Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger seriøs hjelp (hva skal jeg spise på ketolyse)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-09, 02:30   #1
almohada
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 2
almohada er på en erverdig vei
Question

Trenger seriøs hjelp (hva skal jeg spise på ketolyse)

Jeg er en veldig kresen person som elsker sjokolade, is og boller.
Jeg spiser løvbiff og kylling annenhver dag, for det er det eneste jeg kommer på at går an å spise.

Men problemet er at jeg går på skole, altså jeg studerer. Da er det greit å spise på skolen, så jeg lurer på om noen har noen tips for oss kresne ? er trist å spise omelett hver dag.

Takk ^

almohada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 06:02   #2
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Trener seriøs hjelp

alle mulige salater kan du ha.

bruk litt balsamic/olje/sennep til dressing på en kyllingsalat. Det gir det litt andre smaker.

Så er det sånn at hvis du skal være kresen, så blir det mindre å velge mellom. Jeg liker IKKE omelett, så det spiser jeg bare av og til. Enten må du bare finne deg i å spise mer variert (og mat du ikke setter på topp 10 lista di), ellers blir det ensformig.

Til lunsj på skolen ville jeg foretrukket salat. Hvis ikke kan du lage deg noen lapper eller pannekaker.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 09:40   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055