Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Type mat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-05, 00:22   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Type mat

På atkins induksjon er det spesielle matvarer man har lov til å velge imellom.

Er det det samme på ketolysekuren?

Hvordan stiller ketolysekuren seg til fett?

Hvordan har man kommet frem til "15 gram karber" om dagen? (jeg lurer, fordi atkins sier 20 - det var tidligere 8, men de fant ut at for kroppen så var det det samme..).

Hvordan ser ketolysekuren på kalorier?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 18:38   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av mofe

På atkins induksjon er det spesielle matvarer man har lov til å velge imellom.


Er det det samme på ketolysekuren?

Hvordan stiller ketolysekuren seg til fett?

Hvordan har man kommet frem til "15 gram karber" om dagen? (jeg lurer, fordi atkins sier 20 - det var tidligere 8, men de fant ut at for kroppen så var det det samme..).

Hvordan ser ketolysekuren på kalorier?

Hei
På Ketolysekuren er i prinsippet all mat tilladt, men i praksis blir det valg mellom de matvarer som er listet opp i karbohydrattabellen, plus noen få til.
15 gram karbohydrat bygger på anbefalinger fra forskjellige forskere. Det er som tidligere nevnt ikke noe mirakeltal, men en anbefaling, noen må ned i 10 gram for å være i ketose, andre kan ta 30 gram. Ketose er det som er viktig.

Jeg har ikke talt en kalori de siste 2 år. Men man kan ikke spise uhemmet, da blir vekttapet lite eller fraværende (et sjeldent prolem) .
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat som fremmer/hemmer stoffskifte og vekttap for Type O Nille Type O 15 29-11-09 13:36
Atkins + blodtypedietten? Marianne Generell ernæringsdebatt 8 10-05-05 11:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no