. Men må innrømme at jeg begynner å bli ganske så lei av sjoko smak nå ja Har gått ned ca 3,5 kg på disse 2,5 ukene som jeg har holdt på og er fornøyd med det. Kjenner det på klærne allerede. Jeg er heller ikke den mest vilje sterke i dette landet så det holder hardt av og til, men til nå har det gått greit.

Jeg fikk beskjed av legen min om at det ikke gjorde noe å drikke lett brus sånn vektmessig, men at det kunne øke lysten på noe søtt og øke sult følelsen. Jeg drikker litt lett brus for det om, synes det hjelper mer en det gjør vondt. Men etter å ha lest en del her inne har jeg sett at mange er veldig forskjellige på dette område, og at noen får stopp i vektnedgangen når de drikker og spiser ting med søtningsmiddel i. Vi reagerer altså forskjellig på dette.

Og får å unngå klumper vil jeg anbefale deg å bruke shakeren som du fikk med produktene

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:24   #68
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei
Wink

Sv: Eurodietten igjen

Hei.
Mitt første innlegg på forumet her!!
Starta på Eurodiet 17/1, og skal ned 22 kilo.
Noen som starta omtrent samtidig??? Kunne være gøy å følge hverandre litt i med- og motgang.
Åssen får dere de fine greiene med vektnedgang nederst??? Har klert å lage en, men åssen får jeg den over til signaturen min her???

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:15   #69
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Hei Olindy og velkommen!

Når du har laget den kopierer du koden for tickeren og limer den inn i signaturen din som ligger under kontroll panelet

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 08:54   #70
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei
Wink

Sv: Eurodietten igjen

Takk for hjelpen!! Det var jo ikke så vanskelig.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:39   #71
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Jeg har holdt på siden tidlig i november, med en liten pause i jula, og skal over på fase 3 om 2 uker. Jeg har gått ned 11kg så langt (på 9 uker) og er strålende fornøyd med det. Jeg spiser konsekvent ingen av sjokoladeproduktene eller de søte produktene, fordi jeg ønsker å fokusere på at jeg skal spise "vanlig" mat og ikke søtt. Det funker framifrå synes jeg, men så skal det sies at jeg liker de produktene jeg spiser da. Har alle suppene, paella, omelett, muslibar som jeg spiser til frokost og evt. hvis jeg trenger å ta med meg noe noe sted, noen ganske få cappucinoposer, og masse salat og grønnsaker. Nå kan jeg jo også spise kjøtt, så da går det mye i ovnsbakt kjøtt med hvitløk og ovnsbakte grønnsaker - namnam!
Også har jeg forresten et tips til muffinsene, hvis noen har dem: lag røre av etpar-tre esker på en gang, stek opp alle og putt i fryseren. (istedet for en for en). Muffinsen er det eneste sjokoladete jeg unner meg, og det er godt å ha i bakhånd, og veldig enkelt, når de ligger i frysa på den måten

Nå leser jeg meg opp på Fedon, gleder meg til å komme over i fase 3, som jeg skal følge i 9 uker, også etterhvert stabilisere på et Fedon-kosthold.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:47   #72
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei
Red face

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av orginalt, her.

Jeg er nybegynner i dette. Startet i dag og personlig vet jeg slettes ikke hvordan jeg skal klare dette.
Desverre er jeg ikke utrystet med verdens beste vilje styrke og jeg vet neimen ikke om dette er verdt det.
Gått med en sult følelse i hele dag. Det rumler i magen.... produktene er jo rett og slett fæle og med lite smak. Spist sjokoladebar og no kjeks. Prøvde meg på kakoen men den ble berre masse klumper så må ha gjort noe galt der.
Er jo flott å lese at så mange klarer dette her da. Da er det muligens håp for meg også.
Men jeg lurer fælt på hva spiser dere egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal leve på grønnsaksuppe og pannekaker i to uker. Og grønnsakene i fase 1 er jo berre grønne, og ikke mye jeg er vant med. Hadde jeg bare fått lov å ta noen gulerøtter kunne jeg jo knaska på de i evig tid. Hadde hjulpet. Alltid innbilt meg at frukt er så sunt så ble overrasket da det stod at man heller ikke skulle ha det. Funket bra med vann, appelsin og gulerøtter. Kunne klart meg en stund på det.

Nei kanke sitte å klage allerede dag en. Dette har jeg betalt for og dette skal gjennomføres sååå here goes.

Noen som forresten vet hvordan det er med lett brus i henhold til denne dietten. Mente jeg leste et sted at man kunne drikke det, men fant det ikke igjen når jeg skulle dobbelt sjekke sååå mye mulig at det var ønske drøm fra min side.

Hei du! Jeg er ny i dette gamet jeg også...... vel, er to uker inne i fase 1, ca.to uker igjen på denne fasen...! Synes det har gått opp og ned når det gjelder motivasjon. Synes maten for det meste smaker skrekkelig....noe av det skyller jeg bare ned med vann! Nå går det for det meste i sjokodrikk, sjoko-frokostblanding og kyllingsuppe. Ikke akkurat gourmet- mat, og det er lite" kos" å se frem til.
Tror du kan drikke light-brus ifølge brosjyrene, av og til!
Skal du ned mange kilo? Det skal jeg, så jeg luer på hvordan dette kommer til å gå..............!

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:57   #73
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten igjen

Hei! Ser at du startet noen dager før meg på denne dietten! Hvordan synes du det går? Jeg skal ned det dobbelte av deg...............er planen, så får vi se! Har vært litt umotivert de siste dagene, synes det e lite å se frem til når det gjelder maten. Smaker lite og ingenting....får ikke helt til dette med krydder og sånt. Dagens " kos" er som regel cherrytomater og sukkererter, men kjenner at idag på en lørdag hadde vært godt med noe annet...........vet ikke hva! Noen forslag?

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:55   #74
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av Siren, her.

Hei! Ser at du startet noen dager før meg på denne dietten! Hvordan synes du det går? Jeg skal ned det dobbelte av deg...............er planen, så får vi se! Har vært litt umotivert de siste dagene, synes det e lite å se frem til når det gjelder maten. Smaker lite og ingenting....får ikke helt til dette med krydder og sånt. Dagens " kos" er som regel cherrytomater og sukkererter, men kjenner at idag på en lørdag hadde vært godt med noe annet...........vet ikke hva! Noen forslag?

Har du forsøkt blomkål ris? eller blomkålmos? Namsi godt ......

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:19   #75
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Eurodietten igjen

jeg gikk på eurodiett for 2 år siden gikk ned 22 kilo ,holdt på et halvt år ,men kom aldri i ketose
første mnd gikk jeg ned 9 kilo og det var uten utskjeielse,men drakk pepsimax ,,mye

lagt på meg noen kilo så prøvde meg på eurodiett igjen ,, men klarte klarer ikke bare posemat nå ,,så jeg konverterte til lavkarbo/ketolyse,, etter to dager var jeg i ketose,,gått ned 1,8 kilo på en uke ,,(en liten utskjeise på en stor vaffel med gjetost) fikk tatt meg inn igjen
drikker også nå masse pepsimax ,,tror nok at jeg hadde gått fortere ned med euro,men skal bli spennende og se når det har gått en mnd ,,men nå har jeg jo ikke så mange kilo som skal vekk , så vil nok gå litt tregere

og i morgen er planen og slutte og røyke ,, har kjøpt røykeplaster,,håper jeg er godt motivert

men stå på dere som bruker euro ,den virker ,men må være konsekvent

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
På han igjen... Pianoman Lavkarbo generelt 5 26-07-05 00:22
Nå er det på an igjen magdalena Induksjonen 0 30-04-04 22:12
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! donjuanwannabe Atkins kosthold 11 03-03-04 13:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no