Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-07, 17:46   #1
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei
Question

Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg ser at alle har gått ned utrolig mye her..(ser på tickere) og lurer fælt på når dere begynte og hvor mye dere har gått ned til nå?

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:07   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Jeg startet for ganske nøyaktig 2 år siden,
og brukte ganske nøyaktig 3 mnd på å bli kvitt 24 kilo.
Siden da har jeg mest vedlikeholdt og jobbet litt med noen "kosekilo".
Så nå er jeg nede i totalt minus 27 kilo.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:15   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

startet i juli i fjor, men det var bare prøving.. startet for fult 100% i september .... totalt mistet jeg 32 kg... men lagt på meg igjen nå så nå sier jeg bare 20 kg...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:41   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Jeg begynte 10 juli for et år siden jeg..Og til jul (desember), hadde jeg tatt av nesten 15 kilo...
Siden da har jeg holdt meg på mellom 69-70 kilo..
Skal egentlig ned litt til, men har ikke hastverk..

Jeg VET hva som funker nemlig....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:45   #5
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Begyndte 25. mai og har tatt av 12 kilo

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:38   #6
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Jeg startet i juni med lavkarbo mat (a la South Beach) og har gått videre til Ketolysedietten. Tatt av 8 kilo!

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:45   #7
116->80
Støttemedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Skedsmokorset
Alder: 58
Innlegg: 14
116->80 er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Startet 1 jan 2007 og har tatt av 16 kilo

__________________


116->80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:52   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Hei


På 7 uker gikk 50 personer på mitt ketolysekurs ned ca 15 kilo i snitt
(så vidt jeg husker) men en gikk ned 40 kg (hun veide i utgangspunktet 160 kg) andre lett overvektige bare 4-5 kilo. Altså - det varierer og er veldig induviduellt).
Man er sikkert mer tilbøyelig til å flagge sitt vekttap når det er stort enn når det er lite ;-)
Husk at vekttapet bare er en av de mange positive sider ved ketolysekuren. De fleste opplever i tillegg en velfungerende mage uten mageknip, rumling og luftproblemer, mer energi, bedre humør og en normalisering av hormonbalansen ( PCO/ PCOS, renere hud, bedre sexlyst, bedre søvn etc.) dette er jeg jo inhabil i å berette, så les rundt i dette forum på brukernes erfaringer.

Lykke til

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:44   #9
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Hei..alle sammen..
Takk så mye for svar.

Jeg har bestemt meg for å begynne i morgen, men er litt bekymra for om jeg klarer å lage noe mat som jeg kan digge å spise...skal på shopping i morgen i allefall for å finne noe spiselig..mer enn det jeg har foreløpig.

Vel vel vi får se.

Ps takk for at du svarte Torkil..det hadde jeg ikke regna med. ... skjønner at det er mer en vekt reduksjon som er inne i bildet her. Men det er lissom det som er første prioritet hos meg nå da... om dette er en kur jeg kan trives med.

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:50   #10
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg begynte 17. april og har tatt av 15 kilo.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 02:45   #11
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Opprinnelig lagt inn av KrissiFontaine, her.

Jeg startet i juni med lavkarbo mat (a la South Beach) og har gått videre til Ketolysedietten. Tatt av 8 kilo!

Krissi

Det samme her, men har kun gått ned ca to kilo. Ingen cm.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 10:40   #12
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg holdt på med egen slankekur. Jeg begynte 4. juli i fjor (2006), og holdt på med det frem til juli i år. Jeg gikk ned 18 kg på det. Det siste halveåret gikk jeg nesten ikke ned noe, og bestemte meg for å prøve Ketolysekuren. Jeg startet på den den 18. juni i år, og har på disse 6 ukene gått ned ca. 3,5 kg på den. Jeg er bare glad at vekta begynner å gå nedover igjen, og kommer til å fortsette på kuren en stund til. Jeg er nok av de som ikke har så mye vann i kroppen, og jeg har gått ned såpass mye fra før, og da raser jeg liksom ikke ned i vekt.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 11:04   #13
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg bgynte å slanke meg 1 mars 05 og tok av
ca 35 kg på 1 år,har vedlikeholdt siden og
skal nå ned de siste kg (til 60 kg)

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 11:39   #14
AKB
LIvsnyter
 
AKB sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 77
Innlegg: 454
AKB er en juvelAKB er en juvelAKB er en juvel

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg startet 28.januar i år og har gått ned 12 kilo. Tar det ganske rolig og lever vel mer på vedlikehold enn på "kur". Skal ta meg sammen når vi kommer hjem igjen etter sommeren, og skal ned ca. 8 kilo til.(I alle fall før neste sommer ) Vi bor på hytta nå og da blir alt tatt litt lettvindt

__________________
GRIP DAGEN

AKB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 12:55   #15
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Opprinnelig lagt inn av geysirland, her.

Hei..alle sammen..
Takk så mye for svar.

Jeg har bestemt meg for å begynne i morgen, men er litt bekymra for om jeg klarer å lage noe mat som jeg kan digge å spise...skal på shopping i morgen i allefall for å finne noe spiselig..mer enn det jeg har foreløpig.

Vel vel vi får se.

Ps takk for at du svarte Torkil..det hadde jeg ikke regna med. ... skjønner at det er mer en vekt reduksjon som er inne i bildet her. Men det er lissom det som er første prioritet hos meg nå da... om dette er en kur jeg kan trives med.

Hei igjen
Jeg skjønner at de allerfleste starter på en slankekur for å gå ned i vekt. Det jeg mente med de andre positive sider ved ketolysekuren er at man med den slanker seg uten sult og meg bedre humør og energi samt en velfungerende mage. Det gjør det hele lettere , også å komme over evt. platå hvor vekten står stille 1-2 uker selv om man gjør alt korrekt.

For øvrig mange gode tilbakemeldinger som viser at dette kan man få til.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 16:37   #16
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg startet 14. juni og har gått ned 6,4 kg til nå.

Og det har vært lettvinte kilo å miste, ingen sult og ingen følelse av forsakelse. (Ok, litt av og til da. Men minimalt. )

Har ikke vært flink med alkohol og søtstoffer, så jeg håper det går enda litt raskere nå som ferien er over og jeg blir enda mer striks med meg selv.

Gikk på Libra i hele vinter og mistet totalt 1 kg på 6 måneder, så dette funker langt bedre for meg i allefall.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:58   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg gikk ned 25 kilo på atkins for ca 4 år siden, levd lavkarbo med noen utskeielser siden, i fjor gikk jeg opp 10 kilo kjapt på sommeren med vanlig karbo,kalori-kost. Har nå levd på under 20 karbo om dagen siden januar, men går desverre ikke ned. Men som Torkil sier... det er mange andre gevinster
Ikke like moro å fortelle når man ikke har ett bra resultat å vise til, men tror det er viktig at de som ikke går ned får se at de ikke er alene.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 19:26   #18
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei.
Jeg startet ca. 1.mai i år.
Veide da 82.2 kg, og veier nå 69.2. så har gått ned 13 kg.
Målet er 60 kg, og håper dette går like lett, men har hørt at de siste kiloene er de vanskeligste.
Lykke til med kuren!!!

1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:10   #19
Luska
Seniormedlem
 
Luska sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 540
Luska har en fantastisk aura rundt segLuska har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg startet i midten av mars i år, gått ned 17,5 kg. Holder nå på med de siste 5 kg, men har ingen hast med de

Lykke til!

__________________
Min Journal

Luska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 14:13   #20
reidun50
Medlem
 
reidun50 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 66
Innlegg: 215
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei.
Her går det ned, men sakte. Begynte 5.juni, og har gått 6kilo.
Sto stille fire uker,men fikk mot her inne til å ikke gi opp. Har gått inn 12cm rundt midjen, og det er der jeg har mest, så det målet er viktig! Gikk inn i cm selv om vekta sto stille.
Lykke til.

reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 13:36   #21
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Begynte 31.mars i år og har gått ned litt i overkant av 13 kg.
Skal ned litt til ser jeg, men har nå kommet ned i klesstørrelser som er litt mer normale for høyden min.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:28   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei! Begynte med litt generell lavkarbo i november 2006, og gikk over til Atkins i februar i år.
Har ikke veid meg, men jeg har gått fra 111 cm om midjen til nitti, samt ca tjue rundt magen, ca femten rundt brystet, og ca 10 rundt hofta. Har ikke tallene her, så tar det litt på blings
Livet mitt er i alle fall snudd opp ned! Og som Torkil sier, det er ikke bare det å bli slank som man opplever. Jeg har blitt kvitt en innmari kjip migrene, jeg sover bedre, jeg har mye mer overskudd, lettere i skrittene, mer stabile hormoner -og dermed lettere å ha i hus

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 15:05   #23
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei!

Jeg starta 1. november 2006. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske, der målet var å holde vekta (tillot med 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag). Dessuten hadde jeg et platå på 8 uker der nåla ikke beveget seg nedover. Så i sum har jeg gått ned 32 kg, noe i rykk og napp, men nedover og det uten å lide det minste: God og nok mat hver dag!! I tillegg (mest det, når alt kommer til alt) en mye bedre helse og økt livskvalitet.

best ehilsen og lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:12   #24
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei
32 kilo . At du klarte å "stå den av" med 8 ukers platå
sir meg at kuren gir annet enn bare vekttap. Hadde ketolysekuren vært slitsom hadde vel ingen klart å se vekten stå stille i 8 uker.
Flott gått!
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:23   #25
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
32 kilo . At du klarte å "stå den av" med 8 ukers platå
sir meg at kuren gir annet enn bare vekttap. Hadde ketolysekuren vært slitsom hadde vel ingen klart å se vekten stå stille i 8 uker.
Flott gått!
Torkil

Hei, hei!!

Dette var en utrolig oppmuntring!!

Ja, "kuren" gir ufattelig mye mer enn vekttap, har bla skrevet mye om det i innlegg 196 i journalen min "Livet er her og nå". Kort oppsummert: Lavkarbo og ketolysekuren har gitt meg betydelig økt livskvalitet og jeg kaller det derfor min livsvarige belønning av meg selv:

Bedre søvn, jamnere humør, slutt på daglig hodepine og konstant følelse av influensa, daglig diaré er en saga blott, overskudd som før var utenkelig å forestille seg, en lettere kropp og, sist men ikke minst, økt selvtillit og selvaktelse fordi jeg nå har fått en nødvendig bekreftelse på at overvekten ikke bare skyldes manglende vilje og lav moral, men feil kunnskap om hva som virker på min kropp, og at jeg har klart det jeg bestemte meg for så langt: Å stå i følelsen, uansett hvilken følelse det er. Kun slik kommer jeg meg videre med økt selvinnsikt og som et rikere menneske.


Høres kanskje ut som mange floskler og honnørord, men det er sant fo rmeg, hvert eneste ord!

beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Når jeg har gått ned 30 kg.... Iset Generell diskusjon 22 05-11-05 19:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no