Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ang Ziggys krydderkake

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-07, 16:13   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Ang Ziggys krydderkake

Noen som har smakt den og synes den er verdt å bake??
Ser at det ikke skal være noe søtstoff i, og siden jeg ikke skal ha det denne uken (for å se om vannet kan komme ut av kroppen) lurte jeg på om jeg skulle lage den. Noen som har dårlig erfaring med at vekta stopper opp pga den, eller andre ting??
Den ser så himla god ut og jeg ELSKER krydderkake

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:39   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg syns ikke den var god. Men en og en liten bit med MASSE "gulrotkakefyll" (søtstoff med philiadelfiaost) smakte det litt godt men nå skal du ikke ha søtstoff da ..

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:46   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Med så mage egg blir den kanskje veldig svampete?!
Hmm.... Og jeg som hadde så lyst på krydderkake

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 16:58   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Mine ble ikke svampete, heller litt kompakte. Smakte nøtter/mandler med litt krydder... Helt grei, men ingen aha-opplevelse....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 17:03   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg har bakt den med sukrin i og da ble den super-dupergod.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 17:20   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Ja, kanskje den går an med en god dæsj søtning og mer krydder

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:30   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Ang Ziggys krydderkake

En dæsj søtning kan vel ikke skade
Skal lage en formkake nå, så får vi se hvordan den blir.
Men hvor mye søtning skal jeg ca ha i da??
Et par ss??

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 19:10   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg klasket til med en deciliter sukrin jeg da

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 19:14   #9
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg har prøvd oppskriften og jeg likte den Lagde den i muffinsformer og hadde philadelfia og søtning på toppen. Skal prøve sjokoladekaken neste gang

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 19:53   #10
shallow
Juniormedlem
 
shallow sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Florø
Alder: 56
Innlegg: 48
shallow er ny på veien

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Synes den var god jeg !

__________________
Shallow goes deeper




shallow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkinsaktig mot fedon Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:46   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg må prøve en gang, men tror jeg venter til helga. Hvis det er best med litt søting i, har jeg lovet meg selv og holde meg unna det denne uken.
men da har jeg noe å glede (?) meg til, til helga da...
Takk for tilbakemeldinger

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 03:12   #12
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Jeg kunne like gjerne spist en neve mandler, for den smakte ikke annet enn det.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:07   #13
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Det var dessverre ingen som likte den her heller. Jo, eldste sønnen min likte dem.... De luktet veldig godt, men smaken var som krydder i fast form på en måte...

Det kan hende de blir gode med noe sukkererstatning i...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 07:47   #14
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Noen som har smakt den og synes den er verdt å bake??
Ser at det ikke skal være noe søtstoff i, og siden jeg ikke skal ha det denne uken (for å se om vannet kan komme ut av kroppen) lurte jeg på om jeg skulle lage den. Noen som har dårlig erfaring med at vekta stopper opp pga den, eller andre ting??
Den ser så himla god ut og jeg ELSKER krydderkake


Det er voldsomt med egg i Z`s krydderkake, ble dyr og synes ikke den smakte noe behagelig... Men det er jo som sagt smak og behag det altså
Men du har ikke prøvd denne her da?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16048


Veldig mye mindre egg, og var mere krydderkake-aktig kanskje?
Du har kanskje allerede sett dennne, men ville bare nevne det allikevel TILFELLE du ikke har sett den, siden du også eeeeeelsket krydderkake (uhummmmm...)
Vet du ikke skulle ha søtstoff, men regnet med at du kanskje var ferdig med den uken uten søtstoff nå.

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:02   #15
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Ang Ziggys krydderkake

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Det er voldsomt med egg i Z`s krydderkake, ble dyr og synes ikke den smakte noe behagelig... Men det er jo som sagt smak og behag det altså
Men du har ikke prøvd denne her da?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16048


Veldig mye mindre egg, og var mere krydderkake-aktig kanskje?
Du har kanskje allerede sett dennne, men ville bare nevne det allikevel TILFELLE du ikke har sett den, siden du også eeeeeelsket krydderkake (uhummmmm...)
Vet du ikke skulle ha søtstoff, men regnet med at du kanskje var ferdig med den uken uten søtstoff nå.

GENIALT!!! Denne må prøves. fikk aldri rotet meg til å lage ziggy sin,for det fristet ike særlig med alt det egge greiene. Men denne høres jo suveren ut

Blir julesnaksen i år.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr Ziggy Optimal Ernæring 86 14-09-17 12:16
sprm ang lindbergstart Siljevanilje Dr Lindbergs 5 21-01-07 11:30
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no