Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-11, 21:19   #126
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Der tar du helt feil Nerthus.. det er faktisk slik at ting faller ikke nedover...de blir trukket nedover av den større massen....

Ser ingen motsetninger mellom at noe blir trukket nedover av jordas store masse og at ting faller "nedover"... for det er jo det vi ser... synes du som er så vågal i dine påstander om at "alle fakta står for fall" bør ihvertfall være litt mer åpen for bruk av andre ord og uttrykk

Dessuten har jeg hatt ganske mye fysikk på høgskolen, så jeg har vært gjennom pensum om tyngdekraften blant annet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 21:35   #127
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ser ingen motsetninger mellom at noe blir trukket nedover av jordas store masse og at ting faller "nedover"... for det er jo det vi ser... synes du som er så vågal i dine påstander om at "alle fakta står for fall" bør ihvertfall være litt mer åpen for bruk av andre ord og uttrykk

Dessuten har jeg hatt ganske mye fysikk på høgskolen, så jeg har vært gjennom pensum om tyngdekraften blant annet

Det var ikke uttrykket jeg reagerte på, det var feilen du gjorde ved å si at ting faller, for det gjør de ikke...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 21:40   #128
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Det var ikke uttrykket jeg reagerte på, det var feilen du gjorde ved å si at ting faller...

Åh, var det feil det ja... så ting "faller ikke ned" fra bordet og ender opp på gulvet, men "blir trukket mot gulvet av jordas masse"?

Snakker ikke sånn til vanlig jeg, men det gjør kanskje du?

Du er ganske bråkjekk som påpeker såkalt "feil bruk av ord" hos andre, mens du selv kan boltre deg fritt i tolkning av ord og betydninger... åja, glemte det litt - DU gjør deg jo for å provosere til ny tankegang

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 21:52   #129
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Joda, den var helt seriøs....det er bare å vente lenge nok det så ser du selv at chipen kommer den.....

Jeg husker det var snakk om chip i armleddet den gangen jeg var lita og godtroende... For 30 år siden..

Men siden du er så fan av fremtidige greier, så vet du vel at verden skal gå under i 2012?? Ser du bort fra det da eller kommer chippen før den tid??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 22:36   #130
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Åh, var det feil det ja... så ting "faller ikke ned" fra bordet og ender opp på gulvet, men "blir trukket mot gulvet av jordas masse"?

Snakker ikke sånn til vanlig jeg, men det gjør kanskje du?

Du er ganske bråkjekk som påpeker såkalt "feil bruk av ord" hos andre, mens du selv kan boltre deg fritt i tolkning av ord og betydninger... åja, glemte det litt - DU gjør deg jo for å provosere til ny tankegang

Nei, jeg snakker bare om at ting ikke alltid er det de ser ut til å være....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 22:39   #131
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg husker det var snakk om chip i armleddet den gangen jeg var lita og godtroende... For 30 år siden..

Men siden du er så fan av fremtidige greier, så vet du vel at verden skal gå under i 2012?? Ser du bort fra det da eller kommer chippen før den tid??

I USA har frivillige allerede begynt å teste ut det med å være chippet.....
Vi er egentlig ikke så langt fra totalovervåkning allerede, men de har litt igjen her på berget før chippen sitter fysisk i oss alle sammen........heldigvis

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 10:51   #132
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Jeg har ombestemt meg og er nå på bestemora sitt lag. Jeg synes alle skal bruke akkurat de ordene de selv føler for inni hjertet sitt og ikke brys seg om hva ordene betyr, for egentlig så er jo alle ord bare en konstruksjon og menigen er de jo vi som gir dem, og da blir det dessuten så mye lettere å diskutere alt mulig sånt en ikke helt forstår ford man kan bruke sine egne ord. Lizzom. For ikke å snakke om den chippen. Det får en jo unektelig til å tenke.

:Mange utropstegn, prikker og smilefjes:

teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lei av kommentarer fra andre! SnellaB Generell diskusjon 14 13-08-11 04:31
Positive kommentarer Etherena Ketolysekuren 10 12-10-10 17:10
Negative kommentarer Janevel Lavkarbo generelt 19 14-04-10 20:35
Ønsker kommentarer... ajn Lavkarbo generelt 3 16-07-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no