Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Nå er det på an igjen

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-04, 22:12   #1
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå er det på an igjen

Jepp-da er jeg klar igjen for lavkarbo kosthold.Mista interessen og motivasjonen helt en stund,men er her igjen med brennende engasjement.Jeg synes det blir tyngre å starte på an igjen for hver gang,men må nok holde fokusen og slutte å tenke på alt jeg IKKE kan spise,men hva slags god mat jeg KAN spise.Man går jo tross alt mett på denne dietten og tror det er psyken som spiller et puss når jeg besatt leter i skapene.I morgen går startskuddet igjen,og jeg gir nok lyd fra meg(denne gang)når jeg sliter.Dette skal gå bra!

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 23:01
Kvinner Begod Generell diskusjon 50 27-05-04 13:22
Hei. Katty Induksjonen 1 27-03-04 15:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no