Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hvorfor Gud Skapte Barna.......

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-04, 14:17   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hvorfor Gud Skapte Barna.......

Jeg fikk e-mail fra min sønn heromdagen. Den inneholdt ultralydbilde av mitt kommende barnebarn - baby ELLA. De er 16 uker på vei og gleder seg voldsomt. En av mine venninder sendte meg denne da de fikk vite jeg skulle bli bestemor:

WHY GOD CREATED CHILDREN (AND IN THE PROCESS GRANDCHILDREN)

Whenever your children are out of control, you can take comfort from the thought that even God's omnipotence did not extend to his own children.

After creating heaven and earth, God created Adam and Eve. And the first thing he said was "DON'T!"
Don't what?" Adam replied.
Don't eat the forbidden fruit." God said.
"Forbidden fruit? We have forbidden fruit? Hey Eve...we have forbidden fruit!!!!!"
"No Way!"
"Yes way!"
"Do NOT eat the fruit!" said God.
"Why"
"Because I am your Father and I said so!" God replied, wondering why he hadn't stopped creation after making the elephants. A few minutes later, God saw His children having an apple break and He was ticked!

"Didn't I tell you not to eat the fruit?" God asked.
"Uh huh," Adam replied.
"Then why did you?" said the Father.
"I don't know," said Eve.
"She started it!" Adam said
"Did not!"
"Did too!
"DID NOT!"

Having had it with the two of them, God's punishment was that Adam and Eve should have children of their own. Thus the pattern was set and it has never changed.

BUT THERE IS REASSURANCE IN THE STORY!
If you have persistently and lovingly tried to give children wisdom and they haven't taken it, don't be hard on yourself. If God had trouble raising children, what makes you think it would be a piece of cake for you?


THINGS TO THINK ABOUT!
1. You spend the first two years of their life teaching them to walk and talk. Then you spend the next sixteen telling them to sit down and shut up.

2. Grandchildren are God's reward for not killing your own children.

3. Mothers of teens now know why some animals eat their young.

4. Children seldom misquote you. In fact, they usually repeat word for word what you shouldn't have said.

5. The main purpose of holding children's parties is to remind yourself that there are children more awful than your own.

6. We childproofed our homes, but they are still getting in.

ADVICE FOR THE DAY: Be nice to your kids. They will choose your nursing home one day.

AND FINALLY: IF YOU HAVE A LOT OF TENSION AND YOU GET A HEADACHE,

DO WHAT IT SAYS ON THE ASPIRIN BOTTLE:

"TAKE TWO ASPIRIN" AND "KEEP AWAY FROM CHILDREN"

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-04, 16:57   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

*lol*

Kjempebra!

Og gratulerer!!!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-03-04, 22:00   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Herlig Nille!

Og Gratulerer med nr 2 på "THINGS TO THINK ABOUT!"

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-06-06, 12:16   #4
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor Gud Skapte Barna.......

JA, der er svaret jeg har leita så lenge etter.. Må bare tørke støv av denne fordi den er jo megabra jo!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-07-06, 21:59   #5
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvorfor Gud Skapte Barna.......

Fjonken,

Godt at du torka stov av den. Kjempemorsom og herved sendt ut til utvalgte e-postmottakere.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no