Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Bøker om ernæring og helse

Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Bøker om ernæring og helse Andre bøker som er "innenfor" tema!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-06, 22:53   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Har noen lest denne? Mener det må være "vår" dr. Atkins. (Robert C. Atkins)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-06-06, 23:36   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Har ikke lest den, men "Atkins for life" - "Atkins for livet".

Hva er original tittelen på boka di ? Jeg har ekstremt dårlig erfaring med norske oversettelser av Atkins og leser dem i originalutgave !

Den neste på lista mi er "Dr. Atkins Age Defying Revolution. Feel great, live longer"

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 00:33   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Tittelen er "Dr.Atkins Vita-Nutrients Solution"....(er ei komplett veiledning i bruk av vitaminer og mineraler, samtaminosyrer, urter, og hormoner...)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 08:58   #4
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Litt på siden, men hvor mange lavkarbobøker har kisen skrevet? Noen som har ei liste?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 17:50   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Litt på siden, men hvor mange lavkarbobøker har kisen skrevet? Noen som har ei liste?

Nei, jeg veit ikke. Men det må være en god del, samt at jeg tror enka hans også har publisert noe....Men vil bare understreke at boka jeg nevnte, IKKE er ei lavkarbo-bok....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 18:17   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Dr. Atkins' New Diet Revolution: The No-hunger, Luxurious Weight Loss Plan That Really Works!

The Atkins Essentials: A Two-Week Program to Jump-Start Your Low Carb Lifestyle

Dr. Atkins' Quick and Easy New Diet Cookbook

The Illustrated Atkins New Diet Cookbook: Over 200 Mouthwatering Recipes to Help You Follow the International Number One Weight-Loss Programme

Dr Atkins Diet Planner: Keep Track of Your Weight Loss with This Unique Carb Companion

Atkins for Life: The Controlled Diet for Permanent Weight Loss and Good Health

Dr Atkins New Diet Cookbook: Mouthwatering Meals For One Of The World's Most Effective Diets

Dr. Atkins' New Carbohydrate Counter

Dr. Atkins' Vita-nutrient Solution: Nature's Answer to Drugs

Dr.Atkins' Diet Revolution: The High Calorie Way to Stay Thin Forever

Dr. Atkins' Age-defying Diet Revolution: Feel Great, Live Longer

Feed Your Kids Well: How to Help Your Child Lose Weight and Get Healthy

New Tools for Managing Heart Disease, Cancer and Arthritis

How to Have Super Energy

21 Ways to Turn Back the Calendar

Targeted Nutrition: How These Vitamins and Minerals Are Essential to Your Health

Organic Chemistry

Atkins Diabetes Revolution: The Groundbreaking Approach to Preventing and Controlling Type 2 Diabetes

Dr. Atkins' Superenergy Diet: The Diet Revolution Answer to Fatigue and Depression

Dr. Atkins' Health Revolution: How Complementary Medicine Can Extend Your Life

Dr. Atkin's Nutrition Breakthrough

Dr. Atkins' Nutrition Breakthrough: How to Treat Your Medical Condition Without Drugs

Peritoneal Dialysis

Forbidden Recipes

Det var de jeg fant ! Det er vel bøker skrevet fra 1970 og frem til 2002
Flere utgitt i 2004 (enka ble vel litt grådig).

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 21:32   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Opprinnelig lagt inn av Nille

Dr. Atkins' New Diet Revolution: The No-hunger, Luxurious Weight Loss Plan That Really Works!

The Atkins Essentials: A Two-Week Program to Jump-Start Your Low Carb Lifestyle

Dr. Atkins' Quick and Easy New Diet Cookbook

The Illustrated Atkins New Diet Cookbook: Over 200 Mouthwatering Recipes to Help You Follow the International Number One Weight-Loss Programme

Dr Atkins Diet Planner: Keep Track of Your Weight Loss with This Unique Carb Companion

Atkins for Life: The Controlled Diet for Permanent Weight Loss and Good Health

Dr Atkins New Diet Cookbook: Mouthwatering Meals For One Of The World's Most Effective Diets

Dr. Atkins' New Carbohydrate Counter

Dr. Atkins' Vita-nutrient Solution: Nature's Answer to Drugs

Dr.Atkins' Diet Revolution: The High Calorie Way to Stay Thin Forever

Dr. Atkins' Age-defying Diet Revolution: Feel Great, Live Longer

Feed Your Kids Well: How to Help Your Child Lose Weight and Get Healthy

New Tools for Managing Heart Disease, Cancer and Arthritis

How to Have Super Energy

21 Ways to Turn Back the Calendar

Targeted Nutrition: How These Vitamins and Minerals Are Essential to Your Health

Organic Chemistry

Atkins Diabetes Revolution: The Groundbreaking Approach to Preventing and Controlling Type 2 Diabetes

Dr. Atkins' Superenergy Diet: The Diet Revolution Answer to Fatigue and Depression

Dr. Atkins' Health Revolution: How Complementary Medicine Can Extend Your Life

Dr. Atkin's Nutrition Breakthrough

Dr. Atkins' Nutrition Breakthrough: How to Treat Your Medical Condition Without Drugs

Peritoneal Dialysis

Forbidden Recipes

Det var de jeg fant ! Det er vel bøker skrevet fra 1970 og frem til 2002
Flere utgitt i 2004 (enka ble vel litt grådig).

Jeg angrer på at jeg spurte etter å ha sett lista du kommer med Nille. Føler meg programforplikta til å lese det meste av Atkins.. men dette ble mye på en gang..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 21:55   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Gjør sånn som jeg du. En om gangen. Det blir en i året. Orker ikke store doser. For amerikansk for meg (sier hu som reiser til tjukkeste sørstatene på mandag )

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 03:02   #9
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Ja ikke sant da. . . God tur i alle fall da Nille!

Men det var da en voldsom liste! Ante ikke dette jeg.

Men at fyren visste hva han snakket om, kan jeg i alle fall bekrefte! Funket for meg!!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 12:07   #10
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Opprinnelig lagt inn av Nille

Gjør sånn som jeg du. En om gangen. Det blir en i året. Orker ikke store doser. For amerikansk for meg (sier hu som reiser til tjukkeste sørstatene på mandag )

En i året blir over 25 års Aktinslesing det.. Blir jo hundgammal før jeg er ferdig med lista!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 20:38   #11
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Nille? Hvis jeg skal velge EN av disse titlene - hvilken er selve boka til Atkins, lissom?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 00:40   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Nille? Hvis jeg skal velge EN av disse titlene - hvilken er selve boka til Atkins, lissom?

Da bør du absolutt velge Dr. Atkins' New Diet Revolution: The No-hunger, Luxurious Weight Loss Plan That Really Works!

Altså Dr. Atkins New Diet Revolution (2002 utgave eller senere, tror den som selges nå er trykket i 2003). Engelsk utgave. De har den på bokkilden og Haugen bok på nettet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 00:53   #13
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Dr.Atkins "Naturlig helse for livet"....

Takk skal du ha!

Og Nille ... GOD TUR!!!

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helse og forandring Marianne Fysisk og mental helse 3 27-10-06 14:30
Kopi av e-mail sendt Mat & Helse Nille Nyheter / media 4 20-02-05 19:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no