Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Verdens beste slankekur

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-09, 16:36   #1
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Verdens beste slankekur

Er SÅÅÅ fornøyd:-) Har aldri noensinne i mitt 40 årige liv opplevd å ikke gå rundt å fyse på mat. Elsker god mat og god drikke. Nå plager det meg overhode ikke å se andre spise godteri eller andre fy fy karbohydrater. Magen min er sulten innimellom, men resten av kroppen er riktig så fornøyd med tingenes tilstand:-) I tillegg går jeg ned i vekt, får overskudd og er blid og fornøyd...ehhh..ihverfall mer blid og fornøyd enn før:-) OG jeg spiser deilig kake (Gerd's Ostekake), egg og bacon, Raclette og egentlig akkurat det som passer meg...NÅR det passer meg og ikke fordi en diett forteller meg det.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:42   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste slankekur:-)))

Ikke bare verdens beste slankekur, men verdens beste livsstil!!!

Tenk, aldri mer luft i magen, aldri mer blodsukkersvingninger, aldri mer stappmettvondt i magen,
aldri mer uren hud, aldri mer voldsomme humørsvigninger, aldri mer snopsyyyyk, aldri mer oppblåst,
aldri mer slapptrøtt og giddasløs-sliten, aldri mer alt det negative rett og slett!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:45   #3
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Verdens beste slankekur:-)))

Det må jeg si
Gratulerer!!! Det beste er jo at du faktisk har holdt deg der. Å slanke seg er jo ikke akkurat en dans på roser bestandig, og det å holde vekten etter så lang tid!! Kjempeflott!

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:42   #4
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur:-)))

Ikke kur nei Lokkebiff:-))) Livsstil høres mye bedre ut. Helt enig! Så forresten før og etter bildene av deg. Helt utrolig!!!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:06   #5
Hope<3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 7
Hope<3 er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur:-)))

Heeeiiijeg er helt ny her...har vært hos biopat og fikk beskjed om at kroppen min ikke tåler hvetemel,gjær,sukker og melk...har gått opp 18 kg...og er deppings og mye smerter i leddene.Så fant jeg denne siden og ble nyskjerig...Må man kjøpe starpakken?eller skal man bare prøve å spise masse kjøtt,egg lignende og rase ned i vekt?Glad og takknemlig om du svarer meg Ha en fin kveld<3

Hope<3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å finne ut av ting..... Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:15   #6
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Nå er jeg veldig ny i dette gamet. Har kun gått på ketolyse i to uker. Jeg kjøpte full pakke på ketolyse.no. Det man bør skaffe seg er boken, ketolysesticks og kosttilskudd. Dette får man kjøpte gjennom ketolyse.no. Jeg er vel ikke av de som har gått mest ned. Likevel er jeg kjempesuperduperfornøyd med mine 2,9 kilo på to uker. Da hadde jeg allerede trappet ned noen dager til lavkarbokost slik at jeg regner med at ikke alle grammene er væske:-)) Anbefaler deg å lese masse her inne. Det gjør jeg. Lykke til!!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:47   #7
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Verdens beste slankekur

Signerer Biffen! Dette er verdens beste kosthold og livsstil!!!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:00   #8
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste slankekur:-)))

Opprinnelig lagt inn av Hope<3, her.

Heeeiiijeg er helt ny her...har vært hos biopat og fikk beskjed om at kroppen min ikke tåler hvetemel,gjær,sukker og melk...har gått opp 18 kg...og er deppings og mye smerter i leddene.Så fant jeg denne siden og ble nyskjerig...Må man kjøpe starpakken?eller skal man bare prøve å spise masse kjøtt,egg lignende og rase ned i vekt?Glad og takknemlig om du svarer meg Ha en fin kveld<3

Signerer novise: bok, stiks og tabletter er must. Også er det ikke bare å spise kjøtt og egg. Grønnsaker og fett er også veldig viktig!

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:46   #9
frankhansen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Ålesund
Alder: 39
Innlegg: 2
frankhansen er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Ja hvilket produkt er verdens beste slankekur ?
Alle produktene skal få deg slank, men jeg vil ha noe som virker!

- Ketolyse
- H.O.P.E
- Reduxin
- Nushape

Noen som kan anbefale meg ett produkt som virker?

frankhansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En dag uten trening, en dag uten mening! Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 10:14   #10
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Opprinnelig lagt inn av frankhansen, her.

Ja hvilket produkt er verdens beste slankekur ?
Alle produktene skal få deg slank, men jeg vil ha noe som virker!

- Ketolyse
- H.O.P.E
- Reduxin
- Nushape

Noen som kan anbefale meg ett produkt som virker?

Nå er jeg ganske ny her jeg og, bare holdt på i 3 uker, men ketolyse er virkelig tingen for meg. Reduxin, tabletter fra helsekost? de andre kjenner jeg ikke. Cluet er jo, at med en tablettkur kan man gjerne gå ned, men når man da slutter, fyker man jo rett opp igjen, og blir en ekte jojoslanker.
Dette er jo en livsstil, man går på kur til ønsket vekt eller 3-6 mnd, deretter fortsatt endret kosthold for å holde seg der.

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 11:16   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste slankekur

Opprinnelig lagt inn av frankhansen, her.

ja hvilket produkt er verdens beste slankekur ?
Alle produktene skal få deg slank, men jeg vil ha noe som virker!

- ketolyse
- h.o.p.e
- reduxin
- nushape

noen som kan anbefale meg ett produkt som virker?

ketolyse

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:46   #12
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Verdens beste slankekur

Innom for å ønske deg en riktig god dag

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:47   #13
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Nå, allerede etter bare 3 1/2 uke, føler jeg det ikke lenger som om jeg går på diett. Jeg har bakt brød som jeg spiser til frokost hver dag. Jeg drikker bringebærsmoothie som jeg har fått helt dilla på Og middagen i dag ble omelett med bacon, ketolysepølser, rødløk, paprika, asparges og toppet med masse ost. Nam nam. Og under omeletten hjemmebakt brød. Og i kveld skal jeg kose meg med gele med pisket krem. Gleder meg som en unge. Ketolysekuren er helt genial. Gikk ned 700 gram siste uke. Og det uten å slanke meg. Merkelig egentlig. Har bestemt meg for å vente en tre ukers tid med å veie meg. Er egentlig ikke så stresset med vekten ettersom jeg ikke har hatt vekt på mange år. Overskuddet er her ihvertfall. Sover fortsatt mye mindre enn før. Deilig egentlig. Våkne tidlig, ta seg en kopp kaffe og slappe av før de andre våkner.

Ha en fin kveld!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 19:43   #14
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Verdens beste slankekur

Så godt å se at du koser deg med kuren
Ha en flotters kveld

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 19:59   #15
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Opprinnelig lagt inn av novise, her.

Nå, allerede etter bare 3 1/2 uke, føler jeg det ikke lenger som om jeg går på diett. Jeg har bakt brød som jeg spiser til frokost hver dag. Jeg drikker bringebærsmoothie som jeg har fått helt dilla på Og middagen i dag ble omelett med bacon, ketolysepølser, rødløk, paprika, asparges og toppet med masse ost. Nam nam. Og under omeletten hjemmebakt brød. Og i kveld skal jeg kose meg med gele med pisket krem. Gleder meg som en unge. Ketolysekuren er helt genial. Gikk ned 700 gram siste uke. Og det uten å slanke meg. Merkelig egentlig. Har bestemt meg for å vente en tre ukers tid med å veie meg. Er egentlig ikke så stresset med vekten ettersom jeg ikke har hatt vekt på mange år. Overskuddet er her ihvertfall. Sover fortsatt mye mindre enn før. Deilig egentlig. Våkne tidlig, ta seg en kopp kaffe og slappe av før de andre våkner.

Ha en fin kveld!

Litt utenom tema, ser du er fra østlandet og har fått tak i ketolysepølser... Hvor?

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 07:38   #16
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Verdens beste slankekur

Innom med en god morgen og ønsker om en herlig dag

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 14:25   #17
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

God mor'n, god mor'n

Ketolysepølsene har jeg bestilt av ferskvaresjefen i min lokale MENY butikk. Tok litt tid før jeg fikk dem. Greit å bestille litt større kvanta av gangen. Gjør nok det neste gang. Har kun prøvd grillpølsene. Helt greie, smaker grillpølser, men er nok litt dyrere enn First Price sine. Tenkte jeg skulle bestille meg røkte pølser neste gang. Wiener dropper jeg ettersom jeg ikke kan spise hverken lompe, pølsebrød eller hjemmelaget potetsalat. Ikke at det plager meg, går greit uten altså

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:02   #18
NoraLarsen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 1
NoraLarsen er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste slankekur

Dere må lese denne nye boken, de snakket om den på BBC! Man kan garantert bli permanent slank, det ble jeg.

Klikk på denne lenken http://27629ok29liw5rgu76u48fuiyt.hop.clickbank.net/

Gi meg feedback hvis dere prøver, jeg gikk fort ned, uten å føle at jeg slanket meg!

NoraLarsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fat burning furnance Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:12   #19
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Verdens beste slankekur

Hvis jeg skal tolke kostholdsfilosofien din, så har jeg allerede spart penger på at jeg allerede har Skaldemanns bøker..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:36   #20
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste slankekur

Opprinnelig lagt inn av NoraLarsen, her.

Dere må lese denne nye boken, de snakket om den på BBC! Man kan garantert bli permanent slank, det ble jeg.

Klikk på denne lenken http://27629ok29liw5rgu76u48fuiyt.hop.clickbank.net/

Gi meg feedback hvis dere prøver, jeg gikk fort ned, uten å føle at jeg slanket meg!

Hei,
Bare et spørsmål sånn helt til å begynne med, hva er relevansen mellom denne dietten og lavkarbo, bortsett fra at trening stort sett er en positiv ting.

Her et par kjappe utrag fra hjemmesidene:

Sitat:

The 5 big truths of fast & permanent fat loss
WARNING: These Five Truths Will Contradict Everything You Thought You Knew About Diet & Fitness. So...Prepare Yourself...

Low carb diets will not make you lose fat in the long run because they rob your body of energy thus making it too hard to follow. Low fat diets are worse, putting even more fat on you! The only way to drop the fat is by eating the right foods... in the right amounts... and at the right time. Sounds complicated, I know... but it's really simple!

Now that you know the truth of how your diet was sabotaged before you even started it...
http://www.fatburningfurnace.com/lose-26-pounds-of-fat-in-7-weeks.php



Sitat:

Enlist carbs as a potent ally to fight fat. Stop depriving yourself of nutritious carbs and watch the fat melt way!

The truth about how low calorie, low carb, and other restrictive diets will absolutely crush your metabolism! And the proven tactics to avoid that “Yo-Yo” dieting effect that keeps you going back to these programs time after time…
http://www.fatburningfurnace.com/turn-on-your-fat-burning-furnace.php


Yeah, yeah, the american way – mega kommersielt - de klager på hvor dyrt det er med bortkastede dietter men gjør alt for å selge sitt eget opplegg.
…men for all del, fint at du har fått så fine resultater.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste lavkarbobrød? Impulsiw Bakst 83 01-06-11 10:52
Verdens beste guacamole! marry-78 Annen mat 8 19-02-10 15:02
Verdens beste tunfisksalat Photobscura Lunsj 4 09-01-08 07:01
Verdens aller beste guro Kake/dessert og snacks 20 19-05-07 01:35
Verdens beste lunsj! Iset Lunsj 5 27-10-05 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no