Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-11, 19:19   #1
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

venninna mi har sånne på hele kroppen. det begynte ca i april og da var det bare noen små tørre på leggen. nå har hun sånne over hele kroppen og det renner blank tykk væske ut av de. legen trodde først det var ringorm og hun ble behandlet for dette uten at det ble borte. nå har ikke legen noen flere ideer og komme med og venninna mi har fått time til hudlege om en mnd. men dette klør og det gjør vondt når klærne kommer innpå sårene. noen som vet hva dette er og hva som kan lindre til hun kommer seg til den hudlegen?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 09092011592.jpg (690,4 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg 09092011593.jpg (490,1 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg 09092011591.jpg (443,8 KB, 37 visninger)
__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 19:24   #2
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! hva er dette og hva kan hjelpe?

Ser ut som brennkopper...

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 19:49   #3
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

kan da vel ikke være brennkopper som vare i flere mnd? det hadde vel legen evt klart å finne ut?
kan ikke være psoriasis eller noe, da?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:14   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Men psoriasis væskar vel ikkje? Det eg har sett er i alle fall veldig tørt... Men det såg veldig vondt ut!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:16   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Jeg mener det kan være en stafylokokkinfeksjon. Ser i allefall sånn ut

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:18   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Be venninna di ringe hudlegen og be om å få komme inn snarest om noen avbestiller! Dette ser jo alvorlig ut!

Kan ikke komme med noen forslag dessverre - hva bruker man evt mot brennkopper som væsker - er det hvitvask? Vil det lindre?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:20   #7
Mags
Nytt Medlem
 
Mags sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 2
Mags er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg mener det kan være en stafylokokkinfeksjon. Ser i allefall sånn ut

Jeg og synes det minner om noe slikt . Hadde det i litt over et halvt år før en klok lege fant ut av det. Begynner å bli noen år siden, men så misstenkelig likt ut...

__________________


Mags er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt :) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:22   #8
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Er det blitt tatt dyrkning av dette?

Kan taes både sopp-, virus- og bakteriedyrkning, og det synes jeg venninnen din skal be om, om det ikke er blitt gjort.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:32   #9
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Synes det likner litt på helvetesild, jeg... Men det hadde vel legen funnet ut? Man må hvertfall ha hatt brennkopper for å få det.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:36   #10
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Synes det likner litt på helvetesild, jeg... Men det hadde vel legen funnet ut? Man må hvertfall ha hatt brennkopper for å få det.

Nei, vannkopper er det man må ha hatt. Men helvetesild arter seg ikke helt sånn, det følger normalt kun en nerves "ansvarsområde" på ene halvdelen av kroppen, altså det er kun ensidig, og sprer seg normalt ikke til hele kroppen på denne måten.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:56   #11
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Lurer også på - er det forsøkt steroidekremer av noe slag her?
Har venninnen din vært ute og reist? Begynt på noen nye medisiner?
Hva annet er blitt gjort hos legen?

Jeg ville, om ingenting er blitt gjort, i alle fall forsøkt med en antibakteriell krem du har hjemme, helst fucidin, men den er reseptbelagt..kanskje hun har bacimycin å ta på? Ta på kun noen av utslettene, så ser du om det blir bedre eller ikke (kan sammenligne med ubehandlede deler av huden) Ville også tatt antihistamintabletter (allergitabletter) om hun har det liggende, for å forsøke, ettersom det klør. Mye av det som gjøres hos fastlegen er forsøksvis når man ikke finner en klar årsak, så det går an å prøve seg litt frem også.

Å ha gått med dette siden april er lenge, og jeg ville nok absolutt gått innom legen videre, før hudlegetimen, og purret på hudlegetimen ville jeg også prøvd. Hun kan ringe og forklare og høre om de har en åpning tidligere.

Masse lykke til og god bedring til venninnen din.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:13   #12
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

kan da vel ikke være brennkopper som vare i flere mnd? det hadde vel legen evt klart å finne ut?
kan ikke være psoriasis eller noe, da?

Brennkopper kan vare lenge om de ikke blir behandlet. Behandles med fucidinsalve, men den må man få hos lege.

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:16   #13
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...FcjwzAod9Sovww

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:17   #14
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Men psoriasis væskar vel ikkje? Det eg har sett er i alle fall veldig tørt... Men det såg veldig vondt ut!

Min psoriasis væsker i starten av utbrudd. Har heldigvis ikke hatt så alvorlig som disse bildene og har vært symptomfri de siste fire årene.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:33   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Jeg hadde ansiktet fullt av utslett og stakk innom hudlegen med henvisningen. Fikk time på flekken så fort sekretæren så meg!!!
Skal ikke behøve å vente så lenge som en måned med sånne sår! Hva om de i tillegg er smittsomme, eller brått blir til en blodforgiftning?

Ring mandag morgen og forklar hvor ille det egentlig er! Noen leger skriver ikke særlig gode henvisninger og det er ikke sikkert hudlegen har forstått alvoret!

Etter 2 runder med brennkopper på hver unge, syns jeg nå dette ser veldig kjent ut!
Er det brennkopper må det sterkt skyts til! Den nye stammen med brennkopper tåler fucidin så man må over på mer potent antibiotika både i pilleform og en slags væske som smøres på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:10   #16
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

hun har prøvd fucidin og masse andre greier jeg ikke husker navnet på. prøvd noen piller også. har ikke tatt prøver av det enda, da det er det hun er henvist til hudlegen for å gjøre.
vet ikke om det hjelper at hun ringer hudlegen og ber om å få komme inn fortere, hun fikk egentlig ikke time før om to mnd, men siden det er så ille fatt med henne klarte han å fremskynde det til en mnd i steden.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:11   #17
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

men, tja. kan jo hende det går fortere hvis hun drar dit og viser det fram

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:29   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Pleiadene her inne hadde et skikkelig utbrudd av brennkopper i fjor vår. Hun måtte flytte ut på hytta og gå naken pga alle sårene, fikk ikke på seg sko etc.
Hun smurte med fucidin, men ingen hadde fortalt henne hvordan man gjør det for å ikke smittte seg selv igjen og igjen feks! Husker ikke helt hvordan hun ble kvitt dem(du kan søke i journalen hennes), men det tok laaaang tid!

Da sønnen min hadde brennkopper andre gangen, var det kommet en ny stamme brennkopper som var resistent mot fucidin. På toppen av det hele klarte "hvem nå det er " å lage feil oppløsning medisiner, så de var alt for svake. Vi holdt på i evigheter og da han endelig fikk riktig medisiner og ble kvitt disse ekle sårene, hadde han smittet sin lillesøster og så var vi i gang igjen!

Dersom hudlegen ikke er langt unna, ville jeg ha dukket opp på legekontoret og forlangt hjelp!!! Rett og slett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:09   #19
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

med fare for å virke litt blond: hvordan finner jeg journalen til Pleiadene ?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:36   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Du kan gå inn på Medlemsliste opp på den øverste grønne linjen og finne henne der. Så går du inn på profilen hennes og klikker Statistics og så Alle tråder startet av Pleiadene!

Eller du kan klikke her! Begynner på #81!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:57   #21
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Mags, her.

Jeg og synes det minner om noe slikt . Hadde det i litt over et halvt år før en klok lege fant ut av det. Begynner å bli noen år siden, men så misstenkelig likt ut...

Samme her. Både jeg og Husets Herre hadde en runde med sånt for 10 års tid siden. Antibiotika tok knekken på det.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:00   #22
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Min psoriasis væsker i starten av utbrudd. Har heldigvis ikke hatt så alvorlig som disse bildene og har vært symptomfri de siste fire årene.

Ah ok. Eg har det ikkje sjølv, har berre sett det på mamma... Bank i bordet for symptomfri, bra!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:35   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Jeg aner ikke hva det er, men ringblomst/calendula-salve er sårheldene og antiseptisk, og fåes kjøpt på apotek. Veldig effektivt!
Og så må jeg si: For en stusselig lege! Han må jo ha skrevet en helt elendig henvisning. Høres ut som en god idé å møte opp hos hudlegen og flekke legg, ja!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 11:03   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og så må jeg si: For en stusselig lege! Han må jo ha skrevet en helt elendig henvisning. Høres ut som en god idé å møte opp hos hudlegen og flekke legg, ja!

Eller møte opp i singlett og kortkort shorts!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 16:21   #25
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Hva er dette og hva kan hjelpe?

ja-hun kom inn til hudlegen i dag. det var eksem som det hadde blitt infeksjon i. han syntes det var litt rart at hun hadde fått sånn eksem nå siden hunaldri hadde hatt det før, men hun skal i hvertfall behandles med psoriasismedisin og lysbehandlig- så får vi håpe det blir fort bra igjen

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg å regne dette? Tidl. medlem Spørsmål og svar 5 16-04-10 10:00
Kan noen hjelpe meg, er ny i dette. -7kgtakk Ketolysekuren 2 14-09-08 12:26
Kan noen hjelpe meg? Dere som kan dette med Lindberg ... Lollypop! Dr Lindbergs 2 11-11-07 00:49
HJELP!!! kan noen hjelpe meg med nøttene mine??? deathkitty Oppskrifter 4 18-07-07 08:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no