Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kake uten karbo og egg?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-05, 17:17   #1
LarsErRik
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 50
Innlegg: 1
LarsErRik er på en erverdig vei

Kake uten karbo og egg?

Hei.
Sønnen min fyller ett år og det må jo feires Han tåler ikke egg å jeg spiser ikke karbo, hmmm... Noen som har forslag på kakeoppskrift?




Sist redigert av Summer : 10-08-05 kl 19:34. Årsak: fjernet reklame
LarsErRik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:25   #2
Nea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 15
Nea er på en erverdig vei

På min sønns ettårsdag ville jeg vurdert å bake ei kake, gitt. Så fikk jeg heller la være å spise sjøl.

__________________



Nea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En slags South beach fase II Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:35   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LarsErRik

Hei.
Sønnen min fyller ett år og det må jo feires Han tåler ikke egg å jeg spiser ikke karbo, hmmm... Noen som har forslag på kakeoppskrift?

Hva med ostekake - er ikke de uten egg?

__________________
.

Sist redigert av Summer : 10-08-05 kl 19:35. Årsak: fjernet reklame i sitat
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:40   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

eller jorbær formasj kake, samme poeng som ostekake bare med jordbær istedenfor ost..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:41   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Her er noen oppskrifter:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=ostekake

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=ostekake

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=ostekake

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 18:08   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sitat:

*lenke fjernet*

Dette er vel ikke lov her!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av Summer : 10-08-05 kl 19:35.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kake og dessert med tofu Marianne Bakst 0 29-07-05 12:37
Hjelp - kake uten ovn? Marianne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 06-03-05 15:26
Julegavetips! "Ro uten årer." mofe Andre bøker 5 29-12-04 02:03
hva gjør jeg? exena Fase I 8 07-11-04 11:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no