Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Yndlingsskoa

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-05, 00:04   #51
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Disse var fine


DISSE kunne jeg tenkt meg

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 02:26   #52
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Haha! KK har vært så snill å sende bilder av "skoene" mine, slik at jeg kan vise dem til dere!

De blå kan jeg ikke gå med, hvis ikke man finner en kur for ekstremt plattfothet... Men de andre skulle passe finfint

Har du prøvd å legge inn såler i skoen?

Tips om man VIL ha en type sko, men de er bare i str. over din egen: Legg inn såle!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 09:39   #53
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Jeg er nesten helt sikker på at snøværet på vestlandet fra søndag og framover var forårsaket av at jeg kjøpte disse skoene:



De er behagelige, lekre på foten, og det andre hvite skoparet jeg har kjøpt i mitt liv. Føler meg veldig dristig!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 09:47   #54
Diva
Medlem
 
Diva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Kristiansund
Alder: 52
Innlegg: 68
Diva har en fantastisk aura rundt segDiva har en fantastisk aura rundt seg

Disse har jeg kjøpt meg.


__________________







Diva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Salig blanding av Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 09:52   #55
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Denne tråden har jeg på merkelig vis gått glipp av, enda den er helt rå!
Anne - du er jo virkelig skogal. Og fedonisten er støvlett-gal. Og de marilyn monroe-skoene var...sukk...stønn...Diva!

Her var det utrolig mye kule sko, og når jeg ser inn i klesskapet mitt på sko nå, blir jeg deppa. Her var det ikke mye bra nei. Og forresten så tror jeg at fedonisten rappet disse støvlene da hun var på besøk hos meg i går!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 11:21   #56
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Yndlingsskoa? Skoa ser jo helt nye ut jo. Dette er yndlingskoa her i huset!

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av guro : 15-11-06 kl 10:58.
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 11:31   #57
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk



Du har rett...yndlingssko skal være go'e og velbrukte,men du skjønner jeg er sko-freak og kjøper sko jeg ikke kan bruke så ofte....Litt dilla... (Har vært et substitutt for klær også kanskje )

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 11:33   #58
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Yndlingsskoa? Skoa ser jo helt nye ut jo. Dette er yndlingskoa her i huset!

He he - slitte dalsfjordinger Det kan nesten ikke bli bedre! Har en søster som bare gikk og ventet på at tenåringsbarna her i huset skulle vokse ut av sine, hun gadd ikke gå dem inn selv og de var for harde nye. Det har skjedd og hun er SALIG.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 11:40   #59
Diva
Medlem
 
Diva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Kristiansund
Alder: 52
Innlegg: 68
Diva har en fantastisk aura rundt segDiva har en fantastisk aura rundt seg

Når man først er inne på temaet sko.....

Jeg har begynt å gå turer nå, men har ikke gode "gåsko".
Noen som kan anbefale noen som ikke er så hesta dyr?

__________________







Diva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Salig blanding av Ketolyse/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 18:10   #60
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

her er sånne sko jeg liker...ikke akkurat damete,,hi-hi,,men er ikke damete heller jeg så,,,liker best sånne grove såler på både sko og støvletter jeg,,liker skatersko ol også....bruker jo litt mere damete pensko den sjeldene gangen jeg bruker det da menne.....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 18:24   #61
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

snoopy daa!! Dette er jo FJORTISSKO! Og du er jo 37! Tulledama

(er jeg skikkelig stygg nå?)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 18:54   #62
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

er jo som en fjortis jeg..ler....bruker det jeg liker jeg og driter i hva som er mote og ikke.....tåler å høre det meste jeg Mofe...ler.har ei datter som straks blir 14 år ..deler de fleste skoa vi..
noen slags sko må jo jeg bruke også,,,liker ikke sånne "jålesko" som mange bruker jeg,,,,er liksom ikke MEG det.....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 21:29   #63
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

På kjøleskapet henger en magnet med følgende påskrift;

"Min mann sier han vil forlate meg hvis jeg ikke slutter å shoppe.
Gud som jeg vil savne ham.."

Vel, nå er jeg skilt og sammen med en som sier "Jaja...må du så må du.."
Sko er ikke annet enn en lidenskap...og nå er det såå mye lekkert i butikkene!!

Orker ikke ta noen bilder nå, men favoritten pt er et par svarte spisse med ankelrem og nagler, samt et par "sjørøverstøvletter" som går over kneet...de er helt rå assa! Og et par korte knallrød spisse skoletter... watch out! Småbarnsmor på vei!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 02:40   #64
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Så artig tråd....bra det ikke bare er jeg som har sko dilla....har vel sikkert 100 par....men de fleste er kjøpt i utlandet, hamstrer billige og bra sko når jeg er på tur....skal se om jeg kan få lagt inn noen bilder......eneste mitt problem er att jeg elsker sko med HØYE og tynne heler....så har eldig ofte vondt i beina mine da=)



men noen som har veske dilla her inne da.....??

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 11:21   #65
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av mofe

Har du prøvd å legge inn såler i skoen?

Tips om man VIL ha en type sko, men de er bare i str. over din egen: Legg inn såle!

Det er ikke det at de ikke passer... men foten min kommer til å tyte ut på siden. Jeg og finsko har alltid vært et problem.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 00:07   #66
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

kjøpte disse i går fargen ble litt rar på bildet da.. menne de er mørkebrune

Vedlagte bilder
Filtype: bmp skoa mine vel.bmp (39,0 KB, 52 visninger)
__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 00:10   #67
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av anniejahren


men noen som har veske dilla her inne da.....??

Jeg har veskedilla!

Har rundt 10-12.. er det mange??

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 00:11   #68
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg har veskedilla!

Har rundt 10-12.. er det mange??

Jeg ååå har veskedilla... hakke 10-12 da... men har.. 8 kanskje . Mofe? Skal vi lage vesketråd?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 00:13   #69
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Vesketråd må til!!

Du årne? Jeg skal sove nå nemlig!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 00:14   #70
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Vesketråd må til!!

Du årne? Jeg skal sove nå nemlig!

Den er grei! Meg skal fikse vesketråd så! Må bare ta bilde av goveska mi først

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 11:02   #71
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

vesker? Assa har man dilla bare fordi man har 25 vesker?? og belter? Og 2 tonn øreringer? Og sko? Og penkjoler?? Og hatter/luer? Pøh...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 14:40   #72
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

noen har vært i usa og shoppet!

det ble bare et par sko, men de er iallefall gode å gå i

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!



Sist redigert av Aline : 11-12-06 kl 19:00.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 14:15   #73
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har shoppa, jeg har shoppa, jeg har shoppa!

De hvite bootsene kjøpte jeg for pengene jeg fikk av mamma og pappa på bursdagen min. Det ble boots istedenfor Bailaine.... Kjøpte meg nye olabukser til, da jeg per dags dato kun har to bukser som passer... Men da jeg ikke fant noen buksetråd så...

De grønne kjøpte jeg for 300 kroner i min "nærbutikk", og de er faktisk både gode og fine! Tenk!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Grønn.jpg (111,1 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg Boots.jpg (104,9 KB, 27 visninger)
__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 14:16   #74
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

kule grattis!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 14:20   #75
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kjempetøffe, MHM! Syns det er så kult når folk har forskjellige stiler jeg, og ikke BARE går i sneakers eller støvletter

Også så flink du har vært til å dandere dem da, gitt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no